Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-12-2021 om 07:46

Broodjebrie schreef op 30-11-2021 om 19:41:

Ik geef ook helemaal niks om dit chagrijnige weer.

Ik kan er wel tegen maar het is nu wel echt kutweer...

Aan de vuilophaaldienst die met een teringherrie voor 7 uur buiten de ondergrondse containers kwamen legen en dat op de dag dat ik had kunnen uitslapen 

Dat ik vanacht helemaal niks geslapen heb, vanwege teveel pijn in schouder, elleboog en gekneusde rib.

Keiharde knallen, stuk of 3 keer waar dan een tijd tussen zat midden in de nacht. 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

01-12-2021 om 10:14

Aan mezelf. Geraak met geen stokken vooruit. Voor de eerste keer zelfs aan partner gevraagd of zij het ziet zitten om boodschappen te doen. 

Zeefietser schreef op 01-12-2021 om 08:21:

Dat ik vanacht helemaal niks geslapen heb, vanwege teveel pijn in schouder, elleboog en gekneusde rib.

Hoe kom je daaraan? Nou, eigenlijk belangrijker: ik hoop dat je er snel weer vanaf bent. Zo vervelend als je niet een draai in bed kan vinden omdat het zeer doet.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-12-2021 om 13:16

Marty1984 schreef op 30-11-2021 om 20:03:

[..]

Dan hoor ik mijn wekker niet.

Die heb ik nodig om mijn medicatie op tijd te kunnen nemen.

(En in de familie durven er ook al eens rampen en catastrofes te gebeuren. Waarvoor ik "nu" uit bed moet springen of op zijn minst moet bereikbaar zijn.)

Ik heb een niet-storen functie. Daarbij kan ik aangeven wie wel mogen storen. Voor de rest houdt ie alle oproepen en berichten stil. De wekker gaat gewoon. 

Wat heb je uitgespookt?

SuzyQFive schreef op 01-12-2021 om 15:21:

[..]

Ik heb een niet-storen functie. Daarbij kan ik aangeven wie wel mogen storen. Voor de rest houdt ie alle oproepen en berichten stil. De wekker gaat gewoon.

Oh dat is handig, dat ga ik ook maar even installeren denk ik.

Aan mezelf omdat ik al de hele week twijfel of ik nog wel met de kerstmarkt busreis mee wil. 
maar nog meer erger ik me aan de busmaatschappij eerst krijg ik een mailtje met nieuwe opstapplaats en nieuwe opstarttijd opstaplaats is ipv 5 minuten op de fiets 45 min met de auto. En ipv 6.15 om 5.00
Vandaag kreeg ik weer een nieuwe opstarttijd nu om 4.00 uur. 
Als antwoord waarom dat is was het antwoord omdat de chauffeur zich asn de reistijden wet moet houden maar dat weten ze toch al veel langer. 
annuleren kan niet niet met Corona als reden maar ook niet omdat we ineens een stuk verder weg moeten en gewoon 2x 2 uur langer in die bus zitten. 
menige voordeel ik heb nu definitief besloten niet te gaan. 
Maar vraag me toch af of ze dit zomaar kunnen doen. 

TanSwallow86

TanSwallow86

01-12-2021 om 16:38

Ergernis maar toch ook weer niet. 
Was bij de Plus en stond nog aan begin van lopende band en had mijn spullen er op gelegd, staat een vrouw achter mij er dicht op. Ik vraag aan haar of ze alsjeblieft even anderhalve meter afstand wou houden. Zegt de vrouw, geen probleem hoor, ik vergeet het nog wel eens.

Die anderhalve meter er graag in houden

Eerste uitje buiten na een paar dagen ziek binnen.. 1e keer boodschappen vergeten, 2e keer telefoon vergeten, dus kon niet betalen, 3e keer op de heenweg 3x bijna aangereden (in een ritje van 3 minuten). Ik zat stijf van de spanning en net niet huilend op de fiets... Op de terugweg mis ik een klein gat in de weg en knapt mijn boodschappentas. Alles op de grond, verschillende spullen stuk...  Ik huilend en hyperventilerend op straat in de stromende regen, proberend alle boodschappen mee te nemen. Niemand die helpt! Had echt even tijd nodig om thuis bij te komen.. 

vrouw92 schreef op 01-12-2021 om 16:42:

Eerste uitje buiten na een paar dagen ziek binnen.. 1e keer boodschappen vergeten, 2e keer telefoon vergeten, dus kon niet betalen, 3e keer op de heenweg 3x bijna aangereden (in een ritje van 3 minuten). Ik zat stijf van de spanning en net niet huilend op de fiets... Op de terugweg mis ik een klein gat in de weg en knapt mijn boodschappentas. Alles op de grond, verschillende spullen stuk... Ik huilend en hyperventilerend op straat in de stromende regen, proberend alle boodschappen mee te nemen. Niemand die helpt! Had echt even tijd nodig om thuis bij te komen..

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

01-12-2021 om 16:45

Ach wat een k--- dag, Vrouw.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.