Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
PinkFlower schreef op 11-01-2022 om 21:25:

[..]

🤣🤣🤣. Ik zie het al voor me. En dan speciale banden erop voor binnen. Of slofjes voor over je banden...🤣

En dat dan heel gracieus door eerst op haar linker band te balanseren, zodat ze rechts kan verwisselen. Daarna haar rechter band voorzichtig naast de strond weer op de grond laten landen en vervolgens al even gracieus op haar rechterband balanseren om links hetzelfde te doen.

En dat livestreamen om zo geld bij te verdienen als circusact  

aan mijn rug, sportscholen dicht yoga dicht 
alle stress slaat op mijn rug en ik wordt er knettergek van gister kon ik me amper bewegen 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

11-01-2022 om 21:43

Rogue schreef op 11-01-2022 om 21:36:

alle stress slaat op mijn rug en ik word er knettergek van gister kon ik me amper bewegen

Is het een optie om thuis op een.matje te gaan liggen en rustig wat oefeningen te doen?

Lollypopje schreef op 11-01-2022 om 21:36:

[..]

En dat dan heel gracieus door eerst op haar linker band te balanseren, zodat ze rechts kan verwisselen. Daarna haar rechter band voorzichtig naast de strond weer op de grond laten landen en vervolgens al even gracieus op haar rechterband balanseren om links hetzelfde te doen.

Hahaha, geweldig Dit!! Je brengt me nog op ideeën

Nera schreef op 11-01-2022 om 21:43:

[..]

Is het een optie om thuis op een.matje te gaan liggen en rustig wat oefeningen te doen?

ja heb ik gister gedaan, dat heeft goed geholpen, zodra het weer weg is ga ik het maar elke dag doen. 

want dit is geen doen

PinkFlower schreef op 11-01-2022 om 21:25:

[..]

🤣🤣🤣. Ik zie het al voor me. En dan speciale banden erop voor binnen. Of slofjes voor over je banden...🤣

Ohh ik zeik in mn broek. Geweldig 

redbulletje schreef op 11-01-2022 om 17:49:

[..]

Nee, eerlijk gezegd niet. Buiten op de scootmobiel en binnen op de rolstoel zou 't dan worden. Je gaat toch niet met vuil van buiten je huis in? Schoenen trek je ook bij de voordeur uit tenslotte.

Maar ik heb geen scootmobiel. Is ook geen optie voor me. Ik heb een rolstoel. Waar ik ook mee naar binnen ga. Regen vind ik al niet prettig, maar je lijkt er maar overheen te blijven stappen dat poep (ook van paarden!) gewoon écht ranzig is aan mijn wielen. Want dat zit dan ook aan mijn mouwen, aan mijn droogloopmat, aan mijn vloer binnen. 

En voor je komt met een binnenrolstoel en buitenrolstoel: mijn rolstoel kost wat een kleine nieuwe auto kost, dus effe een extra rolstoel aanschaffen zit er niet in. 

Lollypopje schreef op 11-01-2022 om 21:36:

[..]

🤣🤣🤣 

alle stress slaat op mijn rug en ik wordt er knettergek van gister kon ik me amper bewegen

Aaah bah. Ik heb een hernia dus ik weet hoe sh*t rugpijn is. Hopelijk gaat het snel weer beter. Bij mij helpt magnesium olie. Ontspant mijn spieren. 

Apiejapie schreef op 11-01-2022 om 21:45:

[..]

Hahaha, geweldig Dit!! Je brengt me nog op ideeën

Ik zeg doen

Maar serieus, ik ben ook autist, maar zie toch wel wat praktische bezwaren bij dit plan en ik heb er niet eens zelf ervaring mee  

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

11-01-2022 om 22:07

Manuele therapeut bezoeken? Die van mij werkt wel.

Lollypopje schreef op 11-01-2022 om 21:55:

[..]

Ik zeg doen

Maar serieus, ik ben ook autist, maar zie toch wel wat praktische bezwaren bij dit plan en ik heb er niet eens zelf ervaring mee

Ik kan best veel met mijn rolstoel, neem bijv net zo makkelijk de roltrap als de lift. Ken ook iemand die met een rolstoel meters (letterlijk!) door de lucht vliegt omdat hij mijn zijn stoel doet wat anderen met een BMX fiets doen (WCMX heet dat, zoek maar eens op, echt über cool!!!), maar dat ga ik nooit kunnen. Maar wie weet, ik ken wel wat behendige rollers

Tickel schreef op 11-01-2022 om 22:07:

[..]

Manuele therapeut bezoeken? Die van mij werkt wel.

heb ik vorig jaar gehad tot dat ik ernstig door mijn rug ging toen was die in geen velden of wegen te bekennen.. 

Apiejapie schreef op 11-01-2022 om 22:09:

[..]

Ik kan best veel met mijn rolstoel, neem bijv net zo makkelijk de roltrap als de lift. Ken ook iemand die met een rolstoel meters (letterlijk!) door de lucht vliegt omdat hij mijn zijn stoel doet wat anderen met een BMX fiets doen (WCMX heet dat, zoek maar eens op, echt über cool!!!), maar dat ga ik nooit kunnen. Maar wie weet, ik ken wel wat behendige rollers

Ik geloof zeker dat je er heel behendig mee kunt zijn

Dat WCMX ga ik morgen eens opzoeken. Klinkt heel tof. Ik hou wel van dat soort spectaculaire sporten. (Om te zien dan, ik ga al onderuit als ik er alleen maar aan denk )

En dan maar gouw gaan oefenen voor die livestream. Dan loop je binnen kun je misschien een strontvangzak voor die paarden sponsoren

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

11-01-2022 om 22:20

c8dd3e875c63ed0645d88c5e19ad4179--wheelchair-accessories-meaningful-gifts.jpg

Helaas bestaan er vooralsnog geen slofjes voor je rolstoelbanden, maar kijk wat een geavanceerd snufje dit is! Voor als je even de krant wil lezen terwijl de ruiter de paardenpoep opruimt!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.