Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
PriceyRook54

PriceyRook54

01-12-2021 om 16:52

Oh neeee Vrouw92, nu lekker op de bank hoor, met thee en chocola of zo 

PriceyRook54

PriceyRook54

01-12-2021 om 16:53

Ik erger me aan mijn baardharen momenteel (ben een vrouw dus hè), vanavond maar eens flink met de pincet aan de gang!

Ach vrouw92

Pooh-Bear schreef op 01-12-2021 om 16:14:

Aan mezelf omdat ik al de hele week twijfel of ik nog wel met de kerstmarkt busreis mee wil.
maar nog meer erger ik me aan de busmaatschappij eerst krijg ik een mailtje met nieuwe opstapplaats en nieuwe opstarttijd opstaplaats is ipv 5 minuten op de fiets 45 min met de auto. En ipv 6.15 om 5.00
Vandaag kreeg ik weer een nieuwe opstarttijd nu om 4.00 uur.
Als antwoord waarom dat is was het antwoord omdat de chauffeur zich asn de reistijden wet moet houden maar dat weten ze toch al veel langer.
annuleren kan niet niet met Corona als reden maar ook niet omdat we ineens een stuk verder weg moeten en gewoon 2x 2 uur langer in die bus zitten.
menige voordeel ik heb nu definitief besloten niet te gaan.
Maar vraag me toch af of ze dit zomaar kunnen doen.

Volgens mij moet je toch wel gratis kunnen annuleren als ze opeens van opstapplek wisselen? En 't is toch niet normaal om midden in de nacht weg te rijden? 

Snap sowieso die busreizen niet, dan ben je uuuuuuren onderweg voor iets waar je zelf in 2,5 uur naartoe rijdt. 

redbulletje schreef op 01-12-2021 om 16:58:

[..]

Volgens mij moet je toch wel gratis kunnen annuleren als ze opeens van opstapplek wisselen? En 't is toch niet normaal om midden in de nacht weg te rijden?

Snap sowieso die busreizen niet, dan ben je uuuuuuren onderweg voor iets waar je zelf in 2,5 uur naartoe rijdt.

Er staat in de voorwaarde dat de opstap plaatsen/tijden kunnen veranderen daarom zeggen ze dat we om die reden niet kunnen annuleren

Reden dat we met de bus zouden gaan is omdat ik alleen met mijn dochter gaat en een hekel heb aan auto rijden en omdat we geen winterbanden

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-12-2021 om 17:21

Ik erger me weer eens aan postnl. Eerst zou het gister komen, toen vandaag tussen 11.15 en 13.45, het is er nog niet en er staat al de hele dag tijd onbekend. Erg irritant.

En ik vind mezelf ook irritant want ik zit weer eens ontzettend te twijfelen over iets. Het zal ook eens niet 

Pooh-Bear schreef op 01-12-2021 om 17:19:

[..]

Er staat in de voorwaarde dat de opstap plaatsen/tijden kunnen veranderen daarom zeggen ze dat we om die reden niet kunnen annuleren

Reden dat we met de bus zouden gaan is omdat ik alleen met mijn dochter gaat en een hekel heb aan auto rijden en omdat we geen winterbanden

Zijn winterbanden verplicht dan? 

redbulletje schreef op 01-12-2021 om 17:24:

[..]

Zijn winterbanden verplicht dan?

In Duitsland moet je ze hebben. Volgens mij mag je er wel rijden zonder winterbanden meer heb je een probleem als er winters weer komt. 

Pooh-Bear schreef op 01-12-2021 om 17:30:

[..]

In Duitsland moet je ze hebben. Volgens mij mag je er wel rijden zonder winterbanden meer heb je een probleem als er winters weer komt.

Oh dat wist ik niet dat er een verplichting was. 

Pooh-Bear schreef op 01-12-2021 om 16:14:

Aan mezelf omdat ik al de hele week twijfel of ik nog wel met de kerstmarkt busreis mee wil.
maar nog meer erger ik me aan de busmaatschappij eerst krijg ik een mailtje met nieuwe opstapplaats en nieuwe opstarttijd opstaplaats is ipv 5 minuten op de fiets 45 min met de auto. En ipv 6.15 om 5.00
Vandaag kreeg ik weer een nieuwe opstarttijd nu om 4.00 uur.
Als antwoord waarom dat is was het antwoord omdat de chauffeur zich asn de reistijden wet moet houden maar dat weten ze toch al veel langer.
annuleren kan niet niet met Corona als reden maar ook niet omdat we ineens een stuk verder weg moeten en gewoon 2x 2 uur langer in die bus zitten.
menige voordeel ik heb nu definitief besloten niet te gaan.
Maar vraag me toch af of ze dit zomaar kunnen doen.

Wij hebben dat dus ook wel eens met een schoolreis gehad. Gingen we naar Bremen (vanuit Groningen) en toen op de terugweg moesten we en een uur eerder weg en bij de grens werd de chauffeur gewisseld. 

Naar Oostenrijk hadden we tot de grens bij Arnhem Chauffeur 1. Toen een uur een andere chauffeur en vervolgens de chauffeur die de hele week in Oostenrijk zou blijven. Op de terugweg moesten we omrijden via Joure (Chauffeur kwam zelf uit A’dam) om daar weer een chauffeur voor het laatste uurtje te krijgen 🤪. 

vrouw92 schreef op 01-12-2021 om 16:42:

Eerste uitje buiten na een paar dagen ziek binnen.. 1e keer boodschappen vergeten, 2e keer telefoon vergeten, dus kon niet betalen, 3e keer op de heenweg 3x bijna aangereden (in een ritje van 3 minuten). Ik zat stijf van de spanning en net niet huilend op de fiets... Op de terugweg mis ik een klein gat in de weg en knapt mijn boodschappentas. Alles op de grond, verschillende spullen stuk... Ik huilend en hyperventilerend op straat in de stromende regen, proberend alle boodschappen mee te nemen. Niemand die helpt! Had echt even tijd nodig om thuis bij te komen..

Jeetje, dat is echt zo rot! 

Eerste uitje buiten na een paar dagen ziek binnen.. 1e keer boodschappen vergeten, 2e keer telefoon vergeten, dus kon niet betalen, 3e keer op de heenweg 3x bijna aangereden (in een ritje van 3 minuten). Ik zat stijf van de spanning en net niet huilend op de fiets... Op de terugweg mis ik een klein gat in de weg en knapt mijn boodschappentas. Alles op de grond, verschillende spullen stuk... Ik huilend en hyperventilerend op straat in de stromende regen, proberend alle boodschappen mee te nemen. Niemand die helpt! Had echt even tijd nodig om thuis bij te komen..

Ik huil bijna met je mee als ik het alleen al lees. Jij verdient de knuffel van de dag

Pooh-Bear schreef op 01-12-2021 om 17:30:

[..]

All Seasons mogen ook. 

SuzyQFive schreef op 01-12-2021 om 17:51:

[..]

All Seasons mogen ook.

Oké dat wist ik niet. Maar volgens mij hebben wij gewoon normale banden. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-12-2021 om 18:40

Das wel heel veel pech. Idd jij verdient de knuffel van de dag...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.