Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik irriteer me letterlijk aan alles en iedereen nu. Letterlijk. Elke geluid. Elke beweging. Vogels. Muziek.

Het ligt dus deze keer gewoon aan mij. 

De Osteopaat doet me altijd goed, maar in eerste instantie slaap ik daarna altijd super kut. En dat is dus nog kutter, als je al kut slaapt 😒

niet_rechts schreef op 14-01-2022 om 07:39:

[..]

Dat snap ik echt niet. In plaats dat iemand nou even een arm naar je uitsteekt om je de trein in te helpen!

Bij wijze van ja… nu is dat hier niet nodig, geen opstapje of afstapje en uitschuivende instapplanken. 

PriceyRook54

PriceyRook54

14-01-2022 om 10:40

Hinoki schreef op 14-01-2022 om 10:19:

Ik irriteer me letterlijk aan alles en iedereen nu. Letterlijk. Elke geluid. Elke beweging. Vogels. Muziek.

Het ligt dus deze keer gewoon aan mij.

Hup terug naar bed jij!

En die vogels is mijn schuld, ik heb net een hoop vetballen opgehangen dus ze zijn wat enthousiast. Sorry

dat ik alweer de grijze container ben vergeten aan de weg te zetten en hij nu echt vol zit, maar helaas pas volgende maand wordt opgehaald 

SuzyQFive schreef op 14-01-2022 om 10:26:

[..]

Bij wijze van ja… nu is dat hier niet nodig, geen opstapje of afstapje en uitschuivende instapplanken.

Dat geduw bij de trein is sowieso irritant, maar als je wat "hebt" natuurlijk helemaal. Toen mijn kinderen nog klein waren (baby en 3-jarige) was er ook niemand die een handje hielp en werden we ook gewoon aan de kant geduwd. Met als klap op de vuurpijl twee oudere vrouwen die Mijn kinderen helemaal schattig vonden en rustig een sigaret opstaken. (We zaten op het balkon en in die tijd mocht je op het balkon nog roken)

Fidodido schreef op 14-01-2022 om 12:28:

dat ik alweer de grijze container ben vergeten aan de weg te zetten en hij nu echt vol zit, maar helaas pas volgende maand wordt opgehaald

Gelukkig hebben we vandaag hier wel aan de groenafval gedacht. Dat is wel nodig om die regelmatig te legen omdat ik regelmatig een ruim caviahok moet schoonmaken, maar "groene container aan de straat zetten" waren we in de kerstvakantie straal vergeten!

Fidodido schreef op 14-01-2022 om 12:28:

Dat is echt balen.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

14-01-2022 om 13:51

Pffft,  ik belde voor mijn bloeduitslagen net: schildklier is te traag, nierfunctie niet goed en cholesterol veel te hoog   

Dat wordt naar de internist dus. 

Peen schreef op 14-01-2022 om 13:51:

Pffft, ik belde voor mijn bloeduitslagen net: schildklier is te traag, nierfunctie niet goed en cholesterol veel te hoog

Ooh shit! Hopelijk kan je snel terecht

ScarceKudu74

ScarceKudu74

14-01-2022 om 13:55

PinkFlower schreef op 14-01-2022 om 13:54:

[..]

Ooh shit! Hopelijk kan je snel terecht

Dat hoop ik ook. Ik schrok ervan en zit nu hard te balen 🥺

Pffft, ik belde voor mijn bloeduitslagen net: schildklier is te traag, nierfunctie niet goed en cholesterol veel te hoog

He bah wat een rotnieuws zeg

Poezie schreef op 14-01-2022 om 12:37:

[..]

Dat geduw bij de trein is sowieso irritant, maar als je wat "hebt" natuurlijk helemaal. Toen mijn kinderen nog klein waren (baby en 3-jarige) was er ook niemand die een handje hielp en werden we ook gewoon aan de kant geduwd. Met als klap op de vuurpijl twee oudere vrouwen die Mijn kinderen helemaal schattig vonden en rustig een sigaret opstaken. (We zaten op het balkon en in die tijd mocht je op het balkon nog roken)

Oh gelukkig herken ik dat met een kinderwagen niet zo gelukkig. Ook niet toen we nog die oude Fram/Gado-bussen met die hoge instappen hadden nog (drie tredes). 

Sigaretten echt zo zot. Zelfs mijn opa en oma stopten met binnen roken als mijn kids er waren. 

Hè bah! Vervelend voor je zeg. Hopelijk is het Relatief makkelijk op te lossen. 

In het kader daarvan: ik had een EMG vandaag en er kwam weer eens niets uit. Word daar dus een beetje moe van… er is duidelijk iets niet goed maar bloed is goed, EMG is goed enz… 😵‍💫. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

14-01-2022 om 14:17

SuzyQFive schreef op 14-01-2022 om 14:10:

[..]

Hè bah! Vervelend voor je zeg. Hopelijk is het Relatief makkelijk op te lossen.

In het kader daarvan: ik had een EMG vandaag en er kwam weer eens niets uit. Word daar dus een beetje moe van… er is duidelijk iets niet goed maar bloed is goed, EMG is goed enz… 😵‍💫.

Jakkes, dat is erger dan wanneer je gewoon duidelijkheid hebt (en er iets aan te doen is)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.