Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

03-01-2022 om 08:37

JtM schreef op 03-01-2022 om 08:11:

Hoofdpijn is weer volle bak aanwezig

Sterkte. Hoofdpijn is niet leuk. 

JtM schreef op 03-01-2022 om 08:11:

Hoofdpijn is weer volle bak aanwezig

I feel you… 

Ben ook hoofdpijnpatiënt. Heb 24/7 hoofdpijn, behalve als ik een lumbaalpunctie gehad heb, dan heb ik even geen hoofdpijn.

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

03-01-2022 om 09:54

SuzyQFive schreef op 03-01-2022 om 09:49:

[..]

I feel you…

Ben ook hoofdpijnpatiënt. Heb 24/7 hoofdpijn, behalve als ik een lumbaalpunctie gehad heb, dan heb ik even geen hoofdpijn.

Wat vreselijk. Het gekste vind ik dat er anno nu nog altijd zo weinig aan gedaan kan worden. 

Ik moet van mijn werk mijn laptop binnenkort omruilen. Daar moet je voor naar een website om een afspraak op kantoor te maken. Maar blijkbaar willen alle 10.000+ werknemers dat vandaag want die site loopt steeds vast. Regel dat dan beter…

Stomme is ook nog dat ik net een week een nieuwe heb maar er moet nieuwe Windhoos op en dat kan blijkbaar alleen met een nieuwe laptop. Grrrrrrrrrrr

JtM

JtM

03-01-2022 om 10:37 Topicstarter

SuzyQFive schreef op 03-01-2022 om 09:49:

[..]

I feel you…

Oh wat lijkt me dat erg, 24/7 hoofdpijn te hebben. Heftig hoor!

Moet zeggen dat ik de afgelopen 2 jaar vaker wel dan geen hoofdpijn heb gehad, ga er binnekort een afspraak voor bij de HA maken...

niet_rechts schreef op 03-01-2022 om 09:54:

[..]

Wat vreselijk. Het gekste vind ik dat er anno nu nog altijd zo weinig aan gedaan kan worden.

De moderne geneeskunst is nog maar een paar decennia oud natuurlijk. Ik vind het vooral lastig dat artsen in hun eigen straatje blijven en dat ze niet verder kunnen kijken dan dat. 

JtM schreef op 03-01-2022 om 10:37:

[..]

Oh wat lijkt me dat erg, 24/7 hoofdpijn te hebben. Heftig hoor!

Moet zeggen dat ik de afgelopen 2 jaar vaker wel dan geen hoofdpijn heb gehad, ga er binnekort een afspraak voor bij de HA maken...

Ja, doe dat. En vooruitlopend: even een hoofdpijndagboek bijhouden 😬. Gaan ze sowieso om vragen en scheelt tijd als je dat al gedaan hebt. 

vannacht in elk geval een stuk langer geslapen. Wel nog heel vaak wakker geworden, maar hopelijk komende nacht weer iets beter.

JtM

JtM

03-01-2022 om 10:59 Topicstarter

SuzyQFive schreef op 03-01-2022 om 10:54:

[..]

Ja, doe dat. En vooruitlopend: even een hoofdpijndagboek bijhouden 😬. Gaan ze sowieso om vragen en scheelt tijd als je dat al gedaan hebt.

Bedankt voor de tip, zal ik gaan doen!

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

04-01-2022 om 16:42

PinkFlower schreef op 30-12-2021 om 16:30:

[..]

Ik zeg dan: "mag ik er langs? Tuurlijk meneer/mevrouw ga uw gang". Dan kijken ze vaak heel raar op. Ja sorry hoor je kan ook vragen. Je kan niet door me heen.

Nou vandaag ben ik helaas wel even uitgevallen tegen iemand. Ik stond voor een koeling, links van mij was geen ruimte en toch kwam diegene achter me staan en maakte aanstalten om zich ertussen te wurmen. Ik zei nogal geïrriteerd: sorrie?, u kunt niet door me heen hoor! Nee, zei ze ook nog.   

Ik heb het echt helemaal gehad met dat soort mensen.

Aan een collega. “Ik heb corona maar ik heb niemand besmet hoor.” Tja dat krijg je als je zonodig moet skiën in Oostenrijk.  Gelukkig zijn we niet samen op kantoor geweest toen ze al wel besmettelijk was maar nog geen symptomen had. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

04-01-2022 om 18:10

aan mijn stomme lijf. Last van mijn knie, waardoor ik niet al te soepel ben. Collega die wat taken van me over moet nemen. Wel fijn dat het kan, maar ik wil het natuurlijk liever niet. Voel me zo'n oud wijf. 

Aan al die halve garen die zonodig naar Oostenrijk moeten nu. 

Aan forummers die onder elke post gr Of groet en dan hun naam zetten. Why???

PriceyRook54

PriceyRook54

05-01-2022 om 10:09

Netherfield schreef op 05-01-2022 om 10:08:

Aan forummers die onder elke post gr Of groet en dan hun naam zetten. Why???

Volgens mij is dat maar een forummer en ja, bloedirritant (ik weet niet eens waarom me dat irriteert, maar goed)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.