Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

04-12-2021 om 12:45

Dolfje schreef op 03-12-2021 om 23:09:

[..]

Het was een oudere vrouw, maar zou kunnen

Ik denk dat ze gewoon niet harder durfde ofzo maar irritant was het wel.

misschien bleef ze achter jou zodat ze minder last had van de wind (en regen?)

Nera schreef op 04-12-2021 om 12:45:

[..]

misschien bleef ze achter jou zodat ze minder last had van de wind (en regen?)

Ja dat zou kunnen. 

JtM schreef op 04-12-2021 om 12:41:

Schoonmoeder is hier en het gaat binnen 5 minuten over haar 2 kleindochters

En dat is erg omdat….?

Dolfje schreef op 04-12-2021 om 13:06:

[..]

Ja dat zou kunnen.

Of misschien had ze door de regen op haar helm niet zo’n goed zicht op de weg en was ze bang van de weg te raken? Of ze durft niet in te halen.

JtM

JtM

04-12-2021 om 14:26 Topicstarter

Schemerlampje schreef op 04-12-2021 om 14:19:

[..]

En dat is erg omdat….?

Het is ook wel eens leuk om niét over hen te praten, alle gesprekken draaien uit op hen.

Bijv: zoon is met zwemmen door naar badje 2. Schoonmoeder: oh, wat goed. X is ook door naar badje 2...

En zo met álles.

Muggen! 
Man had een stoel uit het hok buiten gepakt en even binnen neer gezet. En daar zaten schijnbaar heel veel muggen op! 
Inmiddels heb ik er al 7 doodgemept en man heeft tijdens het stofzuigen er al 3 opgezogen. 
Ik heb er nog minstens 2 gezien.

JtM schreef op 04-12-2021 om 14:26:

[..]

Het is ook wel eens leuk om niét over hen te praten, alle gesprekken draaien uit op hen.

Bijv: zoon is met zwemmen door naar badje 2. Schoonmoeder: oh, wat goed. X is ook door naar badje 2...

En zo met álles.

Ja, dat is inderdaad niet leuk! Zo jammer als mensen maar één gespreksonderwerp hebben. En ook het gebrek aan interesse in jullie.

AliceM1982 schreef op 04-12-2021 om 12:29:

[..]

Dat had ik van de week en gister ook, idd ieder jaar hetzelfde, die krengen zitten altijd in de knoop. Er zijn mensen die dat zo uit elkaar halen maar ik heb daar geen talent voor... en vooral geen geduld. (En ik heb er ook een paar weggesmeten, van die verschrikkelijke gekleurde die mijn ex toen we samenwoonde denk ik gekocht had... Ik niet want ik vind dat vreselijk, die gekleurde lampies...)

Ik heb echt nooit ruzie met de kerstlichtjes 🤷🏼‍♀️. Ik draai ze als dubbele streng in de boom en verdeel dan de lampjes. Als ik ze weer opruim dan draai ik de lampjes bij het uithalen meteen om een kunststof kokertje. Kan ik ze volgend jaar meteen weer zo om de boom draaien. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

04-12-2021 om 16:48

ik heb me vandaag geërgerd aan andere automobilisten. Een groep die geen verlichting aan heeft (heb altijd het idee dat ze denken dan zuiniger te rijden of zo) en dan nog 1 in het bijzonder die, bij wegversmalling, staan blijft, terwijl ik ook al stil stond en aangaf met even lichten knipperen, dat ze eerst mocht. Ze knippert terug en bleef dus staan. Euh, waarom denk je dat ik zo doe? 

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

04-12-2021 om 18:32

Ik erger me aan de Chinees die niet meer bezorgt. Ik heb trek in Chinees maar geen zin om het te gaan halen. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

04-12-2021 om 18:35

Lollypopje schreef op 04-12-2021 om 12:33:

[..]

In de knoop hier nooit, rol ze altijd op en dan een tierip er om. Nooit problemen het jaar er op. Het is gewoon dat ik altijd weer ruzie heb met ze mooi over de boom verdelen, want ik ben verschrikkelijk perfectionistisch en het is dan gewoon nooit goed.

Heel erg herkenbaar, ik ben ook perfectionistisch en inderdaad, het is nooit goed. Ik ga daar echt wel ver in, vandaag nog. Heb ik een manier gevonden om de kerstkrans wel voor mn deur te hangen, gewoon door een spijkertje in de deur te rammen, zie ik dat ie niet precies in het midden hangt. Ik dacht nog laat lekker, wtf maar uiteindelijk kan ik het toch niet laten om dat kr*ng meer in het midden te hangen. Echt, alsof anders het huis instort... ik snap soms gewoon mezelf niet   

AliceM1982 schreef op 04-12-2021 om 18:35:

[..]

Heel erg herkenbaar, ik ben ook perfectionistisch en inderdaad, het is nooit goed. Ik ga daar echt wel ver in, vandaag nog. Heb ik een manier gevonden om de kerstkrans wel voor mn deur te hangen, gewoon door een spijkertje in de deur te rammen, zie ik dat ie niet precies in het midden hangt. Ik dacht nog laat lekker, wtf maar uiteindelijk kan ik het toch niet laten om dat kr*ng meer in het midden te hangen. Echt, alsof anders het huis instort... ik snap soms gewoon mezelf niet

Zo herkenbaar. Het is dat ik de energie niet heb om 100 pogingen te wagen.

Eigenlijk gewoon een cursus mindfulness die long covid

Iets wat niet recht hangt, of precies in het midden, kan ik me ook vreselijk aan ergeren, zeker als ik het zelf heb opgehangen. Daarom laat ik zulke dingen liever aan andere mensen over. Dan erger ik me minder!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

04-12-2021 om 19:39

Lollypopje schreef op 04-12-2021 om 18:42:

[..]

Zo herkenbaar. Het is dat ik de energie niet heb om 100 pogingen te wagen.

Eigenlijk gewoon een cursus mindfulness die long covid

Elk nadeel heeft een voordeel.. 

Aan collega die IK moest bellen om erachter te komen dat HIJ zich verslapen had. Serieus?! En dan ook nog serieus vertellen dat ie op dat moment aan de keukentafel zat met ontbijt. Jeetje.. ik mag dan wel zelf “maar” 28 zijn, en dus nog “jong” zijn.. Het is toch van de zotte

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.