Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
Poezie
05-01-2022 om 18:56
In nieuwjaarsnacht is mijn autoruit ingeslagen (ook een ergernis natuurlijk), dus had ik het gat afgeplakt met plastic. Ik kan pas zaterdag de nieuwe ruit erin laten zetten dus het plastic zit er nog op.
Vanochtend zag ik dat iemand het plastic eraf had gerukt en waarschijnlijk in mijn auto heeft lopen rommelen. WAAROM???? Er ligt toch niets meer in een auto die behoorlijk vrij toegankelijk is?
Het heeft vannacht geregend dus tot overmaat van ramp was mijn autostoel ook nog eens nat geregend 🤬
SophisticatedCaribou75
05-01-2022 om 19:02
Poezie schreef op 05-01-2022 om 18:56:
In nieuwjaarsnacht is mijn autoruit ingeslagen (ook een ergernis natuurlijk), dus had ik het gat afgeplakt met plastic. Ik kan pas zaterdag de nieuwe ruit erin laten zetten dus het plastic zit er nog op.
Vanochtend zag ik dat iemand het plastic eraf had gerukt en waarschijnlijk in mijn auto heeft lopen rommelen. WAAROM???? Er ligt toch niets meer in een auto die behoorlijk vrij toegankelijk is?
Het heeft vannacht geregend dus tot overmaat van ramp was mijn autostoel ook nog eens nat geregend 🤬
Nee! Wat woon jij een nare buurt, Poezie. Ik zou er zo de pest in hebben...
Auwereel
05-01-2022 om 19:04
Bah Poezie, daar zit je niet op te wachten. En het is ook nog geen zaterdag en er wordt meer regen voorspeld, dus ik hoop dat die "lolbroek" niet nog 'ns langskomt.
Hier nog een ergernisje van mij, ik woon aan een stoepje die doodloopt op een paadje. Je kan er fietsen, maar je gaat van ergens naar nergens. Als ik er zelf fiets, doe ik dat voorzichtig, want er kan altijd iemand z'n tuin uitstappen, de stoep op. Dat deed ik dus vanavond, van mijn tuin de stoep op, en ik werd bijna van mijn sokken gereden door twee heel snel rijdende fietsers. Joost mag weten waar ze zo snel naar toe moesten, maar er kon geen verontschuldiging vanaf.
MidasWolf
05-01-2022 om 19:20
Poezie schreef op 05-01-2022 om 18:56:
Oprecht naar voor je, dan krijg je dit er ook nog eens overheen.
EnchantedDragonfly18
05-01-2022 om 20:47
vrouw92 schreef op 05-01-2022 om 18:01:
Aan mezelf... Ben na het vaccineren gisteren voor de 2e keer in een jaar mijn ID kaart kwijtgeraakt. Zo ontzettend stom!
Dus maar weer naar de gemeente en hopen dat het minder lang duurt dan de vorige keer (4 weken) voor ik een nieuwe heb. Beetje zonde van het geld.
Heb je de locatie al gebeld of er iets gevonden is?
vrouw92
05-01-2022 om 21:39
Tickel schreef op 05-01-2022 om 20:47:
[..]
Heb je de locatie al gebeld of er iets gevonden is?
Ja, ben direct teruggefietst toen ik er thuis direct achter kwam. Maar ik denk dat ik hem onderweg ben verloren. Zat los in mijn zak in de haast... Zo stom! Heb mijn gegevens achter gelaten, maar helaas nog niets gehoord.
Poezie
05-01-2022 om 22:06
MidasWolf schreef op 05-01-2022 om 19:20:
[..]
Oprecht naar voor je, dan krijg je dit er ook nog eens overheen.
![]()
Dank voor jullie medeleven! Ik woon in een stad, dus helaas redelijk "normaal" dit soort fratsen.
Poezie
05-01-2022 om 22:07
Auwereel schreef op 05-01-2022 om 19:04:
Bah Poezie, daar zit je niet op te wachten. En het is ook nog geen zaterdag en er wordt meer regen voorspeld, dus ik hoop dat die "lolbroek" niet nog 'ns langskomt.
