Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ScarceKudu74

ScarceKudu74

16-01-2022 om 11:11

niet_rechts schreef op 16-01-2022 om 11:07:

voor Friezinnetje en Peen en Lollypopje, omdat jullie van die lieverds zijn!

On topic: ik erger me aan bepaalde victim blamers, maar gelukkig zijn er veel meer leuke forummers én is er de negeerlijst (die zich inmiddels aardig vult).

Ik kan dat dus niet he, de negeerlijst, daar ben ik veel te nieuwsgierig voor. Dan staat er: verborgen bericht van forummer X  (oid) en dan ga ik dat toch weer lezen 😂

Peen schreef op 16-01-2022 om 11:11:

[..]

Ik kan dat dus niet he, de negeerlijst, daar ben ik veel te nieuwsgierig voor. Dan staat er: verborgen bericht van forummer X (oid) en dan ga ik dat toch weer lezen 😂

Ik heb hetzelfde. Dan ga ik toch lezen 😂 Heb anders het gevoel dat ik iets mis

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

16-01-2022 om 11:14

Peen schreef op 16-01-2022 om 11:11:

[..]

Ik kan dat dus niet he, de negeerlijst, daar ben ik veel te nieuwsgierig voor. Dan staat er: verborgen bericht van forummer X (oid) en dan ga ik dat toch weer lezen 😂

Helaas of gelukkig, net hoe je ernaar kijkt, zijn er anderen die er wel op reageren, dus zo zie je het alsnog...

Sterkte voor alle forumleden die in een dip zitten.

🌹

Als tiener schreef ik een opstel met de titel Ongewenste intimiteiten. 
Ik ben verdrietig, omdat meer dan 40 jaar later er nog mensen zijn die niet door hebben wanneer iets
machtsmisbruik, grens overschrijden gedrag of seksuele intimidatie is.
Zijn we dan helemaal niets opgeschoten.

Aan de agressieve kut-teckel die me zojuist in m'n kuit heeft gebeten. Heb aangifte gedaan met beschrijving van de agressieve eigenaar van die terrorteckel, maar dat zal wel nergens toe leiden. 

niet_rechts schreef op 16-01-2022 om 11:07:

voor Friezinnetje en Peen en Lollypopje, omdat jullie van die lieverds zijn!

On topic: ik erger me aan bepaalde victim blamers, maar gelukkig zijn er veel meer leuke forummers én is er de negeerlijst (die zich inmiddels aardig vult).

Komt wellicht ook omdat je al snel dingen gaat invullen terwijl er in die kwestie eigenlijk niet niets echt bekend is 🤷🏼‍♀️. Mensen maken er zelf hun invulling van: oh dit en dit is er gebeurd. Jij doet het, anderen ook. Je windt je bij voorbaat al op, terwijl een ander er meer nuances in ziet, wellicht. Ik denk bij sommige forummers ook wel eens 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️. Maar het is dan weer leuk om te lezen hoe anderen erop reageren 😬

SuzyQFive schreef op 16-01-2022 om 12:56:

[..]

Komt wellicht ook omdat je al snel dingen gaat invullen terwijl er in die kwestie eigenlijk niet niets echt bekend is 🤷🏼‍♀️. Mensen maken er zelf hun invulling van: oh dit en dit is er gebeurd. Jij doet het, anderen ook. Je windt je bij voorbaat al op, terwijl een ander er meer nuances in ziet, wellicht. Ik denk bij sommige forummers ook wel eens 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️. Maar het is dan weer leuk om te lezen hoe anderen erop reageren 😬

Ook als er in deze situatie niks is gebeurd, vallen veel van die gedane uitspraken wat mij betreft onder victimblaming.

redbulletje schreef op 16-01-2022 om 12:16:

Aan de agressieve kut-teckel die me zojuist in m'n kuit heeft gebeten. Heb aangifte gedaan met beschrijving van de agressieve eigenaar van die terrorteckel, maar dat zal wel nergens toe leiden.

Dat is dus de reden dat ik er voor omloop. Wat zei het baasje?

Zo ben ik net wezen wandelen in het bos, staat er op den duur zo'n grote hond (geen idee wat het ras was) te trekken en te springen. Kan plezier zijn, maar ik vond het er eng uitzien
En ja, het is een openbare plek. Maar ik heb zo m'n bedenkingen bij dat soort taferelen.
In een bos/strand heb je met meerdere mensen te maken.
Deze hond zat trouwens aangelijnd en werd redelijk strak gehouden, maar ik heb er ook gezien die naar mijn mening te los aangelijnd waren en zo tegen je op konden springen

Als je je hond echt uit wil laten razen ga je maar naar een speciale hondenplek.

De hond in kwestie was wel aangelijnd trouwens maar was een heel smal paadje en we waren tegenliggers. Hij hapte in 't voorbijgaan maar wel pijnlijk raak. Heb zelfs een foto van de wond naar m'n huisarts gemaild om te vragen of ik een tetanusshot moet (laatste dtp is al van 2005 geleden) 
Uit reflex schopte ik richting de happer maar helaas niet raak maar die klootzak van een baas begon mij toen agressief te intimideren. Hij was wel erg groot en breed dus ik zou vrij kansloos zijn geweest als ik hem een verdiende trap of klap had proberen te geven. Voelt erg onbevredigend in elk geval. 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

16-01-2022 om 17:17

SuzyQFive schreef op 16-01-2022 om 12:56:

[..]

Hoe kun je nou beweren dat er niets bekend is? Er is om te beginnen een bekentenis die er vrijdag nog niet was. Dus om nu te doen alsof Tim Hofman maar wat in de rondte speculeert...

On topic: dat erger mij dus, doen alsof "we nog niks weten en al zeker niks mogen vinden hiervan". 

niet_rechts schreef op 16-01-2022 om 17:17:

[..]

Hoe kun je nou beweren dat er niets bekend is? Er is om te beginnen een bekentenis die er vrijdag nog niet was. Dus om nu te doen alsof Tim Hofman maar wat in de rondte speculeert...

On topic: dat erger mij dus, doen alsof "we nog niks weten en al zeker niks mogen vinden hiervan".

Je weet geen inhoud, wat er precies gebeurd is enz. Iedereen speculeert er op los. Wat logisch is want dat gebeurt nu eenmaak met dit soort dingen. Ik zeg niet dat Tim Hofman maar wat in de rondte speculeert. Ik zeg dat er iets aan de hand is maar wat precies is vooral invulling van anderen, van allerlei verschillende kanten bekeken. Dat betekent niet dat het ene fout is en andere goed 😊. 

Die vreselijke muziek van Susan en Freek (?). Zap, zap andere zender.

JtM

JtM

17-01-2022 om 10:51 Topicstarter

Ik zit op kantoor en heb ijskoude voeten  

Zusterclivia schreef op 16-01-2022 om 20:04:

Die vreselijke muziek van Susan en Freek (?). Zap, zap andere zender.

Hahaha, jaaj, waaj, altaajd! Ik kan dat accent niet goed aanhoren, dus baaj maaj gaat dat ook altaajd hup, naar een andere zender 😄

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.