Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Netherfield schreef op 11-01-2022 om 06:41:

Ik vind paardenstront op het fietspad ook vies. Het verschil met honden- en kattenstront is dat er in het laatste gevaarlijke bacteriën zitten omdat ze vlees eten. Paarden eten geen vlees dus is hun poep niet gevaarlijk voor mensen. Toch vind ik dat het moet worden opgeruimd als het op een pad of weg ligt.

Paardenpoep is giftig voor honden, en soms kun je het amper ontwijken, bovendien kun je met fiets of rolstoel echt flink hinder ondervinden 

Apiejapie schreef op 11-01-2022 om 00:02:

[..]

Totdat je een rolstoel hebt en niet anders kunt dan erdoor rijden. En bedenk dan dat alles wat aan je banden komt, ook aan de mouwen van je jas komt. Zou je het dan nog steeds niet vies vinden?

Nou, dat dus… Mijn oom heeft het ook regelmatig.

irmama schreef op 11-01-2022 om 12:15:

[..]

Paardenpoep is giftig voor honden, en soms kun je het amper ontwijken, bovendien kun je met fiets of rolstoel echt flink hinder ondervinden

Dan moet je je hond aangelijnd houden. Overigens zaten de manegehonden altijd tussen de paardenmest en daar is nog nooit een hond aan doodgegaan. 

redbulletje schreef op 11-01-2022 om 12:09:

[..]

Wellicht hebben ze die fietsroute gelegd op een doorgaanslocatie waar paarden al veel langer langs reden om van stal/manege naar bos te komen.

Nee, dit is helemaal nieuw aangelegd op een plek langs het spoor (met wel een sloot en hek ertussen 😅). Kijk, ik snap het wel dat je er rijdt met een paard. Want ver van autoverkeer op de meeste plekken itt tot het originele fietspad. 

Mijn dertienjarige testte gisteravond positief. We zijn allemaal een beetje verbaasd want verder is niemand positief. Teruggeredeneerd en ze moet het dus haast wel in de soos hebben opgelopen. Ze was daar geweest toen ze een bij een vriendin was maar van mij had het niet gemogen. Maar goed, dus ik bel het wijkteam met de verdenking dat het mogelijk daar is opgelopen. Zegt ie: oh ja, de jeugdwerker die daarbij was heeft van het weekend positief getest 🤦🏼‍♀️. En dan licht je de kinderen die hij bij zich had niet even in? 

redbulletje schreef op 11-01-2022 om 12:19:

[..]

Dan moet je je hond aangelijnd houden. Overigens zaten de manegehonden altijd tussen de paardenmest en daar is nog nooit een hond aan doodgegaan.

Dat is hij ook!! Maar ik moet door die vieze derrie heen toch. 

irmama schreef op 11-01-2022 om 12:55:

[..]

Dat is hij ook!! Maar ik moet door die vieze derrie heen toch.

Je kunt er toch omheen lopen? Ik loop dagelijks in 't bos en soms ligt er ergens een hoop, maar die zie je tenminste goed liggen vanwege 't formaat itt sommige hondendrollen die wegvallen tussen 't blad. 

redbulletje schreef op 11-01-2022 om 13:07:

[..]

Je kunt er toch omheen lopen? Ik loop dagelijks in 't bos en soms ligt er ergens een hoop, maar die zie je tenminste goed liggen vanwege 't formaat itt sommige hondendrollen die wegvallen tussen 't blad.

Je hebt nog steeds niet uitgelegd waarom paardenstront niet vies zou zijn. Ik ben namelijk zeer benieuwd naar jouw argumenten voor die uitspraak. Zelfs op de argumenten over rolstoelers ga je niet in.

Of valt dat gewoon weer in de categorie 'RB vind het leuk, dus het is geen probleem'?

Nee, eromheen lopen gaat niet, want dat doen de ruiters ook en kennelijk brengt de hoop van het ene paard het andere paard op een idee. Of het volgende paard in de rij schopt het weg, dus het ligt over dr breedte van het hele fietspad  Een goede ruiter voelt toch aan dat het paard gaat mesten, waarom dan niet stoppen in de berm?
En meestal loopt er een paardenpad naast het fietspad, maar willen de mensen niet rijden daar. Aan de hand meegevoerde paarden wordt altijd over het fietspad gelopen in plaats van het paardenpad.

Lollypopje schreef op 11-01-2022 om 13:11:

[..]

Je hebt nog steeds niet uitgelegd waarom paardenstront niet vies zou zijn. Ik ben namelijk zeer benieuwd naar jouw argumenten voor die uitspraak. Zelfs op de argumenten over rolstoelers ga je niet in.

Of valt dat gewoon weer in de categorie 'RB vind het leuk, dus het is geen probleem'?

Paardenmest bevat voornamelijk hooi en valt snel uit elkaar bij regen. Itt hondenstront. 

Rolstoelen heb ik geen verstand van. Als je er structureel afhankelijk van bent heb je toch wel elektrische waar je niet met je handen aan de wielen hoeft te draaien? 

redbulletje schreef op 11-01-2022 om 13:22:

[..]

Paardenmest bevat voornamelijk hooi en valt snel uit elkaar bij regen. Itt hondenstront.

Rolstoelen heb ik geen verstand van. Als je er structureel afhankelijk van bent heb je toch wel elektrische waar je niet met je handen aan de wielen hoeft te draaien?

Sorry, maar ben je nu zo dom of doe je gewoon zo dom?

En jouw logica dat omdat er hooi inzit de stront minder vies is, vind ik zeer bijzonder. Het blijft stront.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

11-01-2022 om 13:34

Ik word chagrijnig van het gezeur van iedereen vandaag, hangt er iets in de lucht ofzo?? 😤

Peen schreef op 11-01-2022 om 13:34:

Ik word chagrijnig van het gezeur van iedereen vandaag, hangt er iets in de lucht ofzo?? 😤

Nahhhh dat hoop ik toch niet op mijn verjaardag! 

Regendrup. schreef op 11-01-2022 om 14:02:

[..]

Gefeliciteerd! Ik wens je een fijne dag ❤️

Regendrup. schreef op 11-01-2022 om 14:02:

[..]

8b4c578606838c0e50d96b5ed74579e6.gif

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.