Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Regendrup. schreef op 11-01-2022 om 14:02:

[..]

Nahhhh dat hoop ik toch niet op mijn verjaardag!

Gefeliciteerd!!!

redbulletje schreef op 11-01-2022 om 13:22:

[..]

Paardenmest bevat voornamelijk hooi en valt snel uit elkaar bij regen. Itt hondenstront.

Rolstoelen heb ik geen verstand van. Als je er structureel afhankelijk van bent heb je toch wel elektrische waar je niet met je handen aan de wielen hoeft te draaien?

Wat is dat nou voor onzin? Waarom zou ik in een elektrische rolstoel moeten terwijl ik goed uit de voeten kan met de rolstoel die ik heb. Bovendien: wat doe jij als je met je schoenen door de poep bent gelopen? Die doe je binnen uit! Maar wil je mij even voordoen hoe ik die poep van mijn banden af krijg voordat ik binnen kom? Dus door de poep betekent ook automatisch poep in mijn huis. Hoe goor is dat, denk je?

PriceyRook54

PriceyRook54

11-01-2022 om 14:16

redbulletje schreef op 11-01-2022 om 13:22:

[..]

Rolstoelen heb ik geen verstand van. Als je er structureel afhankelijk van bent heb je toch wel elektrische waar je niet met je handen aan de wielen hoeft te draaien?

Oh kom op RB, hou toch op joh, het doet écht geen pijn om af en toe toe te geven dat jouw standpunt misschien niet de juiste is, autist of niet.

[..]

Gefeliciteerd met je verjaardag Regendrup! 

birthday-sesame-street.gif

[..]

Gefeliciteerd Regendrup! 

Dankjullie wel allemaal! Speciaal voor jullie een berichtje in het topic waar ik vandaag blij van werd !

ScarceKudu74

ScarceKudu74

11-01-2022 om 15:08

[..]

Gefeliciteerd!! 

Regendrup gefeliciteerd!

Jam Smit die op staat in de wachtkamer van de fysio 😭

Dat ik ineens heel moe ben. En ik moet nog van alles vandaag, geen tijd om moe te zijn 😄

Mensen die zeuren over dat alles duurder wordt. Ja, dat is nou inflatie! Zojuist onder een bericht van een pretpark gelezen, welke haar entreeprijzen verhoogd, dat het niet normaal meer is blablabla. Sinds wanneer heeft iedereen recht op een bezoek aan een pretpark?! Luxe moet luxe blijven, en exclusief. Je hoeft niet elke maand een uitje van 60+ euro te doen. Spaar voor luxe, en zorg voor je basisbehoefte. Je had ook een telefoon van €100,- kunnen kopen ipv een van €700,-, dan had je 10 maanden een uitje à €60,- kunnen doen. 
Ohh sorry maar ik kan hier zo niet tegen. Alles kost nou eenmaal geld. Ga er mee om zoals je er mee om wilt gaan, maar ga dan vervolgens niet iets wat meer kan - want geen geld - te duur noemen. Bah

Wobbelkont schreef op 11-01-2022 om 15:51:

Mensen die zeuren over dat alles duurder wordt. Ja, dat is nou inflatie! Zojuist onder een bericht van een pretpark gelezen, welke haar entreeprijzen verhoogd, dat het niet normaal meer is blablabla. Sinds wanneer heeft iedereen recht op een bezoek aan een pretpark?! Luxe moet luxe blijven, en exclusief. Je hoeft niet elke maand een uitje van 60+ euro te doen. Spaar voor luxe, en zorg voor je basisbehoefte. Je had ook een telefoon van €100,- kunnen kopen ipv een van €700,-, dan had je 10 maanden een uitje à €60,- kunnen doen.
Ohh sorry maar ik kan hier zo niet tegen. Alles kost nou eenmaal geld. Ga er mee om zoals je er mee om wilt gaan, maar ga dan vervolgens niet iets wat meer kan - want geen geld - te duur noemen. Bah

Nee, dat zie je verkeerd. Ze vinden het niet te duur, maar te prijzig. Te duur is dat kan ik niet betalen of dat is zijn geld niet waard. En prijzig is, ja, het is zijn geld best waard, maar ik heb het er niet voor over. 😅

Maar eigenlijk gewoon met jou eens. 😁

Dat is een klein ergernisje van mij 😬. Het gebruik van ‘welke’ 😬. 

Maar verder, ik vind het wel erg dat basisbehoeften veel duurder zijn geworden en dat mensen daardoor nu letterlijk in de kou zitten. 
En ja, ik vind het ook erg dat vakantiehuisjes ineens heel veel duurder zijn. Volgens mij hebben vakantieparken gewoon nog vol gezeten dit jaar. Hetzelfde huisje waar we van de zomer inzaten is nu €400,- duurder voor dezelfde week. Dat is echt wel erg. 

SuzyQFive schreef op 11-01-2022 om 15:57:

[..]

Dat is een klein ergernisje van mij 😬. Het gebruik van ‘welke’ 😬.

Maar verder, ik vind het wel erg dat basisbehoeften veel duurder zijn geworden en dat mensen daardoor nu letterlijk in de kou zitten.
En ja, ik vind het ook erg dat vakantiehuisjes ineens heel veel duurder zijn. Volgens mij hebben vakantieparken gewoon nog vol gezeten dit jaar. Hetzelfde huisje waar we van de zomer inzaten is nu €400,- duurder voor dezelfde week. Dat is echt wel erg.

Oeps, sorry 

Qua basisbehoeften ben ik het met je eens hoor! Boodschappen etc. zouden voor niemand te duur mogen zijn! Maar een beetje luxe, daar mag je toch gewoon geld voor opzij leggen als je dat wilt? Als ik besluit dat ik op vakantie wil, of juist net dat ene boek wil kopen, kijk ik eerst of het past qua budget, en daarna ga ik ervoor sparen als dat nodig is. Je kunt nou eenmaal niet alles hebben toch? 

Het is niet alleen dat uitje wat duurder wordt, het is ook je energierekening, de benzine, de boodschappen etc etc. Wat heb je nog aan je leven als je alleen de basis kunt veroorloven? 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.