Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

De hoeveelheid glas die op straat. Ik liep een rondje rond twaalf uur en zag dronken studenten die een vuurtje hadden gemaakt, pal naast de geparkeerde auto's, en die flessen op straat kapot smeten. Waarom?

Dolfje schreef op 01-01-2022 om 10:18:

[..]

Boeken zijn bijna altijd beter! Ik ga eens op zoek naar deel 2.

dit er maar weinig boekverfilmingen die heel goed zijn 

Nou ik was net een anti- katerwandelingetje aan het maken en er wordt hier in het park nog volop geknalt! En van wat ik zag is er geen vuilnisbak meer heel.

Het gaat niet zo lekker met mij en het stoort mij dat sommige mensen toch elke gelegenheid aangrijpen om te vragen wanneer ze eindelijk lamgs mogen komen. Want die en die heb ik ook gezien. 🙄
Fucking hel.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-01-2022 om 21:12

Dolf ik weet dat niet zeker maar volgens mij is dat 2e deel nog niet zo lang uit, vandaar niet in de bieb denk ik?

AliceM1982 schreef op 01-01-2022 om 21:12:

Dolf ik weet dat niet zeker maar volgens mij is dat 2e deel nog niet zo lang uit, vandaar niet in de bieb denk ik?

Ja dat denk ik. Hij is in bestelling zag ik 

Ik erger mij vandaag aan alles, verwende Nederlanders (jullie allemaal), ons kut internet, dat mensen dat niet snappen dat aan boord, internet anders is dan thuis. Ach eigenlijk snapt niemand die niet vaart hoe het leven is aan boord is. Is zelfs op elke boot anders.

Dat ik een goed leven heb maar eigenlijk is het ook klote. Dat we windkracht 7Bf tegen hebben, het zwembad weggaat, dat de zon niet schijnt, maar dat het nog wel steeds 27 graden is.

Eigenlijk ben ik deze ochtend gewoon boos, ben ik vaker, heb daar een heel leuk liedje over gedeeld op mijn mannelijke facebook, maar niemand die liedjes echt beluisterd, dus de hele boodschap niet begrijpen wat ik bedoel.

Ach gewoon even zwelgen in niet eens zelf medelijden gewoon even ranten. Want in text werkt internet wel aan boord nu, maar filmpjes streamen of wat dan ook totaal niet.

Daarom zit ik hier en op viva forum, dat werk meestal wel, hoe kut internet ook is.

Als je denkt dat je nachten niet slechter kunnen 😭
Ik sliep pas om 2 uur. Toen 5,5 uur geslapen en 3 keer wakker geworden.

Ik ben uitgeput 😭

Zeefietser schreef op 02-01-2022 om 04:39:

Ik erger mij vandaag aan alles, verwende Nederlanders (jullie allemaal), ons kut internet, dat mensen dat niet snappen dat aan boord, internet anders is dan thuis. Ach eigenlijk snapt niemand die niet vaart hoe het leven is aan boord is. Is zelfs op elke boot anders.

Dat ik een goed leven heb maar eigenlijk is het ook klote. Dat we windkracht 7Bf tegen hebben, het zwembad weggaat, dat de zon niet schijnt, maar dat het nog wel steeds 27 graden is.

Eigenlijk ben ik deze ochtend gewoon boos, ben ik vaker, heb daar een heel leuk liedje over gedeeld op mijn mannelijke facebook, maar niemand die liedjes echt beluisterd, dus de hele boodschap niet begrijpen wat ik bedoel.

Ach gewoon even zwelgen in niet eens zelf medelijden gewoon even ranten. Want in text werkt internet wel aan boord nu, maar filmpjes streamen of wat dan ook totaal niet.

Daarom zit ik hier en op viva forum, dat werk meestal wel, hoe kut internet ook is.

Waarom gaat je zwembad weg? 

redbulletje schreef op 02-01-2022 om 08:27:

[..]

Waarom gaat je zwembad weg?

De wind gaat komende tijd niet afnemen, dan is 27 graden zonder zon veel te koud. En elke dag vanaf nu zal het buiten ook kouder worden, nu is het nog dus die 27 over 8 dagen rond het vriespunt.

Zeefietser schreef op 02-01-2022 om 08:33:

[..]

De wind gaat komende tijd niet afnemen, dan is 27 graden zonder zon veel te koud. En elke dag vanaf nu zal het buiten ook kouder worden, nu is het nog dus die 27 over 8 dagen rond het vriespunt.

Winterzwemmer worden net als ik? 😉 Is het een vast ingebouwd zwembad wat je op je boot hebt? 

Aan mezelf. Mijn geboortejaar kan al een aantal dagen een afspraak maken voor de booster. Heb al tig keer gekeken wanneer ik zou kunnen. Maar ik rond het niet af. Ik twijfel namelijk of ik het wel wil. En daar erger ik me aan, aan die besluiteloosheid. 

Regendrup. schreef op 02-01-2022 om 11:10:

Aan mezelf. Mijn geboortejaar kan al een aantal dagen een afspraak maken voor de booster. Heb al tig keer gekeken wanneer ik zou kunnen. Maar ik rond het niet af. Ik twijfel namelijk of ik het wel wil. En daar erger ik me aan, aan die besluiteloosheid.

Snap ik. Waar twijfel je over?

Elmie schreef op 02-01-2022 om 11:11:

[..]

Snap ik. Waar twijfel je over?

Ik was vrij ziek van de tweede prik. Maargoed dat is nog niet het sluimerende onderbuikgevoel, heb gewoon echt steeds meer het gevoel "waar gaat het heen?". Hoeveel moeten er nog komen? 

Regendrup. schreef op 02-01-2022 om 11:15:

[..]

Ik was vrij ziek van de tweede prik. Maargoed dat is nog niet het sluimerende onderbuikgevoel, heb gewoon echt steeds meer het gevoel "waar gaat het heen?". Hoeveel moeten er nog komen?

Een beetje het uitzichtloze gevoel dus? Misschien ook kijken naar waarom je het wel zou willen? (Je ziet niet voor niks al een paar keer op de site 😉)Qua bijwerkingen kan het altijd meevallen natuurlijk. Maar dat weet je zelf ook wel ☺️

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.