Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Wobbelkont schreef op 15-12-2021 om 14:36:

Mensen die onbeschaamd voordringen in de supermarkt. Ze kijken je eerst ook nog eens strak in de ogen aan, en zwieren vervolgens gewoon het karretje ervoor. Karma pakt jullie nog wel

Vandaag bij de Ikea; ik stond in de enkele rij voor de zelfscan kassa. Een meneer strak in het pak loopt langs me heen en gaat naast me staan. En loopt door als er een plek vrij komt.

Ik vertel de meneer dat er een rij staat en hij  dus achteraan mag aansluiten. 

Meneer zegt "nee er zijn twee rijen hoor"

Ik "nou meneer ik denk toch echt dat die 4 mensen achter mij, daar niet voor hun lol staan. Dus ga maar gauw achter hun staan en wacht op uw beurt, dus hup hup" 

De meneer scheldt mompelend maar deed braaf wat ik zei.

Vond het heel spannend, vooral toen er een bemoederlijke Hup Hup uit mond schoot. 

Maar mijn missie slaagde!

Tatemae schreef op 15-12-2021 om 18:57:

[..]

Vandaag bij de Ikea; ik stond in de enkele rij voor de zelfscan kassa. Een meneer strak in het pak loopt langs me heen en gaat naast me staan. En loopt door als er een plek vrij komt.

Ik vertel de meneer dat er een rij staat en hij dus achteraan mag aansluiten.

Ik "nou meneer ik denk toch echt dat die 4 mensen achter mij, daar niet voor hun lol staan. Dus ga maar gauw achter hun staan en wacht op uw beurt, dus hup hup"

Vond het heel spannend, vooral toen er een bemoederlijke Hup Hup uit mond schoot.

😱🥳🥳🥳🥳

Goed gedaan hoor!

Tatemae schreef op 15-12-2021 om 18:57:

[..]

Ik vertel de meneer dat er een rij staat en hij dus achteraan mag aansluiten.

Goed bezig!  Ik was deze week getuige van een man die een vrouw terecht wees bij Kruidvat. Zij was ook voorgekropen blijkbaar. Maar zij bleef gewoon voor zich kijken en negeerde hem, vond ik ook wat bijzonder   

na 3 dagen overtijd toch ongesteld geworden

BrightEchidna89

BrightEchidna89

15-12-2021 om 21:29

Niet vandaag, maar dit weekend. Moest bij vorige werkgever zijn omwille van documenten en terwijl we praten zegt ze dat haar vaste winkeldochter sinds zaterdag positief testte op corona. 
Maar geen zorgen hoor, als ze zich dinsdag (gisteren) goed genoeg voelde kwam ze gewoon werken. 
Winkel is voeding btw.

Valdemar schreef op 15-12-2021 om 21:29:

Niet vandaag, maar dit weekend. Moest bij vorige werkgever zijn omwille van documenten en terwijl we praten zegt ze dat haar vaste winkeldochter sinds zaterdag positief testte op corona.
Maar geen zorgen hoor, als ze zich dinsdag (gisteren) goed genoeg voelde kwam ze gewoon werken.
Winkel is voeding btw.

Grote Goden waar zit je met je hoofd dat je denkt dat dat juist positief is 🤦‍♀️

Aan het feit dat ik geen roomboter in huis heb om morgen te bakken terwijl ik niet op pad kan om het te halen ☺️

Nu in deze donkere dagen erger ik me aan fietsers zonder licht, donkere kleding aan en  mét een telefoon in de hand.

Beterlaat2021! schreef op 16-12-2021 om 08:44:

Nu in deze donkere dagen erger ik me aan fietsers zonder licht, donkere kleding aan en mét een telefoon in de hand.

Die telefoon is hun licht natuurlijk    Haha nee, ik vind het ook irritant en gevaarlijk, je ziet ze inderdaad bijna niet! Vooral niet als het ook nog eens regent..

ik had 't wel verwacht, maar dat nu (weer) bekend wordt dat Amalia haar 18e verjaardag gevierd heeft met meer dan geadviseerde aantal bezoekers. 'We zeggen sorry, we dachten dat we 't wel goed deden' en gaan door hoe we altijd deden. 

kerst schreef op 14-12-2021 om 13:23:

Aan het verkeerslawaai, volgens mij heeft iedereen geld teveel .
Tot avonds 21.30 uur met de auto erlangs, hoezo lockdown?

Waar langs?

Chiquita schreef op 16-12-2021 om 09:50:

ik had 't wel verwacht, maar dat nu (weer) bekend wordt dat Amalia haar 18e verjaardag gevierd heeft met meer dan geadviseerde aantal bezoekers. 'We zeggen sorry, we dachten dat we 't wel goed deden' en gaan door hoe we altijd deden.

Daar stoor ik me eigenlijk helemaal niet aan. Het was buiten iedereen was getest en gevaccineerd. Het Max van 4 is een advies geen verplichting. 
Als ze overdag naar een café hadden gegaan had het wel gemogen. Of zoals Wautwr de Winter bij Beau zijn in een openbaar park was het geen probleem geweest. 
Maar dat is denk ik vrij lastig voor Amalia. 

Dat er om 08.30 een man voor m'n deur stond en vroeg of me CV al vervangen was. Blijkbaar stond ik op de lijst terwijl hij vorige zomer is vervangen.

Maar als ik er (nog) geen afspraak voor heb gemaakt kun je er toch vanuit gaan dat het niet hoeft

Chiquita schreef op 16-12-2021 om 09:50:

Ik stoor me er dan weer aan dat het in elk nieuwsbulletin herhaald word, laat die mensen...

Met dit soort berichten creëer je alleen maar meer ergernis naar in dit geval het koningshuis

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.