Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
Zeefietser
01-12-2021 om 20:20
SuzyQFive schreef op 01-12-2021 om 15:22:
[..]
Wat heb je uitgespookt?
Gevallen 5 week geleden, daardoor gekneusde rib (links), waardoor ik maar in 2 houdingen in bed kon liggen. Wat vervolgens mijn rechter schouder niet leuk vondt en die nu dus frozen shoulder klachten geeft.
FaithfulDuck87
01-12-2021 om 20:23
Zeefietser schreef op 01-12-2021 om 20:20:
[..]
Gevallen 5 week geleden, daardoor gekneusde rib (links), waardoor ik maar in 2 houdingen in bed kon liggen. Wat vervolgens mijn rechter schouder niet leuk vondt en die nu dus frozen shoulder klachten geeft.
Frozen shoulder is echt niet fijn. Ik ben er net van hersteld, heeft 2 jaar geduurd
Zeefietser
01-12-2021 om 20:40
Friezinnetje schreef op 01-12-2021 om 20:23:
[..]
Frozen shoulder is echt niet fijn. Ik ben er net van hersteld, heeft 2 jaar geduurd
Ik loop al een jaar of 2 met mijn schouders te hannesen. Slappe spiertjes daar allemaal.
Wel even een andere ergernis, terwijl ik hier tikkende was, 1.5 uur bezig geweest om 1 e-mail te kunnen versturen. Computer was weer eens zeer traag deze avond.
Dolfje
01-12-2021 om 20:54
Apiejapie schreef op 01-12-2021 om 17:50:
[..]
Ik huil bijna met je mee als ik het alleen al lees. Jij verdient de knuffel van de dag
![]()
Eens
SuzyQFive
01-12-2021 om 21:56
Zeefietser schreef op 01-12-2021 om 20:20:
[..]
Oh auw! Hopelijk blijf je er niet te lang mee zitten!
ProfitableMantis53
02-12-2021 om 09:28
vrouw92 schreef op 01-12-2021 om 16:42:
Eerste uitje buiten na een paar dagen ziek binnen.. 1e keer boodschappen vergeten, 2e keer telefoon vergeten, dus kon niet betalen, 3e keer op de heenweg 3x bijna aangereden (in een ritje van 3 minuten). Ik zat stijf van de spanning en net niet huilend op de fiets... Op de terugweg mis ik een klein gat in de weg en knapt mijn boodschappentas. Alles op de grond, verschillende spullen stuk... Ik huilend en hyperventilerend op straat in de stromende regen, proberend alle boodschappen mee te nemen. Niemand die helpt! Had echt even tijd nodig om thuis bij te komen..
Jij hebt je voorraad pech voor een paar maanden weer gehad. Wat belachelijk dat nou niemand je even hielp met het oprapen van je boodschappen!
Hoe gaat het vandaag met je?
AggressiveReindeer87
02-12-2021 om 12:26
Nera schreef op 02-12-2021 om 09:28:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jij hebt je voorraad pech voor een paar maanden weer gehad. Wat belachelijk dat nou niemand je even hielp met het oprapen van je boodschappen!
Hoe gaat het vandaag met je?
Dat snap ik dus ook voor geen meter. Sowieso dat er niet iemand naar haar toe kwam. Ik heb het ook wel eens gehad, ging op mn snufferd vlakvoor een vol terras en niemand stak een poot uit of toonde enige interesse of ik me niet bezeerd had. Echt ik snap mensen niet meer...wordt iedereen nou zo hard en egoïstisch?
HAHA!wait..what
02-12-2021 om 15:07
Eerste uitje buiten na een paar dagen ziek binnen.. 1e keer boodschappen vergeten, 2e keer telefoon vergeten, dus kon niet betalen, 3e keer op de heenweg 3x bijna aangereden (in een ritje van 3 minuten). Ik zat stijf van de spanning en net niet huilend op de fiets... Op de terugweg mis ik een klein gat in de weg en knapt mijn boodschappentas. Alles op de grond, verschillende spullen stuk... Ik huilend en hyperventilerend op straat in de stromende regen, proberend alle boodschappen mee te nemen. Niemand die helpt! Had echt even tijd nodig om thuis bij te komen..
Och.. zo sneu dit
stomme mensen allemaal dat ze je niet hebben geholpen.. hopelijk maken al onze knuffels het allemaal een beetje goed; ook van mij een dikke knuffel
Auwereel
02-12-2021 om 15:24
AliceM1982 schreef op 02-12-2021 om 12:26:
[..]
