Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik lees: kinderen van 5 tot en met 11 mogen ingeënt. Kind blij want tot vorige week mocht je pas bellen vanaf de dag dat kind 12 wordt. Je kan geen afspraak maken roept de website van GGD, gewoon langskomen, kijk op prikkenzonderafspraak oid waar je heen kan! Wij vol goede moed naar priklocatie. “O ze wordt pas over 5 dagen 12. Dan moet ze naar locatie X! (Andere kant van de stad). Stond nergens op welke website dan ook dat locatie voor onder 12 een andere is. Grrrr. We komen over 6 dagen wel terug… 

Netherfield schreef op 20-12-2021 om 15:44:

Ik lees: kinderen van 5 tot en met 11 mogen ingeënt. Kind blij want tot vorige week mocht je pas bellen vanaf de dag dat kind 12 wordt. Je kan geen afspraak maken roept de website van GGD, gewoon langskomen, kijk op prikkenzonderafspraak oid waar je heen kan! Wij vol goede moed naar priklocatie. “O ze wordt pas over 5 dagen 12. Dan moet ze naar locatie X! (Andere kant van de stad). Stond nergens op welke website dan ook dat locatie voor onder 12 een andere is. Grrrr. We komen over 6 dagen wel terug…

Dat is ook slecht geregeld zeg. Misschien omdat kinderen onder de 12 een kleinere dosis krijgen. Maar dan zou inderdaad die paar dagen wachten. 

Pooh-Bear schreef op 20-12-2021 om 16:54:

[..]

Dat is ook slecht geregeld zeg. Misschien omdat kinderen onder de 12 een kleinere dosis krijgen. Maar dan zou inderdaad die paar dagen wachten.

Ik weet ook niet of ze dan met de tweede prik wel een volle dosis krijg. 

Netherfield schreef op 20-12-2021 om 17:19:

[..]

Ik weet ook niet of ze dan met de tweede prik wel een volle dosis krijg.

Geen idee hoe dat zit. Misschien even de ggd bellen. 

Nee, ik vind De Jonge zeker geen goede minister maar dat kan ook afhankelijk zijn van de partij waar je voor kiest. Liefde kleurt alles roze. De beste CDA'er vond ik tot nu toe Omtzigt en die is daar weggegaan.

Ik heb me niet geërgerd vandaag, vond het wel jammer van de verloren kerstwinkeldagen.

Aan Hunted. Wat een vooropgezet smerig spel. Zo kun je natuurlijk ook helemaal niet winnen

Aan mijn collega’s. Ik had vandaag één doktersafspraak en precies op dat tijdstip hadden ze een overleg over mijn project gepland. Zonder mij dus. Ik kan echt die arts niet verschuiven, dat snappen ze toch wel?!

Kunnen tussen 5 en 12 jaar al geprikt worden dan? 

Ik was vergeten mijn accu uit de fiets te halen en ik bedacht me dat om 5 voor 12… accu is ijskoud en nu moet ik eerst wachten voordat ie warm genoeg is om op te kunnen laden 😏. Moet morgen een flink stuk fietsen dus dan is het wel fijn als ik niet halverwege zonder zit. 

Ik word nu al gillend gek van al die online lessen hier in huis. Uit drie kamers klinkt geluid. Gelukkig mag ik straks weg 😂. Morgen moeten ze maar even koptelefoon opzetten.

en wederom een rotnacht.

Was gister super onrustig, dus duurde even voordat ik kon slapen. Toen hoorde ik steeds een piepje. Dus maar uit bed en rookmelder er af halen. Batterij blijkbaar leeg.
Toen weer in bed. Hoor ik weer af en toe een piepje. Was dus blijkbaar niet mijn rookmelder, maar van een ander. Dus maar weer uit bed om de mijne weer op te hangen. Want onnodig zonder vind ik niet prettig.
Toen maar oordoppen in, maar nu weer onrustig en behoorlijk afgekoeld. Dus duurde weer een eeuwigheid voor ik sliep. Zal zeker ruim na eenen zijn geweest. En in de 6 uur die ik daarna nog sliep weer minimaal 3x wakker geworden. 
En nu ben ik moe 😭

Lollypopje schreef op 21-12-2021 om 09:16:

Was dus blijkbaar niet mijn rookmelder, maar van een ander. Dus maar weer uit bed om de mijne weer op te hangen. 

Dat kan je heel slecht horen hé, en daarvoor gaan ze dan weer met te lange tussenpozen af. Ik heb wel eens (een paar minuten (voor mijn gevoel) onder de rookmelder staan wachten of het 'm was. En dan nog twijfelde ik of het hem was als ik het hoorde 🥴
Heel irritant en bijna altijd 's nachts op een of andere manier.

_Anoniem_ schreef op 21-12-2021 om 09:27:

[..]

Dat kan je heel slecht horen hé, en daarvoor gaan ze dan weer met te lange tussenpozen af. Ik heb wel eens (een paar minuten (voor mijn gevoel) onder de rookmelder staan wachten of het 'm was. En dan nog twijfelde ik of het hem was als ik het hoorde 🥴
Heel irritant en bijna altijd 's nachts op een of andere manier.

Jep, altijd 🤦‍♀️

Gelukkig hoef ik vandaag niks behalve de fysio. Maar met mijn beperkte energie is dit wel extra kut.

Lollypopje schreef op 21-12-2021 om 09:31:

[..]

Jep, altijd 🤦‍♀️

Gelukkig hoef ik vandaag niks behalve de fysio. Maar met mijn beperkte energie is dit wel extra kut.

Vervelend zo'n slechte nacht door zoiets.. Kun je niet even wat extra slaap pakken overdag vandaag?

HAHA!wait..what schreef op 21-12-2021 om 09:50:

[..]

Vervelend zo'n slechte nacht door zoiets.. Kun je niet even wat extra slaap pakken overdag vandaag?

Nope. Ik kan nooit slapen overdag. Dus maar gewoon maar rustig aan doen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.