Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik was bij Kruidvat vanmorgen, daar vonden mensen het ook nodig om precies voor mij te gaan staan terwijl ik wat items in een een schap aan het bekijken was. En ik ben echt niet onzichtbaar met mijn lengte en gewicht .

Aan de stickers op m’n nieuwe kookpannen, die er natuurlijk niet allemaal netjes afgingen

Wobbelkont schreef op 05-01-2022 om 14:06:

Aan de stickers op m’n nieuwe kookpannen, die er natuurlijk niet allemaal netjes afgingen

Pindakaas!

Aan mijn vriend omdat hij mijn dochter alweer vroeg thuis bracht na een nachtje logeren bij mijn stiefdochters. Hij vroeg gisteren of hij haar vandaag moest brengen, dan hoefde ik haar niet op te halen. Nu loopt dochter zich de hele dag al te vervelen omdat ze zich had ingesteld op een dag daar. 
En dat mijn arm na een week nog steeds blauw is en jeukt van de booster 🤦🏼‍♀️. Prik 1 en 2 0,0 last gehad. Mijn arm was ontspannen, snap er niks van. 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

05-01-2022 om 14:39

SuzyQFive schreef op 05-01-2022 om 14:24:

Aan mijn vriend omdat hij mijn dochter alweer vroeg thuis bracht na een nachtje logeren bij mijn stiefdochters. Hij vroeg gisteren of hij haar vandaag moest brengen, dan hoefde ik haar niet op te halen. Nu loopt dochter zich de hele dag al te vervelen omdat ze zich had ingesteld op een dag daar.
En dat mijn arm na een week nog steeds blauw is en jeukt van de booster 🤦🏼‍♀️. Prik 1 en 2 0,0 last gehad. Mijn arm was ontspannen, snap er niks van.

Was de booster misschien van een ander merk? 
Mijn eerste twee prikken waren van Pfizer (niets last), morgen voor de booster is het Moderna en zie er wat tegenop. 

Valdemar schreef op 05-01-2022 om 14:39:

[..]

Mijn eerste twee prikken waren van Pfizer (niets last), morgen voor de booster is het Moderna en zie er wat tegenop.

Nee, alle drie Pfizer (onder 45 schijnen ze Pfizer te doen). 

JtM

JtM

05-01-2022 om 15:06 Topicstarter

Het leek vanochtend beter te gaan met m'n verkoudheid. Helaas hield mijn lichaam me voor de gek
Mn gezicht gloeit, dus even snel mn temperatuur gemeten en die gaf aan verhoging. Heb net maar wéér een zelftest gedaan, nu wachten tot ik het resultaat mag aflezen.

Valdemar schreef op 05-01-2022 om 14:39:

[..]

Tweemaal Pfizer en eenmaal Moderna gehad.  Behalve een beetje pijnlijke arm nooit last gehad.

JtM

JtM

05-01-2022 om 16:55 Topicstarter

JtM schreef op 05-01-2022 om 15:06:

Het leek vanochtend beter te gaan met m'n verkoudheid. Helaas hield mijn lichaam me voor de gek
Mn gezicht gloeit, dus even snel mn temperatuur gemeten en die gaf aan verhoging. Heb net maar wéér een zelftest gedaan, nu wachten tot ik het resultaat mag aflezen.

Test was negatief gelukkig

Heb wel maar meteen een afspraak bij de HA gemaakt.

Mijn ex die altijd het tegenovergestelde wil. Normaal al irritant, maar niet schadelijk. Inmiddels heeft hij zich in de positie gemanoeuvreerd dat hij vindt dat de kids naar de begrafenis van zijn moeder moeten, terwijl de kids niet willen 
Eerst had hij ze er liever niet bij, maar zei ik dus dat sommige kinderen het wel prettig vinden.
Nu vind hij het dus opeens bij het leven horen en zouden ze er wel eens spijt van kunnen krijgen 
(Ja, in die woorden naar de kinderen toe  )

Evaluna schreef op 05-01-2022 om 17:06:

Mijn ex die altijd het tegenovergestelde wil. Normaal al irritant, maar niet schadelijk. Inmiddels heeft hij zich in de positie gemanoeuvreerd dat hij vindt dat de kids naar de begrafenis van zijn moeder moeten, terwijl de kids niet willen
Eerst had hij ze er liever niet bij, maar zei ik dus dat sommige kinderen het wel prettig vinden.
Nu vind hij het dus opeens bij het leven horen en zouden ze er wel eens spijt van kunnen krijgen
(Ja, in die woorden naar de kinderen toe )

Hoe oud zijn ze? 