Dat snap ik dus ook voor geen meter. Sowieso dat er niet iemand naar haar toe kwam. Ik heb het ook wel eens gehad, ging op mn snufferd vlakvoor een vol terras en niemand stak een poot uit of toonde enige interesse of ik me niet bezeerd had. Echt ik snap mensen niet meer...wordt iedereen nou zo hard en egoïstisch?
Wordt? Nee hoor, dat is van alle tijden: https://nl.wikipedia.org/wiki/Omstandereffect
Het schijnt dat je eraan kan ontkomen, dat àls je nog in staat bent om op hulp te vragen om iemand aan te wijzen, jìj gaat mij nù helpen. En dan komen mensen wel in actie.
Smyle60
02-12-2021 om 17:00
Vanmorgen om 7.15 bij mijn bloemenstal, expres zo vroeg zodat ik me niet de tandjes hoef te ergeren aan dom volk.
De bloemenmannen hangen netjes de bordjes op met 1,5 meter én "één klant per vak" en de vakken waren al mooi gemaakt. Maar nee, meteen zo'n dom kutwijf die meteen in mijn comfortzone (lees: nek) staat dus ik: zie je dat bordje, 1,5 meter én 1 klant per vak? Stond ze meteen zo van neerbuigend en tong uitstekend dom te doen dus ik: wat snap je hier niet aan of ben je nou echt zo dom
Ik heb zo de pest aan dat domme volk wat zo achterlijk agressief en provocerend wappie doet.
Dan mankeer je wat in je bovenkamer.
Chiquita
02-12-2021 om 17:07
Smyle60 schreef op 02-12-2021 om 17:00:
Vanmorgen om 7.15 bij mijn bloemenstal, expres zo vroeg zodat ik me niet de tandjes hoef te ergeren aan dom volk.
De bloemenmannen hangen netjes de bordjes op met 1,5 meter én "één klant per vak" en de vakken waren al mooi gemaakt. Maar nee, meteen zo'n dom kutwijf die meteen in mijn comfortzone (lees: nek) staat dus ik: zie je dat bordje, 1,5 meter én 1 klant per vak? Stond ze meteen zo van neerbuigend en tong uitstekend dom te doen dus ik: wat snap je hier niet aan of ben je nou echt zo dom![]()
Ik heb zo de pest aan dat domme volk wat zo achterlijk agressief en provocerend wappie doet.
Dan mankeer je wat in je bovenkamer.
grr, spontaan flinke hoestbui krijgen en hardop zeggen dat je nog ff bloemen wil halen voordat je verplicht in quarantaine moet ...
Smyle60
02-12-2021 om 17:09
Ik snap dat dus niet, je wil niet weten hoe vaak ik mensen letterlijk of figuurlijk heb opgeraapt en thuisgebracht, corona of niet, gel en mondkapjes heb ik altijd in de auto dus "slachtoffer" schuin achter me, mondkapje op en thuisbrengen. Ik zou mezelf niet kunnen aankijken als ik mensen die vallen/aangereden worden en zo niet zou helpen. Ik ben streng qua coronaregels, ik hou me aan álles maar daarom kan ik me ook hulp aan anderen permitteren
Dolfje
02-12-2021 om 17:20
Chiquita schreef op 02-12-2021 om 17:07:
[..]
grr, spontaan flinke hoestbui krijgen en hardop zeggen dat je nog ff bloemen wil halen voordat je verplicht in quarantaine moet ...
Dat zou ik dus ook doen.
AggressiveReindeer87
02-12-2021 om 19:17
Smyle60 schreef op 02-12-2021 om 17:09:
[..]
Ik snap dat dus niet, je wil niet weten hoe vaak ik mensen letterlijk of figuurlijk heb opgeraapt en thuisgebracht, corona of niet, gel en mondkapjes heb ik altijd in de auto dus "slachtoffer" schuin achter me, mondkapje op en thuisbrengen. Ik zou mezelf niet kunnen aankijken als ik mensen die vallen/aangereden worden en zo niet zou helpen. Ik ben streng qua coronaregels, ik hou me aan álles maar daarom kan ik me ook hulp aan anderen permitteren
![]()
Als meer mensen dat zouden doen zou het een stuk gezelliger zijn...
Auwereel: ik snap je, blijkbaar moet dat zou gaan maar wel sneu...
vrouw92
02-12-2021 om 22:19
Liefde voor al jullie virtuele knuffels!
Het gaat inmiddels weer hoor, maar het was echt niet leuk. Daarna uurtje op de bank en ik had mezelf een extra middagdutje gegund.