Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Peen schreef op 05-01-2022 om 10:32:

Er hangen een aantal planken aan de muur boven mijn tv, met plantjes en frutsels erop. Eén plank is vanmorgen zomaar van de muur gevallen, bovenop de tv, die nu natuurlijk stuk is

Bah!!!

Aan dit besluit over de horeca.
Een horeca uitbater  over het besluit:

”Nu snap ik er echt niks meer van,
Gebruik gezond verstand wel naar de hoeren maar geen bak koffie in de horeca??????
Rutten wat vertel je nu?😡😡”

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

14-01-2022 om 22:47

MidasWolf schreef op 14-01-2022 om 22:40:

Aan dit besluit van de horeca
Een horeca uitbater over het besluit:

”Nu snap ik er echt niks meer van,
Gebruik gezond verstand wel naar de hoeren maar geen bak koffie in de horeca??????
Rutten wat vertel je nu?😡😡”

Ik stoor me daar ook aan. Bla bla bla. We hebben allemaal te lijden. Bla bla bla. Nog even doorbijten. Bla bla bla.

Nee, we hebben niet allemaal even zwaar te lijden. Er zijn zogenaamde steunpakketten waar in de praktijk kleine ondernemers weinig aan hebben. Zij hebben inmiddels hun pensioen en hun huis moeten opeten. Dat hoefde lang niet iedereen en al zeker niemand op het binnenhof dus stop met dat gezwets uit je nek. En dit zeg ik als thuiswerkende medewerker van een groot bedrijf, nu bijna twee jaar thuiswerkend en door al die sluitingen inmiddels in het bezit van een ruim spaarsaldo dat ik graag aan de lokale middenstand besteed. Ergo: ik heb geen klagen, maar dat betekent niet dat ik blind ben voor het lijden van anderen. Dat gaat mij namelijk heel erg aan het hart.

Ik erger me eraan dat je als "normaal" mens niet mag zeggen dat je lijdt onder corona en de maatregelen. 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

15-01-2022 om 09:20

Poezie schreef op 15-01-2022 om 01:36:

Ik erger me eraan dat je als "normaal" mens niet mag zeggen dat je lijdt onder corona en de maatregelen.

Als je refereert aan mij: het gaat mij om de reactie op een specifieke vraag omtrent een specifiek, groot probleem, die dan simplistisch beantwoord wordt met: "We lijden er allemaal onder".

niet_rechts schreef op 15-01-2022 om 09:20:

[..]

Als je refereert aan mij: het gaat mij om de reactie op een specifieke vraag omtrent een specifiek, groot probleem, die dan simplistisch beantwoord wordt met: "We lijden er allemaal onder".

Ging toch niet om jouw antwoord? Denk ik. 🤔

Ik zag het meer als een vervolg op We lijden er allemaal onder. Want sommigen lijden meer, maar dat, als ik als normaal persoon zeg, er last van te hebben, dan krijg ik gelijk te horen dat anderen het zoveel slechter hebben.

Want ik heb werk, hoef geen kinderen thuis les te geven, heb genoeg hobby's ed. Dus ik mag niet klagen.

Dus aanvullend op jouw verhaal.

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

15-01-2022 om 10:23

Zusterclivia schreef op 15-01-2022 om 10:16:

[..]

Ging toch niet om jouw antwoord? Denk ik. 🤔

Ik zag het meer als een vervolg op We lijden er allemaal onder. Want sommigen lijden meer, maar dat, als ik als normaal persoon zeg, er last van te hebben, dan krijg ik gelijk te horen dat anderen het zoveel slechter hebben.

Want ik heb werk, hoef geen kinderen thuis les te geven, heb genoeg hobby's ed. Dus ik mag niet klagen.

Dus aanvullend op jouw verhaal.

Oh, op die manier!

Aan dat vriend van man zijn auto achter de onze heeft gezet en ik nu moet wachten om weg te kunnen totdat ze terug zijn van fietsen. Sleutels liggen hier maar het is een leaseauto dus denk ik dat ik er niet in mag rijden. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

15-01-2022 om 11:09

Netherfield schreef op 15-01-2022 om 11:06:

Aan dat vriend van man zijn auto achter de onze heeft gezet en ik nu moet wachten om weg te kunnen totdat ze terug zijn van fietsen. Sleutels liggen hier maar het is een leaseauto dus denk ik dat ik er niet in mag rijden.

Nou, ik zou 'm toch echt even aan de kant zetten als je zelf weg moet. 

Ik had hem mooi verplaatst of het nu wel of niet mag. Hij had moeten vragen of jij je auto nog nodig had voor die hem daar neer zetten. 

Lekker boeiend. Een stukje verplaatsen is wat anders dan rijden. 

Het dilemma dat ik nieuwe planten wil kopen maar dat het beter staat als ze de ruimte krijgen. Blijft telkens weer spelen.

JtM

JtM

15-01-2022 om 12:44 Topicstarter

Hondenpoep wat overal ligt. Heb net zoon 4x op tijd weg kunnen trekken zodat hij er niet in zou staan. Op een stukje van 800 meter

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

16-01-2022 om 09:50

geen ergernis, maar iets waar ik van baal. Heb net even flink gejankt, want zit even niet zo lekker in mijn vel. Komt door de coronamaatregelen, waardoor je niet zo veel kan. Maar bv ook doordat het op het werk ook de maatregelen van kracht zijn en ik daardoor niet veel kan met mijn deelnemers en ik geen energie krijg uit het werk. Ik woon alleen en voel me daardoor soms wat eenzaam. Ik heb een kleine groep vrienden die ik soms wel zie maar het spontane is er allemaal af. Even uit eten of een drankje op het terras, even lekker een feestje hebben. Nou ja, de meesten zullen het wel herkennen. Ik heb al een paar weken vooral last van die energie die ik mis. En dat kwam er vanmorgen even uit. 

Dikke knuffel voor jou Friezinnetje! Even een potje janken lucht vaak wel op.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.