Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
Mama-Inge
16-01-2022 om 09:54
Friezinnetje schreef op 16-01-2022 om 09:50:
geen ergernis, maar iets waar ik van baal. Heb net even flink gejankt, want zit even niet zo lekker in mijn vel. Komt door de coronamaatregelen, waardoor je niet zo veel kan. Maar bv ook doordat het op het werk ook de maatregelen van kracht zijn en ik daardoor niet veel kan met mijn deelnemers en ik geen energie krijg uit het werk. Ik woon alleen en voel me daardoor soms wat eenzaam. Ik heb een kleine groep vrienden die ik soms wel zie maar het spontane is er allemaal af. Even uit eten of een drankje op het terras, even lekker een feestje hebben. Nou ja, de meesten zullen het wel herkennen. Ik heb al een paar weken vooral last van die energie die ik mis. En dat kwam er vanmorgen even uit.
Wobbelkont
16-01-2022 om 10:16
Laat het lopen Friezinnetje! Iedereen heeft het recht om af en toe een potje te janken! Dikke knuffel voor jou. Hoop dat je je gauw wat beter voelt 
lientje69
16-01-2022 om 10:40
Soms helpt het idd het eruit te gooien Friezinnetje! Ik denk ook dat zo'n beetje iedereen er wel klaar mee is die maatregelen. En de wens dat alles weer eens normaal gaar worden heb zelfs ik. Terwijl ik goed tegen binnen zitten kan en mijn werk ook gewoon door is gegaan. (zorg)
Hoop dat je het nare gevoel weer een beetje kwijt kunt raken.
FaithfulDuck87
16-01-2022 om 10:53
Dank jullie voor de knuffels.
Ja ik denk/weet dat iedereen er klaar mee is.
speelt dan ook nog mee dat mijn lijf niet echt wil. Ik ga van de ene blessure in de andere en omdat ik niet lekker in mijn vel zit, vreet ik alles wat los en vast ligt op. En daar voel ik me natuurlijk ook weer klote over. Nou ja, cirkeltje dus
Lollypopje
16-01-2022 om 11:00
Friezinnetje schreef op 16-01-2022 om 10:53:
speelt dan ook nog mee dat mijn lijf niet echt wil. Ik ga van de ene blessure in de andere en omdat ik niet lekker in mijn vel zit, vreet ik alles wat los en vast ligt op. En daar voel ik me natuurlijk ook weer klote over. Nou ja, cirkeltje dus
Het telt gewoon allemaal op en daar uitbreken is gewooon verdomde moeilijk 
Weet dat je hier je ei kwijt mag
ScarceKudu74
16-01-2022 om 11:01
Friezinnetje schreef op 16-01-2022 om 10:53:
Ik weet er alles van. Ik verveel me dood, ga van de ene blessure naar de volgende ziekte en daarom loop ik de hele dag te vreten en snaai er heel veel kilo's bij die er af waren.
En dan erger ik me weer dood aan mezelf. Een schop onder mijn kont heb ik nodig.
Lollypopje
16-01-2022 om 11:04
Peen schreef op 16-01-2022 om 11:01:
[..]
Ik weet er alles van. Ik verveel me dood, ga van de ene blessure naar de volgende ziekte en daarom loop ik de hele dag te vreten en snaai er heel veel kilo's bij die er af waren.
En dan erger ik me weer dood aan mezelf. Een schop onder mijn kont heb ik nodig.
Bij deze 

FaithfulDuck87
16-01-2022 om 11:04
Peen schreef op 16-01-2022 om 11:01:
[..]
we kunnen mekaar de hand geven dus. jij ook sterkte met alles
SophisticatedCaribou75
16-01-2022 om 11:07
voor Friezinnetje en Peen en Lollypopje, omdat jullie van die lieverds zijn!
On topic: ik erger me aan bepaalde victim blamers, maar gelukkig zijn er veel meer leuke forummers én is er de negeerlijst (die zich inmiddels aardig vult).
ScarceKudu74
16-01-2022 om 11:07
Lollypopje schreef op 16-01-2022 om 11:06:
[..]
Je kent me. Ik help graag
😂 ja inderdaad. U vraagt, wij draaien
FaithfulDuck87
16-01-2022 om 11:08
waar ik wel blij van wordt (en ja er is daar een ander topic over, maar zet het toch hier neer) is dat ik dinsdag naar de kapper kan!!