Beetje dubbel vind ik altijd. Bij directe familieleden als opa of oma vind ik zelf ook wel dat mijn kids vanaf een jaar of acht erbij horen te zijn. Het is toch iemand die belangrijk voor ze was (althans, hier in de familie). Of ze in de kist willen kijken mogen ze wel zelf weten. Ik heb zelf wel altijd een beetje spijt gehad dat ik mijn oma nooit dood heb gezien, ik heb nog jaren gehad dat ik haar overal nog zag lopen. Ik was 15 toen ze overleed, maar ga niemand dwingen in de kist te kijken. 
Mijn oudste twee waren 12 en 11 toen mijn moeder overleed op 52-jarige leeftijd. Zij wilden haar niet live zien in de kist in het uitvaartcentrum (sowieso was de kist dicht bij de uitvaart). Ik heb toen afgesproken dat ik foto’s zou maken en dat ze zelf mochten aangeven of en wanneer ze die wilden zien. 

Ga je zelf niet trouwens?

Aan mezelf... Ben na het vaccineren gisteren voor de 2e keer in een jaar mijn ID kaart kwijtgeraakt. Zo ontzettend stom! 

Dus maar weer naar de gemeente en hopen dat het minder lang duurt dan de vorige keer (4 weken) voor ik een nieuwe heb. Beetje zonde van het geld.

SuzyQFive schreef op 05-01-2022 om 17:47:

[..]

Hoe oud zijn ze?

Beetje dubbel vind ik altijd. Bij directe familieleden als opa of oma vind ik zelf ook wel dat mijn kids vanaf een jaar of acht erbij horen te zijn. Het is toch iemand die belangrijk voor ze was (althans, hier in de familie). Of ze in de kist willen kijken mogen ze wel zelf weten. Ik heb zelf wel altijd een beetje spijt gehad dat ik mijn oma nooit dood heb gezien, ik heb nog jaren gehad dat ik haar overal nog zag lopen. Ik was 15 toen ze overleed, maar ga niemand dwingen in de kist te kijken.
Mijn oudste twee waren 12 en 11 toen mijn moeder overleed op 52-jarige leeftijd. Zij wilden haar niet live zien in de kist in het uitvaartcentrum (sowieso was de kist dicht bij de uitvaart). Ik heb toen afgesproken dat ik foto’s zou maken en dat ze zelf mochten aangeven of en wanneer ze die wilden zien.

Ga je zelf niet trouwens?

Een gevoelig meisje van 7 die haar demente oma zo'n 4x per jaar zag. Het grijpt haar wel erg aan en wordt er erg verdrietig van, zoals alles wat met de dood heeft te maken. Het wordt heel kaal, alleen begraven, ze is niet opgebaard, er komt geen dienst, geen condoleren, niets.

Ex heeft het inmiddels uitgebreid naar een afscheidsetentje + overnachting om het nog eens over de begrafenis te hebben met de kinderen. Ik ben geen fan daar van, omgang ligt heel gevoelig, is op een  lage frequentie en levert altijd veel stress op voor de kinderen. Ze heeft nog een zus, maar die is mogelijk nog gevoeliger en zou wel gaan om haar vader te plezieren. Twee dagen omgang + een dag begrafenis gaat hun heel veel stress geven. Zelf had ik weinig band, ik denk ook niet dat ik welkom ben en ex mij er niet bij wil hebben.

(en een egoïstische reden, ik heb de kinderen maar om het jaar in de kerstvakantie en om de laatste 3 dagen nou aan ex te geven omdat oma begraven wordt vind ik ook gewoon niet zo'n leuke afsluiting van een fijne vakantie waarin we echt naar elkaar gegroeid zijn)

Evaluna schreef op 05-01-2022 om 18:24:

[..]

Een gevoelig meisje van 7 die haar demente oma zo'n 4x per jaar zag. Het grijpt haar wel erg aan en wordt er erg verdrietig van, zoals alles wat met de dood heeft te maken. Het wordt heel kaal, alleen begraven, ze is niet opgebaard, er komt geen dienst, geen condoleren, niets.

Ex heeft het inmiddels uitgebreid naar een afscheidsetentje + overnachting om het nog eens over de begrafenis te hebben met de kinderen. Ik ben geen fan daar van, omgang ligt heel gevoelig, is op een lage frequentie en levert altijd veel stress op voor de kinderen. Ze heeft nog een zus, maar die is mogelijk nog gevoeliger en zou wel gaan om haar vader te plezieren. Twee dagen omgang + een dag begrafenis gaat hun heel veel stress geven. Zelf had ik weinig band, ik denk ook niet dat ik welkom ben en ex mij er niet bij wil hebben.

(en een egoïstische reden, ik heb de kinderen maar om het jaar in de kerstvakantie en om de laatste 3 dagen nou aan ex te geven omdat oma begraven wordt vind ik ook gewoon niet zo'n leuke afsluiting van een fijne vakantie waarin we echt naar elkaar gegroeid zijn)

Lastig hè, ik snap je hoor en hem ook wel. Maar om nou zonder overleg er nog een nacht aan vast te plakken is ook wel een dingetje lijkt me… 

Hij vraagt of het mag, maar ik weet al wat zijn reactie gaat zijn als het niet in zijn straatje past. 
Ik denk aan niet 3 dagen de kinderen er mee te confronteren, maar 1 dag te kiezen. Of een etentje, of begraven en dan kunnen ze altijd nog wat drinken om het af te sluiten.
Pfff gedoe weer. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.