Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Welnee. Daarmee bedoel ik Rutte. Of heb jij geen actieve herinnering meer aan zijn gekonkelevoes van het afgelopen jaar.

Dat ik geen fan ben van die twee clowns bij de persconferentie en het ook niet eens ben met de huidige lockdown, betekent niet dat ik me niet netjes overal aan houdt. 

Maar blijf je vooral lekker verheven voelen.

Dat eeuwige geëmmer over Rutten, DE Jong en de virologen.
Wie wil in hun schoenen staan en de beslissingen nemen.
Niemand toch, wel zeuren en klagen, hoe akelig het allemaal,is.
Of mekkeren hoe goed ze wel of niet zijn in het opvolgen van de regels,adviezen.
Beste stuurlui staan aan wal, spreekwoord klopt nog steeds.
Dit wil ik even luchten

Coronadiscussies.

gisteren in de winkel, een mevrouw die met de muziek mee begon te fluiten en zingen. Horror😱

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

19-12-2021 om 08:02

Hemke schreef op 18-12-2021 om 23:02:

Of mekkeren hoe goed ze wel of niet zijn in het opvolgen van de regels,adviezen.
Dit wil ik even luchten

+ honderdduizendmiljoen. 
(Ik snap wel dat het niet leuk is en dat we er allemaal schijtziek van worden maar van de andere kant; zo'n drama is het nou toch ook weer niet? En wat betreft winkelen; bestellen en afhalen blijft mogelijk dus je komt heus niks te kort.  Het is maar  een maandje, en daarna zien we wel weer verder)

Hinoki schreef op 18-12-2021 om 19:36:

[..]

Het is een dringend advies. Nu ontvang ik dit jaar om een andere reden geen gasten, maar dit advies zou mijn ene oor in en andere oor uit gaan. Mijn huis. Ik bepaal wie daar wel en niet komt en wanneer. Niet Pinokkio in Den Haag.

Wat een ontzettend domme, egoïstische  redenatie.

Dit wil ik even luchten

En dan ook nog ''die 2 clowns''
Doe even normaal joh...

Dit wil ik even luchten

Ik ben het met je eens. Ik stoor me er ook aan. Natuurlijk worden er fouten gemaakt maar het is allemaal erg gecompliceerd en iedereen doet zijn best deze crisis zo goed mogelijk te managen. Hugo de Jonge maakt fouten dat zal ik niet tegenspreken, maar  om iemand zo af te branden vind ik niet nodig. Die man is het afgelopen jaar 10 jaar ouder geworden.

De rookmelder die begon van morgen vroeg te piepen.

Aan de lockdown.

En inderdaad aan De Jonge die kennelijk met geen mogelijkheid een situatie kan voorzien én zijn ministerie ertoe kan brengen snel en wendbaar op een gebeurtenis te reageren.

Zijn er vernieuwingen nodig om het ministerie aan te passen aan deze tijd, bespreek die dan.

Deze stroperigheid van overheden zal ons nog lelijk opbreken.

Dat ik vannacht eerst wakket lag met buikkramp en niet kon slapen tot dat gezakt was. 2 uur later gestresst en angstig wakker schoot, dus toen moest eerst dat zakken voordat ik weer kon slapen. Om weer 1,5 uur later wakker te worden en weer wakker te liggen maar dit keer van kramp in mijn kringspier.

En nu ben ik moe

en dat het nooit goed is hoe er door de politiek op corona wordt gereageerd. Eerst klagen veel mensen dat ze steeds veel te laat reageren met maatregelen (ik ook hoor). Zijn ze nu een keer optijd, is het uiteraard ook niet goed.

Ik heb liever dat ze te vroeg reageren en blussen voordat de boel compleet in de fik staat en het achteraf niet nodig was, dan dat ze weer veel te laat het half uitgebrande gebouw beginnen te blussen. 

Maar bovenal zou ik niet in hun schoenen willen staan. Want hoewel ook weleens klaag over de beslissingen, wat ze ook doen het is nooit goed. Doen ze A klaagt groep B, doen ze B dan klaagt C en doen ze C dan krijgen ze A en B over zich heen. Ze hebben een ondankbare taak.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

19-12-2021 om 08:46

rionyriony schreef op 19-12-2021 om 08:33:

Aan de lockdown.

En inderdaad aan De Jonge die kennelijk met geen mogelijkheid een situatie kan voorzien én zijn ministerie ertoe kan brengen snel en wendbaar op een gebeurtenis te reageren.

Zijn er vernieuwingen nodig om het ministerie aan te passen aan deze tijd, bespreek die dan.

Deze stroperigheid van overheden zal ons nog lelijk opbreken.

Ik vraag me dan af hoe jij, of degene die dit soort uitspraken doet, het zou regelen in zijn plaats. Die hele pandemie is voor iedereen "nieuw". 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

19-12-2021 om 08:59

Herfstappeltaart schreef op 19-12-2021 om 08:14:

[..]

Ik ben het met je eens. Ik stoor me er ook aan. Natuurlijk worden er fouten gemaakt maar het is allemaal erg gecompliceerd en iedereen doet zijn best deze crisis zo goed mogelijk te managen. Hugo de Jonge maakt fouten dat zal ik niet tegenspreken, maar om iemand zo af te branden vind ik niet nodig. Die man is het afgelopen jaar 10 jaar ouder geworden.

+1

Idd Tickel... roeptoeteren dat een ander het allemaal zo fout doet is lekker makkelijk. Sommige mensen bedenken niet wat een complexe situatie dit is. 

Dat ik om half 12 gisteravond in bed lag en ineens vuurwerk hoorde.
Ik was moe en wou slapen, wat toen natuurlijk niet lukte.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.