Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Uitnodiging om 8 januari (lockdown duurt in ieder geval tot en met vrijdag 14 januari 2022. Buitenshuis geldt een maximum groepsgrootte van 2 personen vanaf 13 jaar. Bron: Rijksoverheid) met 13 mensen (waarvan 4 ongevaccineerd, terwijl ze wel binnen de doelgroep vallen) 'gezellig' te gaan wandelen onder het genot van een hap en drank. Hoe groot is de kans dat binnen één familie zoveel mensen als baby van de commode zijn gevallen?

Morgan-Salander schreef op 24-12-2021 om 07:56:

Uitnodiging om 8 januari (lockdown duurt in ieder geval tot en met vrijdag 14 januari 2022. Buitenshuis geldt een maximum groepsgrootte van 2 personen vanaf 13 jaar. Bron: Rijksoverheid) met 13 mensen (waarvan 4 ongevaccineerd, terwijl ze wel binnen de doelgroep vallen) 'gezellig' te gaan wandelen onder het genot van een hap en drank. Hoe groot is de kans dat binnen één familie zoveel mensen als baby van de commode zijn gevallen?

Mensen hebben er schijt aan heb ik het idee. Ik hoor om me heen wel meer mensen die dus de komende dagen met meer dan het geadviseerde aantal bij elkaar gaan komen. Binnen ook nog eens.

Ik ergerde me gisteren aan de mensen in de rij voor de booster. Geen 1,5 meter afstand houden en dan ook nog gaan voordringen? Op mijn vraag of ze de trein korsten halen deden ze of ze oost-indisch doof waren. Wat wel mooi was dat ik naar een andere rij gestuurd werd als deze mensen en dus toch eerder weer buiten stond 

Dolfje schreef op 24-12-2021 om 08:02:

[..]

Mensen hebben er schijt aan heb ik het idee. Ik hoor om me heen wel meer mensen die dus de komende dagen met meer dan het geadviseerde aantal bij elkaar gaan komen. Binnen ook nog eens.

Ik ergerde me gisteren aan de mensen in de rij voor de booster. Geen 1,5 meter afstand houden en dan ook nog gaan voordringen? Op mijn vraag of ze de trein korsten halen deden ze of ze oost-indisch doof waren. Wat wel mooi was dat ik naar een andere rij gestuurd werd als deze mensen en dus toch eerder weer buiten stond

Dit denk ik, in combinatie met een misplaatst superioriteitsgevoel: "Ik, de pater familias heb mijn booster gehad, voor de rest is iedereen jong (60-), dus moet maar kunnen." Nou had een hele oude vader (was 50+er toen hij mij kreeg), dus mijn respect voor ouderen werkt vaakt net wat anders dan gemiddeld, dus voor de houding van de 73-jarige vader (mijn vader zou zijn vader kunnen zijn) van mijn vriend kan ik echt nul respect opbrengen. Vind het een zielige man.

Dat de politie overal verkondigd dat ze alleen bij extreme gevallen in gaan grijpen mbt de feestdagen

noas_1993 schreef op 24-12-2021 om 09:37:

Dat de politie overal verkondigd dat ze alleen bij extreme gevallen in gaan grijpen mbt de feestdagen

Het is ook geen verbod maar een advies. Wij zijn met Kerst ook eigenlijk met 2 personen te veel. 

JtM

JtM

24-12-2021 om 11:25 Topicstarter

Ik heb geen energie 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

24-12-2021 om 11:50

Dolfje schreef op 24-12-2021 om 08:02:

[..]

.

Ik stond ook in zo'n rij. Maar die was zo lang dat het niet meer had gekund om ook nog eens die 1,5 meter uit elkaar te staan. Dan hadden we niet meer op het terrein gepast. Heb me wel verbaasd over de gesprekjes die mensen met elkaar aanknoopten, terwijl ze gewoon tegenover elkaar gingen staan.

Nu erger ik me aan de last die ik van die prik heb. Arm, hoofd, nek, schouders alles doet pijn. Rug deed al pijn dus ik voel me niet tot veel in staat vandaag

watertoren schreef op 24-12-2021 om 10:15:

[..]

Het is ook geen verbod maar een advies. Wij zijn met Kerst ook eigenlijk met 2 personen te veel.

Wel dus....

https://www.politie.nl/informatie/corona-handhaving-en-boetes.html

Neefje van een kennis van mij kreeg gewoon een prent voor het met meer dan 2 puistenkoppen samen zijn.

Morgan-Salander schreef op 24-12-2021 om 11:57:

[..]

Wel dus....

https://www.politie.nl/informatie/corona-handhaving-en-boetes.html

Neefje van een kennis van mij kreeg gewoon een prent voor het met meer dan 2 puistenkoppen samen zijn.

Hoe dan? In jouw link staat dat een boete pas mag vanaf 50 personen.

Lollypopje schreef op 23-12-2021 om 22:06:

Ik heb Rocking Around the Christmas Tree in mijn hoofd. Ik vind dat best een lekker nummer, maar na een uur lang steeds dezelfde paar zinnen begin ik hem nu toch wel zat te worden

En toen ik vannacht wakker werd ging het gewoon weer verder 😂

ScarceKudu74

ScarceKudu74

24-12-2021 om 12:50

Aan mijn buren. 1 van hun heeft rijles en vind het nodig om zelf te gaan oefenen in de straat. Ze rijdt nu al een half uur rondjes door de straat, waar ook kinderen en katten lopen.  Accident waiting to happen. 

Peen schreef op 24-12-2021 om 12:50:

Aan mijn buren. 1 van hun heeft rijles en vind het nodig om zelf te gaan oefenen in de straat. Ze rijdt nu al een half uur rondjes door de straat, waar ook kinderen en katten lopen. Accident waiting to happen.

Lekker dan    

Ik aan m'n schoonzus (indirect). Ze wil altijd alles bepalen en vindt dat zij alles zo goed doet en ze heeft altijd maar commentaar op anderen.. Nu kwam ik er achter dat ze mijn moeder allerlei dingen heeft aangepraat en dat ze over mij ook een (kwetsende en belachelijke) opmerking heeft gemaakt. Morgen 'gezellig' kerst vieren met haar erbij    1 verkeerde opmerking en ze is van mij    Fuck kerst hoor, ga niet de schijn ophouden en weer mijn mond houden voor de lieve vrede 

Peen schreef op 24-12-2021 om 12:50:

Aan mijn buren. 1 van hun heeft rijles en vind het nodig om zelf te gaan oefenen in de straat. Ze rijdt nu al een half uur rondjes door de straat, waar ook kinderen en katten lopen. Accident waiting to happen.

Dat is hartstikke strafbaar! Ik mag hopen dat iemand de politie belt! (Peen?)

ScarceKudu74

ScarceKudu74

24-12-2021 om 13:19

Poezie schreef op 24-12-2021 om 13:14:

[..]

Dat is hartstikke strafbaar! Ik mag hopen dat iemand de politie belt! (Peen?)

Geeneens aan gedacht. Ze zijn nu weg, maar volgende keer dat ik het zie zal ik inderdaad de politie eens bellen. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.