Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
Lollypopje
06-01-2022 om 15:40
Broodjebrie schreef op 06-01-2022 om 15:35:
Aan PostNL. Ik snap dat ze het druk hebben maar mijn tijdschrift van vorige week is er nog steeds niet, en die van deze week ook nog niet. Volgens de app zou de postbode ze bij zich moeten hebben maar er gaat dus steeds iets mis.
Hebben wij ook al dezelfde bezorger?
Pakketjes gaan hier super, post doet er gerust een week of langer over.
Broodjebrie
06-01-2022 om 15:45
Lollypopje schreef op 06-01-2022 om 15:40:
[..]
Hebben wij ook al dezelfde bezorger?
Pakketjes gaan hier super, post doet er gerust een week of langer over.
Geen idee, als je in Brabant woont misschien wel 
Gisteren kwam er nog een kerstkaartje binnen waarvan ik vorige week al een melding kreeg in de app.
Lollypopje
06-01-2022 om 15:46
Broodjebrie schreef op 06-01-2022 om 15:45:
[..]
Geen idee, als je in Brabant woont misschien wel
Gisteren kwam er nog een kerstkaartje binnen waarvan ik vorige week al een melding kreeg in de app.
Ah nee, of hij heeft wel een hele grote wijk 
Hier ook gisteren nog een kerstkaart gehad.
Broodjebrie
06-01-2022 om 15:47
Lollypopje schreef op 06-01-2022 om 15:46:
[..]
Ah nee, of hij heeft wel een hele grote wijk
Hier ook gisteren nog een kerstkaart gehad.
Wahaha. Nou ja we wachten maar weer af.. Gisteren kwam de postbode nog om half 5 dus het zou nog kunnen komen vandaag.
Hinoki
06-01-2022 om 17:29
Aan die muts bij het zwembad van mijn kind. Echt, waar komt de bemoeizucht van sommige mensen toch vandaan.
Kind en ik weten heel goed hoe we het willen qua omkleden na de les. Daar hoef je je als buitenstaander niet tegenaan te bemoeien. Vorige keer deed ze dat ook al volgens kind. Nu weer. Om vervolgens ook nog even bij mij te vragen of het wel echt zo de bedoeling was.
Echt. Vlieg op. Bemoei je met je eigen kind.
HAHA!wait..what
06-01-2022 om 17:53
Hinoki schreef op 06-01-2022 om 17:29:
Aan die muts bij het zwembad van mijn kind. Echt, waar komt de bemoeizucht van sommige mensen toch vandaan.
Kind en ik weten heel goed hoe we het willen qua omkleden na de les. Daar hoef je je als buitenstaander niet tegenaan te bemoeien. Vorige keer deed ze dat ook al volgens kind. Nu weer. Om vervolgens ook nog even bij mij te vragen of het wel echt zo de bedoeling was.
Wat raar! Waarom zou ze dat doen? En ik vraag me nu dus wel af of jullie echt zo'n rare manier hebben van omkleden
SuzyQFive
06-01-2022 om 18:19
Hinoki schreef op 06-01-2022 om 17:29:
Hihi, nu ben ik wel benieuwd naar jullie omkleedritueel 😬
Brienne
06-01-2022 om 18:46
De laatste tijd erger ik me aan mijn vader, veel gemopper, weinig geduld, onredelijk.
Vind het vooral sneu voor mijn moeder.
Hij is ook meer vergeetachtig de laatste tijd, ligt het aan de leeftijd? Hij is 72. Maar hij heeft ook onlangs Corona gehad (mild), kan het daar aan liggen?
Zit me niet helemaal lekker...
Lollypopje
06-01-2022 om 18:48
Brienne schreef op 06-01-2022 om 18:46:
De laatste tijd erger ik me aan mijn vader, veel gemopper, weinig geduld, onredelijk.
Vind het vooral sneu voor mijn moeder.
Hij is ook meer vergeetachtig de laatste tijd, ligt het aan de leeftijd? Hij is 72. Maar hij heeft ook onlangs Corona gehad (mild), kan het daar aan liggen?
Zit me niet helemaal lekker...
Corona kan invloed hebben op je cognitie, dus als het daarna begon zou er zeker een verband kunnen zijn. Hoop voor jullie dat het dan ook snel weer over is.
SuzyQFive
06-01-2022 om 23:59
Corona kan ook zeker wat met je hersenen doen helaas… Mijn fysio vertelde dat ze een schrijven van het rivm of ggd hadden gehad met of ze extra op dat soort signalen willen letten omdat er steeds meer signalen zijn dat mensen met doorgemaakte coronabesmetting daarna vaker een bepaalde hersenaandoening hebben.
Als je je zorgen maakt zou ik dat iig eens met je moeder bespreken. Kan heel goed tijdelijk zijn natuurlijk.
SuzyQFive
07-01-2022 om 06:43
Blerg, voel me geradbraakt… Twee keer wakker uit dromen. De eerste was een droom waarin we voortdurend geteisterd werden door aardbevingen. De hele droom zo’n onheilspellend gevoel. Ik voel me er zo rot bij… volgt natuurlijk op het nieuws van gisteren dat ze toch heel veel gas gaan wegpompen hier. Paar weken geleden nog een beving met epicentrum op nog geen kilometer van mijn huis en bijna recht onder het huis waar ex-man (en dus de kids) nog woont. Ik ben meestal vrij nuchter erin maar in mijn droom was ik zo bang en dat is rot wakker worden.
Net wakker uit de tweede droom waarin ik vlak voor sluitingstijd (10min) iets wilde kopen. Ik zag bij een winkeltje oorbellen en bij een winkeltje verderop passende armband. Die kerel van het winkeltje van de armband stond te drammen om te sluiten (hij leek overigens op een van de homo’s uit mafsUK). Bleek mijn portemonnee nog in de auto. Dus hij stuurt me weg om dat op te halen. (1min) kom ik terug, is ie weg maar ligt die armband er nog wel. En de winkel van de oorbellen had ook al afgesloten. Dus heb ik beide maar in mijn tas gestopt en werd wakker omdat ik me onwijs schuldig voelde. Haha! Maar ook in die droom zat ik steeds met het aardbevingsgevoel en overal in dat winkelcentrum hingen bordjes met waarschuwingen voor zwakke plekken in de constructie. Blerg.
Maar volgens mij werd ik wakker omdat er treinen aan het toeteren zijn.
SuzyQFive
07-01-2022 om 06:44
Grrrr nog een ergernis: de opmaak op dit forum… ik heb bij het typen gewoon netjes mijn bericht in Alinea’s maar na versturen staat alles weer als 1 braak tekst.
FaithfulDuck87
07-01-2022 om 07:41
Dat ik wakker wordt met stijve spieren. Dan zie ik er al weer tegen op om te gaan sporten, terwijl dat natuurlijk goed is.
vrouw92
07-01-2022 om 07:52
Bedankt voor de tip over mijn idkaart! Ik weet niet meer wie het was, maar heb op de faceboek groepen van mijn woonplaats een berichtje gezet. Vanmorgen gereageerd en deze persoon had mij dinsdag al een bericht gestuurd, maar die heb ik niet binnen zien komen. Dat was ondanks een slechte nacht heerlijk wakker worden vanmorgen!