Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

06-12-2021 om 13:06

Evaluna schreef op 06-12-2021 om 11:47:

Mijn astma dat even bovenop mijn burnout komt. Hele ochtend al snel dizzy als ik te veel doe en wilde juist even lekker doorpakken.

_Arianna_ schreef op 06-12-2021 om 12:04:

[..]

Wellicht is dat "even lekker doorpakken" teveel van het goede voor je.

Tja, ik doe het dus ook maar niet. Hoe ergelijk ook 

Aan mijn kind die in het kader van energiebesparing de verwarming in de badkamer had dichtgedraaid. Koud vanmorgen!

Evaluna schreef op 06-12-2021 om 13:24:

[..]

Tja, ik doe het dus ook maar niet. Hoe ergelijk ook

Ik kan het hier denk ik wel kwijt. Mijn grootste bron van ergernis vandaag; mijn moeder. Alles, echt alles, moet verklaard worden vanuit de stamboom. Oh, die dikke buik, die heb ik van mijn oma die had dat ook. Oh, kleindochter, die fijne handen, die heb je vast van je andere oma. Oh, dochter, dat vroeg grijs zijn hadden ze bij je vader ook. Tot aan schoolprestaties, het type vriendje en het aantal rijexamens toe.  Extra ergernis; alles wat niet ok is (autisme, suikerziekte, koppig, betweterig) komt van mijn vaders familie en van haar kant komt alleen maar dat wat leuk of grappig is. 
Maar ik heb haar tuk. Ik heb zo’n zeldzame aandoening dat mrs DNA-speurder echt nog niemand gevonden heeft van wie ik dat kan hebben. Ha! Dat is dan het voordeel van het nadeel van die handicap al moet ze dat wel elke keer noemen. 

Dat ik geen aardappelen in huis heb, maar ze wel in mijn erwtensoep wil hebben. Supermarkt is erg dichtbij, maar het is koud en het regent. Brrrrrrrr.

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

06-12-2021 om 17:23

Auwereel schreef op 06-12-2021 om 17:21:

Dat ik geen aardappelen in huis heb, maar ze wel in mijn erwtensoep wil hebben. Supermarkt is erg dichtbij, maar het is koud en het regent. Brrrrrrrr.

Hier! 

Oh, ik kan ze niet door mijn scherm stoppen....

Geeft niet Nera, maar bedankt voor het aanbod! 

Ik heb zoveel groente bij de erwten gestopt dat er ook geen plaats meer was voor de aardappels.  De soep-opscheplepel kon er rechtop in blijven staan, dus uiteindelijk heb ik ze niet gemist.
Lekker soepje, het is er ook precies weer voor. Met roggebrood en Friese nagelkaas erbij.

Kreeg neet een mailtje dat aanstaande woensdag een fysyotherapeut er voor het laatst is, degene die willen krijgen te kans om hem gedag te zeggen..

1. Doe dat lekker op een andere manier. (gezien de situatie)
2. Ik ben benieuwd of ik kan gaan sporten... (is niet zo groot daar)

kerst schreef op 05-12-2021 om 18:23:

Mijn broer die aan mijn vader gaat vragen of hij cadeau X wel leuk vind.
Ja duh nu is de verrassing er wel af en bedankt.
Oja dezelfde broer die me al 3 keer heeft verteld dat ik ook bloemen voor mijn vader moet kopen. Ik neem aan dat mijn broer ook gerechtigd is om bloemen te kopen .

Mijn siamese kat is een schatje, maar vanaf 18 uur moet ik op de bank zitten . Anders blert hij de hele boel bij elkaar, want dan wil meneer op schoot.

heb hier een halve siamees rondlopen, deze wilt niet perse op schoot maar wel aandacht  en dat 24/7 

Mijn nieuwe puzzel. Hij is te moeilijk 

Aan mezelf omdat ik de hele dag heb lopen snaaien. 

Dat ik schreeuwend wakker werd in een nachtmerrie en dan de rest van de dag niet lekker in m'n vel zit. 

Aan mijn man die zijn rommel niet opruimt. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

07-12-2021 om 14:09

Taartjes schreef op 07-12-2021 om 12:10:

Dat ik schreeuwend wakker werd in een nachtmerrie en dan de rest van de dag niet lekker in m'n vel zit.

Ik ken het..

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.