Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Aan radio's die aanstaan in wachtkamers. Zó irritant. 

kerst schreef op 14-12-2021 om 13:23:

Aan het verkeerslawaai, volgens mij heeft iedereen geld teveel .
Tot avonds 21.30 uur met de auto erlangs, hoezo lockdown?

Ik snap je post niet. Hoezo heeft al dan niet geld teveel te maken verkeerslawaai? En waarlangs tot 21.30?

Apiejapie schreef op 14-12-2021 om 15:51:

[..]

Ik snap je post niet. Hoezo heeft al dan niet geld teveel te maken verkeerslawaai? En waarlangs tot 21.30?

En ook: wat heeft die lockdown ermee te maken?

Tjonge jonge...

Ik krijg net een bericht van mijn vrijwilligerswerk dat ze toch nog samen met ons het jaar willen afsluiten. In groepjes van een man of 10 een hapje en een drankje

Waarom!!?
Waarom zou je het op gaan zoeken met alle besmettingen nu?

Sorry, maar ik kan echt boos worden van deze denkwijze...

Netherfield schreef op 14-12-2021 om 13:55:

Aan dat de basisscholen dichtgaan. Daaaaaag kerstbrunch (omdat diner niet kon) en de andere leuke dingen in zo’n week op school.

Maandag mag nog, hopelijk doen ze dan nog iets feestelijks. 

noas_1993 schreef op 14-12-2021 om 17:00:

Tjonge jonge...

Ik krijg net een bericht van mijn vrijwilligerswerk dat ze toch nog samen met ons het jaar willen afsluiten. In groepjes van een man of 10 een hapje en een drankje

Waarom!!?
Waarom zou je het op gaan zoeken met alle besmettingen nu?

Sorry, maar ik kan echt boos worden van deze denkwijze...

Zo willen ze op de school waar ik werk de vrijdag voor de vakantie nog een gezellig personeelsmiddag doen. ‘S ochtends brunch voor de leerlingen. Okay, die zitten toch al de hele week in de klas, en dan ‘s middags personeelsmiddag die de hele middag duurt. 1: joehoe Corona en 2: het is dan ‘kerstavond’ en dat ‘vieren’ wij met het gezin en de uitwonende kinderen gewoon gezellig. 

Die ministers zijn ook zo geloofwaardig in hun corona regels.
We zitten journaal te kijken, iets over de formatie 
En je ziet de ene na de andere minister naar buiten komen zonder mondkapje 

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

14-12-2021 om 18:14

Genegeerd te worden.

Opgespoten lippen. Je ziet het bij de eerste blik dat iemand óf zich helemaal kapotgezoend heeft, óf een ontzettende optater heeft gekregen van manlief, of - en dat is het meest voor de hand liggende - mooi wou wezen.

Yolo schreef op 14-12-2021 om 18:14:

Genegeerd te worden.

Ik zie je.

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

14-12-2021 om 18:28

ScarceKudu74

ScarceKudu74

14-12-2021 om 18:38

Yolo schreef op 14-12-2021 om 18:14:

Genegeerd te worden.

Door Alex...😂

Ik heb mij ge-covid-ergerd aan een medewerkster van de supermarkt zonder mondkapje. Misschien had ze er een medische reden voor, maar ze stond luidkeels te verkondigen tegen een klant zonder mondkapje dat vooral iedereen met een mondkapje erg ziek wordt en neem nou bijvoorbeeld haarzelf, zij had nèrgens last van. Dat je  Covid kan krijgen zonder symptomen en dat je de besmetting nog prima door kan geven, was haar (en de bedrijfsleider?) kennelijk ontgaan. En dan lekker in de zaak rondlopen, met deze en gene praten, niet op 1.5m ofzo, maar gezellig dichtbij. Als je niet tegen een mondkapje kan ofzo, hou je dan aan de rest van de regels!

Ik ga nog even door met zeuren, sorry:

Maar ik was zwaar verbaasd/geïrriteerd toen ik net een grote bus zag staan bij onze plaatselijke bassischool. Ik denk een schoolreisje..

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.