Hier nog een ergernisje van mij, ik woon aan een stoepje die doodloopt op een paadje. Je kan er fietsen, maar je gaat van ergens naar nergens. Als ik er zelf fiets, doe ik dat voorzichtig, want er kan altijd iemand z'n tuin uitstappen, de stoep op. Dat deed ik dus vanavond, van mijn tuin de stoep op, en ik werd bijna van mijn sokken gereden door twee heel snel rijdende fietsers. Joost mag weten waar ze zo snel naar toe moesten, maar er kon geen verontschuldiging vanaf.
O gatver, je zou ze toch een duw geven hè?!
EnchantedDragonfly18
06-01-2022 om 07:25
vrouw92 schreef op 05-01-2022 om 21:39:
[..]
Ja, ben direct teruggefietst toen ik er thuis direct achter kwam. Maar ik denk dat ik hem onderweg ben verloren. Zat los in mijn zak in de haast... Zo stom! Heb mijn gegevens achter gelaten, maar helaas nog niets gehoord.
Hier worden dat soort gevonden dingen op plaatselijke FB groepen geplaatst. Je kunt ook even https://www.verlorenofgevonden.nl/ in de gaten houden of zelf een oproep plaatsen.
SuzyQFive
06-01-2022 om 09:14
Poezie schreef op 05-01-2022 om 22:06:
[..]
Dank voor jullie medeleven! Ik woon in een stad, dus helaas redelijk "normaal" dit soort fratsen.
Eerlijk gezegd… ik woon het grootste deel van mijn leven in een stad maar dit soort fratsen gebeurden vaker in het dorp waar ik een paar jaar woonde. Ook in het dorp van mijn vriend is mijn auto al twee keer slachtoffer geweest. 1x bekrast en kentekens omgevouwen en 1x ruitenwissers eraf getrokken.
Ook worden er vaak fietsen in de sloot gegooid of gestolen en zijn er meer mensen die schades aan hun auto hebben.
Echt baldadigheid van jongeren in een groep. Ze komen dan vanuit de stad na het stappen of uit de soos.
Maar wellicht is het verschil dat het bij jou wellicht gericht op zoek zijn naar waardevolle spullen? Ander soort auto-criminaliteit 😬
Wel las ik dat in het zuiden van de stad rond de jaarwisseling veel VW UP’s slachtoffer zijn geworden. Onderdelen eraf en uit gehaald.
Lollypopje
06-01-2022 om 13:19
dat uur dat je paracetamol begint uit te werken, maar je nog geen nieuwe mag.
Pooh-Bear
06-01-2022 om 13:20
2 dingen had vandaag een lekker rustig Netflix dagje op de bank ingepland ivm laatste bijwerkingen van mijn booster maar ik zit nu al 4,5 zonder stroom.
En mijn dochter had een cursus kunstschaatsen van 7 weken gekocht zou dit weekend beginnen. Dat mag natuurlijk niet dus ze ging er van uit dat hij later begint of dat ze haar geld terug krijgt maar in plaats daarvan krijgt ze digitale instructies die ze dan zelf op de ijsbaan mag gaan doen.
ProfitableMantis53
06-01-2022 om 13:25
Aan de verwarmingsmonteur. Mondkapje onder zn neus, vragen of ie naar de wc mag en daarna gewoon door willen lopen naar de ketel, en op mijn opmerking of ie niet even zn handen moet wassen, alleen water zonder zeep gebruiken.
En dan ook nog zeggen dat ie niet zo netjes is.
Blegh. Ik ga zo de wc maar eens even schoonmaken.
PinkFlower
06-01-2022 om 13:46
Poezie schreef op 05-01-2022 om 22:06:
[..]
Aargg het zit je ook niet mee. Wat een rot figuren zeg.
Ik woon ook in een stad maar hier gebeurd het gelukkig eigenlijk niet. Af toe een zijspiegel die een trap krijgt (we wonen op de route van de kroeg de stad uit).
Broodjebrie
06-01-2022 om 15:35
Aan PostNL. Ik snap dat ze het druk hebben maar mijn tijdschrift van vorige week is er nog steeds niet, en die van deze week ook nog niet. Volgens de app zou de postbode ze bij zich moeten hebben maar er gaat dus steeds iets mis.