Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
majorette2005 schreef op 25-12-2021 om 12:13:

Ik erger mij aan familiewappie die gister meteen zijn punt probeerde te zetten dat hijzelf nooit een vaccin gaat nemen en wij alleen maar prikken omdat de overheid dit wilt. Meteen afgekapt en duidelijk gemaakt dat hij die wappieonzin maar bij zich houdt en anders maar ophoepelt, hij pruttelt nog wat na en besloot dan toch maar erover op te houden.

Oh heel goed! Die discussies leiden ook nergens toe, zorgt alleen maar voor irritatie. Ik ben ook opgehouden daarover te discussiëren    Prima als je dat niet wil maar val me niet aan omdat ik het wél heb laten doen..

Nera schreef op 25-12-2021 om 13:33:

Aan dat de winter straks wéér niet doorzet. Als het nou koud blijft wen ik er wel aan maar die jojo temperaturen vind ik echt niet fijn.

Ik erger me juist aan de kou, laat 't maar lekker boven 0 blijven de rest van de winter. Graag zsm 10+ als 't aan mij ligt. 

SuzyQFive schreef op 25-12-2021 om 10:52:

[..]

Haha, en dan gaat ie eindelijk open en dan spat alles eruit 😂

Nou dat viel mee 😁 Maar de lipjes braken af en mijn blikopener werkte ook niet al te best 😛

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

25-12-2021 om 13:45

het hoort koud te zijn in de winter

Maar wat ik dus bedoel: ik heb liever aanhoudend dezelfde temperaturen, of dat nou koud of wat warmer is. Van deze schommelingen word ik niet blij.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

25-12-2021 om 13:48

Nou idd het liefst het weer van vandaag. Het zonnetje schijnt hier lekker en het is -2. Lekker

redbulletje schreef op 25-12-2021 om 13:39:

[..]

Ik erger me juist aan de kou, laat 't maar lekker boven 0 blijven de rest van de winter. Graag zsm 10+ als 't aan mij ligt.

Liever nog 20+. Met sneeuw, ijzel en gladheid heb ik helemaal niets. 

aan een familielid, die vraagt wat ik met oud&nieuw ga doen. En als ik dan zeg "met een goed glas wijn, lekker een boek lezen"
Krijg ik te horen dat ik ongezellig ben...

Tatemae schreef op 25-12-2021 om 18:22:

aan een familielid, die vraagt wat ik met oud&nieuw ga doen. En als ik dan zeg "met een goed glas wijn, lekker een boek lezen"

Nee hoor.

Klinkt als een heerlijke avond 

Oja, die vraag “wat ga je doen met Kerst/Oud en Nieuw/komend weekend?”. Wat een onzinnige vraag, ergerlijk.

Ergernis: bommen afstekende jochies. 

Ik heb soms echt zin om er een paar op te bossen met een rotje tussen hun gezamenlijk vastgebonden handjes maar dan houd ik het bij “€250 boete, wist je dat al?”

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

25-12-2021 om 18:36

Aan de buurtkatten die zowel op de tegels in de brandgang als op het grasveld voor onze huizen (waar je overheen moet lopen om bij de auto te komen) poepen. Door al het gevallen blad zie je niet waar de stront ligt. Minstens 1x per week moet ik de zolen van mijn schoenen schoonschrobben .

Tatemae schreef op 25-12-2021 om 18:22:

Hetzelfde als je zegt dat je geen alcohol lust. Dan ben je ook ongezellig. Ik zie dat verband niet. 

Apiejapie schreef op 25-12-2021 om 18:43:

[..]

Hetzelfde als je zegt dat je geen alcohol lust. Dan ben je ook ongezellig. Ik zie dat verband niet.

Ik zie dat verband ook niet. 

En vind het bijzonder irritant. Je mag toch zelf weten wat je doet, denkt, eet en drinkt. Zolang het geen andere mensen doelbewust schaadt?

nou dan wordt mijn kerst morgen heel saai, drie van de vijf drinken momenteel niet

ToetieToover schreef op 25-12-2021 om 18:32:

Oja, die vraag “wat ga je doen met Kerst/Oud en Nieuw/komend weekend?”. Wat een onzinnige vraag, ergerlijk.

Het legt een enorme druk op dat je het 'gezellig' moet hebben die dagen. Voor mij zijn het dagen net zoals iedere andere dag. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.