Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
redbulletje schreef op 02-01-2022 om 19:02:

[..]

Hoe dat dan? Ik ben provaxxer, dus ik sta zeker niet achter deze demonstratie, maar als je zoals Halsema met zoveel bravoure loopt te verkondigen dat demonstreren in deze tijden een recht is en moet blijven, maar dat alleen maar meent voor de demonstraties waar ze het zelf mee eens is, dan ben je dus hartstikke hypocriet bezig.

Niet je politieke mening, maar het dik gedrukte. Jij vind haar hypocriet en selectief. Jij bent niet vee! anders. Zolang het in jouw straatje past en jij er geen last van hebt vind je alles prima en dan het liefst zo snel mogelijk en dan schreeuw je omhet hardst. Maar ohwee als de politiek iets verzint waar je ook maar een pietsie last van zou kunnen ervaren, ongeacht hoe goed het is voor anderen.

Dus ja hypocriet en selectief, ik zou je alleen geen troela noemen. Ik hou namelijk niet van dat soort taalgebruik.

Lollypopje schreef op 02-01-2022 om 19:15:

[..]

Niet je politieke mening, maar het dik gedrukte. Jij vind haar hypocriet en selectief. Jij bent niet vee! anders. Zolang het in jouw straatje past en jij er geen last van hebt vind je alles prima en dan het liefst zo snel mogelijk en dan schreeuw je omhet hardst. Maar ohwee als de politiek iets verzint waar je ook maar een pietsie last van zou kunnen ervaren, ongeacht hoe goed het is voor anderen.

Dus ja hypocriet en selectief, ik zou je alleen geen troela noemen. Ik hou namelijk niet van dat soort taalgebruik.

Precies. Maar waarschijnlijk ziet redbull dat zelf niet zo. Zulke mensen zien het zelf vaak totaal niet in. 

Ik erger me momenteel aan de demonstreren de wappies. Echt ik gun ze allemaal een giga portie dikke corona. En dan niet 3xhoesten maar gewoon lekker heel erg corona. Zodat ze in gaan zien dat ze hartstikke gek zijn. Iemand door mijn fb is een giga wappie en die plaatse een filmpje met de demonstratie en een yes lekker druk er boven ..  koekoek. 

Lollypopje schreef op 02-01-2022 om 19:15:

[..]

Maar ik ben geen vertegenwoordiger van 't volk en heb geen voorbeeldfunctie

redbulletje schreef op 02-01-2022 om 19:42:

[..]

Maar ik ben geen vertegenwoordiger van 't volk en heb geen voorbeeldfunctie

Ook bij "het gewone volk" is het een ontzettend vervelende eigenschap. 

PinkFlower schreef op 02-01-2022 om 19:42:

[..]

Precies. Maar waarschijnlijk ziet redbull dat zelf niet zo. Zulke mensen zien het zelf vaak totaal niet in.

Ik erger me momenteel aan de demonstreren de wappies. Echt ik gun ze allemaal een giga portie dikke corona. En dan niet 3xhoesten maar gewoon lekker heel erg corona. Zodat ze in gaan zien dat ze hartstikke gek zijn. Iemand door mijn fb is een giga wappie en die plaatse een filmpje met de demonstratie en een yes lekker druk er boven .. koekoek.

Ik ben niet van mensen ziektes toe wensen, maar ze mogen best wel een maandje of 2 met me ruilen. Maarja dan is het waarschijnlijk geen long covid, maar een burn out volgens hen.

Lollypopje schreef op 02-01-2022 om 19:52:

[..]

Ik ben niet van mensen ziektes toe wensen, maar ze mogen best wel een maandje of 2 met me ruilen. Maarja dan is het waarschijnlijk geen long covid, maar een burn out volgens hen.

Ja of een griepje. Ik begrijp haar van fb ook niet zo goed. Ze heeft een kind met een afweerziekte. Een flinke griep kan dit meisje haar leven kosten. En dan heb je zulke ouders ....

PinkFlower schreef op 02-01-2022 om 19:57:

[..]

Ja of een griepje. Ik begrijp haar van fb ook niet zo goed. Ze heeft een kind met een afweerziekte. Een flinke griep kan dit meisje haar leven kosten. En dan heb je zulke ouders ....

Een heeeeeel lang griepje in mijn geval

Wat ontzettend triest. Als zij ziek wordt door haar keuzes is tot daar aan toe, maar dat haar kind daar slachtoffer van kan worden daar word ik echt heel verdrietig van.

Dat eerst gezegd was dat Harry Potter 20th anniversary voor iedereen beschikbaar zou zijn op 1 januari maar ik kan hem nergens vinden. Stom… Ik zou het kijken met de kids… 

SuzyQFive schreef op 02-01-2022 om 20:22:

Dat eerst gezegd was dat Harry Potter 20th anniversary voor iedereen beschikbaar zou zijn op 1 januari maar ik kan hem nergens vinden. Stom… Ik zou het kijken met de kids…

Ohh ja wil ik ook heel graag zien. Kan het ook nergens terugvinden.

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

02-01-2022 om 20:31

PinkFlower schreef op 02-01-2022 om 19:57:

[..]

Quoi de la fuque?

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

02-01-2022 om 20:57

Aan mn onhandigheid net op de trap naar beneden waarbij ik de laatste treden oversloeg, mn voet schaafde en vrij hard op mn kont landde.

Aan de deurtjebellende jeugd zonet. Ga buiten spelen! o wacht… 
Stiekem vond ik het erg grappig. 

Netherfield schreef op 02-01-2022 om 21:28:

Aan de deurtjebellende jeugd zonet. Ga buiten spelen! o wacht…
Stiekem vond ik het erg grappig.

😂😂😂 Vorige week waren de kinderen wat aan het hangen in huis. Ik zei: ga lekker buiten spelen. “Dat is niet leuk, alles is nat” 

Dus ik: ga deurtje bellen ofzo. 
woesjjjj en weg waren ze. 

Vorig jaar heb ik dat ook eens gezegd. Gingen ze bij de overbuurman aanbellen. Ik kon het mooi vanuit de keuken zien. Kids waren al een rijtje verder toen ie de deur opendeed. Hij was toch een potje boos! Ik lag echt in een deuk in de keuken 😂😂😂 

redbulletje schreef op 02-01-2022 om 08:38:

[..]

Winterzwemmer worden net als ik? 😉 Is het een vast ingebouwd zwembad wat je op je boot hebt?

Moet ik eerst nog in de winter thuis komen. Maar ons zwembad was gemaakt uit 16 oliedrums aan elkaar gelast en daar dan zeildoek. Oliedrums roesten nogal door zeewater. Oh en ook geleerd dat diepzee water blijf gewoon je ook gewoon in drijven. Net als de dode zee.

Kwam nog een leuke tweet tegen over dat Museumplein gebeuren.

Tip van een oud kraker: als de ME zegt dat je moet gaan, kun je beter gaan. Of blijven, ook goed, maar dan later niet gaan zeuren als je klappen hebt gekregen.

JtM

JtM

03-01-2022 om 08:11 Topicstarter

Hoofdpijn is weer volle bak aanwezig   

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.