Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Wobbelkont schreef op 29-11-2021 om 18:57:

Mijn “verse” pasta van de AH die niet meer zo vers bleek te zijn ondanks een houdbaarheidsdatum van 25/12. Dan maar volkoren fusili.

Ik zou er wel mee terug gaan deze week.

Zeefietser schreef op 27-11-2021 om 20:42:

[..]

Nou als ik naar de bios ga is dat zeker niet om contact met iemand te maken, maar het liefst zo ver mogelijk van iedereen af te zittten, lekker in het donker film kijken.

dit, 

Besef nu eens dat beseffen geen wederkerend werkwoord is ffs

MelaS schreef op 30-11-2021 om 12:08:

Besef nu eens dat beseffen geen wederkerend werkwoord is ffs

En bedenken ook niet altijd,  dat de betekenis echt heel anders is als men dat er wel van maakt 😄.

Aan het weer! Vanmorgen regenjas en broek aan en net ook weer. Wilde even wat gaan winkelen maar zit nu op de bank. Miss morgenvroeg dan maar.

Dolfje schreef op 30-11-2021 om 15:50:

Aan het weer! Vanmorgen regenjas en broek aan en net ook weer. Wilde even wat gaan winkelen maar zit nu op de bank. Miss morgenvroeg dan maar.

Pff zeg dat wel! Ik heb zo’n hekel aan de herfst.

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

30-11-2021 om 16:48

Aan de advertenties tussen mijn Spotify playlist door. Maar toch ben ik nog steeds niet bereid  te gaan betalen om deze ergernis op te lossen. 

Wobbelkont schreef op 30-11-2021 om 16:41:

[..]

Pff zeg dat wel! Ik heb zo’n hekel aan de herfst.

Ik ook! Dat grijze en natte bah!

Dolfje schreef op 30-11-2021 om 17:12:

[..]

Ik ook! Dat grijze en natte bah!

Ik ook. Bah. Kan écht chagrijnig worden van de regen. Alles zit dan vol rotzooi, mijn banden, schoenen, jas, rolstoel zelf waarmee ik daarna weer naar binnen moet. Effe naar buiten en alles is vies. Gatver

Ik geef ook helemaal niks om dit chagrijnige weer. 

Aaarggghhhh! De overuren staan de komende weken weer in promo.

En uiteraard verwachten ze dat niet en moet het allemaal niet, maar aan 't eind van de rit moet het werk wel gebeurd zijn.

En vertellen ze mij dat uiteraard op een vrije dag om 5 voor 8 's ochtends. Terwijl ik op mijn vrije dag om 5 voor 8 's ochtends slaap.

Marty1984 schreef op 30-11-2021 om 19:52:

Aaarggghhhh! De overuren staan de komende weken weer in promo.

En uiteraard verwachten ze dat niet en moet het allemaal niet, maar aan 't eind van de rit moet het werk wel gebeurd zijn.

En vertellen ze mij dat uiteraard op een vrije dag om 5 voor 8 's ochtends. Terwijl ik op mijn vrije dag om 5 voor 8 's ochtends slaap.

Waarom laat je je telefoon dan niet op stil staan tot je wakker bent? 

redbulletje schreef op 30-11-2021 om 20:00:

[..]

Waarom laat je je telefoon dan niet op stil staan tot je wakker bent?

Dan hoor ik mijn wekker niet.

Die heb ik nodig om mijn medicatie op tijd te kunnen nemen.

(En in de familie durven er ook al eens rampen en catastrofes te gebeuren. Waarvoor ik "nu" uit bed moet springen of op zijn minst moet bereikbaar zijn.)

Marty1984 schreef op 30-11-2021 om 20:03:

[..]

Dan hoor ik mijn wekker niet.

Die heb ik nodig om mijn medicatie op tijd te kunnen nemen.

(En in de familie durven er ook al eens rampen en catastrofes te gebeuren. Waarvoor ik "nu" uit bed moet springen of op zijn minst moet bereikbaar zijn.)

Mijn wekkerfunctie staat los van de telefoonfunctie. Mijn telefoon staat van 21 tot 9 uur op stil voor telefoon/app/mail, maar de wekker gaat gewoon af als ik die instel. En mijn moeders telefoonnummer heb ik als uitzondering ingesteld zodat ik die wél ontvang mocht er 's nachts iets gebeuren. 

Broodjebrie schreef op 30-11-2021 om 19:41:

Ik geef ook helemaal niks om dit chagrijnige weer.

Het weer is nooit chagrijnig, dat jij daar chagrijnig van wordt kan het weer niks aan doen. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.