Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
EnchantedDragonfly18
21-12-2021 om 10:01
rionyriony schreef op 19-12-2021 om 11:46:
[..]
Ik ben geen prof op dat gebied en ook dus niet beloond voor mijn ideeën, maar je mag verwachten dat een persoon die dik betaald wordt en gratis aan de weg mag timmeren zodat hij een volgende functie krijgt aangeboden (als hij niet al wordt gematst door het CDA) heel goed begrijpt hoe je het werk zo goed mogelijk moet doen zonder andere mensen onnodig te duperen.
HdJ is ook geen arts, viroloog en immunoloog. Hij krijgt zijn info ook van mensen die er wél voor hebben geleerd. Dat laatste kan niemand. Er zijn altijd mensen die net wat meer geraakt worden dan anderen bij de beslissingen die worden genomen.
Wasgij
21-12-2021 om 15:30
Dat ik alweer een verkoudheid te pakken heb.
Naast dat dat vervelend is, zou ik bijna willen dat de test een keer positief is, dan hoef ik me daar niet meer telkens zorgen over te maken.
Elmie
21-12-2021 om 17:12
Wasgij schreef op 21-12-2021 om 15:30:
Dat ik alweer een verkoudheid te pakken heb.
Naast dat dat vervelend is, zou ik bijna willen dat de test een keer positief is, dan hoef ik me daar niet meer telkens zorgen over te maken.
Vervelend! Slik je al weerstandpillen? Dat lijkt bij mij te helpen.
nlies
21-12-2021 om 18:40
dat het woord "held" zo vaak wordt gebruikt voor iets wat helemaal niet zo heldhaftig is: In een straat aanbellen bij verschillende mensen om te vragen of dat jouw auto is waarin een kat kou zit te lijden, is toch niet zo heldhaftig lijkt me. Oke het is avond en donker maar dat wil niet zeggen dat achter elke deur iemand met een mes staat
redbulletje
21-12-2021 om 22:07
Ik erger me aan de kou. Krijg er astma van en heb er toch al 'n bloedhekel aan als alles bevroren is.
Rogue
22-12-2021 om 14:35
dat mijn wasmiddel merk niet te vinden is bij de kruitvat zowel in de winkel als online
wilde juist zoveel mogelijk was weggewerkt hebben voor de feestdagen
lientje69
22-12-2021 om 16:11
Dat er zo ontzettend veel mensen met zijn tweeën of zelfs met het hele gezin de kerstboodschappen aan het doen zijn. Het was gewoon file lopen bij de Jumbo .
Heb alles zo snel mogelijk gepakt en was er binnen een half uur weer uit gelukkig.
Dacht ik ga niet last minute ( vrijdag ) want dan zal het wel druk zijn. Nou, dat was het nu ook al helaas.
Gelukkig hoef ik nu niet de winkels meer in. Alleen de bakker vrijdagmorgen nog even . Die is om 7 uur al open en ik heb besteld dus dat is aanpakken en wegwezen. ![]()
SophisticatedCaribou75
22-12-2021 om 16:23
Goed dat je het zegt, Lientje. Ik ga de wekker maar zetten om zo vroeg mogelijk mijn bestelling bij de bakker op te halen. Ik krijg al het eten bezorgd met kerst (horeca) en de drank heb ik al lang gehaald, maar ik had nog een spontaan idee om even een leuke kersttaart en kerstchocolade te bestellen voor "misschien toch wel fijn om in huis te hebben". Achteraf niet slim, want nu moet ik alsnog de drukte in...
ScarceKudu74
22-12-2021 om 17:03
Aan de site voor de boosterprik. Een afspraak maken is niet mogelijk, ook al ben je aan de beurt qua jaartal.
Zeefietser
22-12-2021 om 17:51
Ik erger mij aan iedereen (bijna iedereen - niet jullie hier) gewoon omdat ik mijn telefoon heb verneukt. En toen is 30 Gig aan video's 25 Gig aan foto's verloren gegaan. Dus als iemand nou aan mij vraagt heb je een leuke foto/video. Nee die heb ik niet en die vraag krijg ik 25-50 keer per dag.
Iedereen moet maar geduld hebben voor ik weer nieuwe leuke (geile) dingen gemaakt heb.
En nou erger ik mij aan mijn 2e stuurman die zoals gewoonlijk weer 14 minuten te vroeg is, het is nog geen 2400, je hoeft hier niet te zijn, fuck off fuck off. Zeg ik niet tegen hem op die manier. Maar mijn wacht is over, ik ga maar even iets leuks maken.
Het leven van een sissy is niet makkelijk soms. Zelfs de foto in mijn avatar is weg. Ik bedenk mij nu net "ja ik ben een sissy" ik weet niet of jullie weten wat dat inhoudt. Maar ook hier kan dat, stuur mij een prive bericht en je krijgt wat leuks. Mits dat kan hier, vraag anders om FB, INSTA, TWITTER. Oh wat ik hou om mijzelf te showen, voor een ieder die dat wil. Maar heb geduld je bent niet de enige.
Ohw op viva forum zij ik van, zoek mij maar op, hier mag je erom vragen.
Zeefietser
22-12-2021 om 17:54
En erger ik dus ook mijzelf, gewoon omdat ik mijn telefoon verneukt heb met een leuke video maken. Zoutwater hoe weinig ook, gaat niet samen met mobiele telefoons.
Lollypopje
22-12-2021 om 18:01
@Zeefietser
Soms kan pech op één gebied even je mening en gevoel over alles beinvloeden. En dat is misschien nog wel erger dan je telefoon.
Gewoon alles even kut nu
Dolfje
22-12-2021 om 18:11
lientje69 schreef op 22-12-2021 om 16:11:
Dat er zo ontzettend veel mensen met zijn tweeën of zelfs met het hele gezin de kerstboodschappen aan het doen zijn. Het was gewoon file lopen bij de Jumbo .
Precies dit zei ik gisteren nog tegen man. Ik moest bij Ah zijn en daar leek het ook wel gratis zo druk dat het er was.
Broodjebrie
22-12-2021 om 19:26
Aan dat ik nog steeds geen bevestigingscode op mijn telefoon krijg voor het maken van de booster-prik. Maar er zijn meer collega's met hetzelfde probleem lees ik net, dus het zal wel druk zijn met de aanvragen gok ik.
Rogue
22-12-2021 om 20:04
niet_rechts schreef op 22-12-2021 om 16:23:
Goed dat je het zegt, Lientje. Ik ga de wekker maar zetten om zo vroeg mogelijk mijn bestelling bij de bakker op te halen. Ik krijg al het eten bezorgd met kerst (horeca) en de drank heb ik al lang gehaald, maar ik had nog een spontaan idee om even een leuke kersttaart en kerstchocolade te bestellen voor "misschien toch wel fijn om in huis te hebben". Achteraf niet slim, want nu moet ik alsnog de drukte in...
idd, ik ga morgen ook de laatste dingen halen en daarna zet ik geen voet meer in supermarkt