Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
SuzyQFive
29-11-2021 om 15:11
JtM schreef op 29-11-2021 om 14:17:
[..]
Oef
dat is geen fijn vooruitzicht.
Hier ook geen corona, inmiddels 2 testen gedaan.
Mijn vriend loopt ook alweer 1,5 week te blaffen 🤪. Eerder dit najaar ook al. Toen brak ie een rib door het hoesten. En ook steeds negatief
SuzyQFive
29-11-2021 om 15:11
https://nos.nl/l/2407513
en dus dan maar in een ziekenhuis… stop ze in de gevangenis als het idd niet is omdat ze te ziek zijn… nog meer druk op de zorg.
Schemerlampje
29-11-2021 om 15:26
SuzyQFive schreef op 28-11-2021 om 23:20:
Ik heb soms zo zin om de auto van de buurman met mijn stok te slaan hè… Okay, het zijn officieel openbare parkeerplekken maar er is een soort stilzwijgende afspraak dat je voor je eigen deur parkeert. Nu komt het wel eens voor dat hun buren voor hun deur staan en dan gaat de buurman dus voor mijn deur staan. Maar voor mijn deur staan ook een boom, bankje en lantarenpaal (aaneengeschakeld). Hij parkeert dan zo dat je er zonder wandelstok al moeilijk langs kan maar met wandelstok moet ik dus en vaker heen en weer lopen om mijn spullen in huis te krijgen en ik moet dus omlopen omdat ik er nu niet langs kan.
Ik weet niet hoe beperkt je bent, maar er is een mogelijkheid om bij de gemeente een eigen parkeerplek aan te vragen. Hangt wel van je mate van beperking af.
noas_1993
29-11-2021 om 15:40
SuzyQFive schreef op 29-11-2021 om 15:11:
en dus dan maar in een ziekenhuis… stop ze in de gevangenis als het idd niet is omdat ze te ziek zijn… nog meer druk op de zorg.
Dat is ook wat ik dacht, wáárom in een ziekenhuis!?
EnchantedDragonfly18
29-11-2021 om 16:38
JtM schreef op 29-11-2021 om 14:17:
[..]
Oef
Hier ook geen corona, inmiddels 2 testen gedaan.
Ik was 12 november ook negatief getest en nog steeds hoesten. Wordt nu eindelijk iets minder.
EnchantedDragonfly18
29-11-2021 om 16:42
SuzyQFive schreef op 29-11-2021 om 15:11:
Deze man maakt er tenminste het beste van
https://nos.nl/artikel/2407510-een-week-in-hotelisolatie-weinig-contact-tijd-voor-introspectie
FaithfulDuck87
29-11-2021 om 16:42
Aan een collega die niet verder kijkt dan zijn neus lang is. En dat hij nergens verantwoordelijk voor wil zijn en dat ik dat dan maar moet oplossen. Euh nee, het is jouw toko, dus red je er maar mee, maar als het straks mis gaat, dan wil ik je ook niet horen.
ScarceKudu74
29-11-2021 om 18:13
Ik zit me aan mezelf te ergeren. Het is al avond en ik heb nog niks gegeten vandaag en alleen vanmorgen 3 bekers koffie gedronken. Dat slaat weer nergens op
Snel verandering in brengen dus.
Broodjebrie
29-11-2021 om 18:19
Aan het feit dat er weer water naar binnen sijpelt in de kofferbak van mijn auto
Vorig jaar was dit ook al, toen de garage het gefixt had was het opgelost. Tot vorige week.. En laat het nu veel regenen deze week verdorie. Garage gebeld, ze hebben pas vrijdag plek. Dat wordt weer met handdoeken in de weer...
SuzyQFive
29-11-2021 om 18:27
Schemerlampje schreef op 29-11-2021 om 15:26:
[..]
Ik weet niet hoe beperkt je bent, maar er is een mogelijkheid om bij de gemeente een eigen parkeerplek aan te vragen. Hangt wel van je mate van beperking af.
Niet zo beperkt. Bij ons moet je ook geen 100m met hulpmiddelen kunnen lopen, of in een rolstoel zitten of op andere wijze een mindervalidenkaart nodig hebben. Ik denk niet dat ik ervoor in aanmerking kom. En ook niet of ik dat wil. Ik moet iig even met de buurman in gesprek. Dat lijkt me de eerste stap 😬. En wellicht met alle buren om te kijken of er nog twee parkeerplaatsen gecreëerd kunnen worden.
SuzyQFive
29-11-2021 om 18:28
Tickel schreef op 29-11-2021 om 16:42:
[..]
Deze man maakt er tenminste het beste van
https://nos.nl/artikel/2407510-een-week-in-hotelisolatie-weinig-contact-tijd-voor-introspectie
Ik hoorde hem op de radio vanmorgen idd 😬
SuzyQFive
29-11-2021 om 18:28
Broodjebrie schreef op 29-11-2021 om 18:19:
Aan het feit dat er weer water naar binnen sijpelt in de kofferbak van mijn auto
Vorig jaar was dit ook al, toen de garage het gefixt had was het opgelost. Tot vorige week.. En laat het nu veel regenen deze week verdorie. Garage gebeld, ze hebben pas vrijdag plek. Dat wordt weer met handdoeken in de weer...
Getsie… zo irritant. Tijdelijk ductape erop?
AggressiveReindeer87
29-11-2021 om 18:52
rionyriony schreef op 29-11-2021 om 13:18:
Ik heb een soort kerstschilderij, dat wou ik ophangen boven de bank. De schroef zat er nog in van vorig jaar, maar de bank is te zacht om veilig op te kunnen klimmen, dus ik moest achter langs de bank balanceren op een smalle strook van 30 cm, waar je nét zijdelings kan schrijden. Er ligt ook een heel stekkerdozenoerwoud waardoor je je voeten nauwelijks ergens kan neerzetten. En ik gooide een lamp om.
Ik deponeer het schilderij over de schroef en klim moeizaam weer terug. Trap nog keihard met mijn blote voet op een kroonsteentje. Blijkt dat ding daar helemaal niet meer te staan. Vorig jaar wel; nu niet meer. Dus toen moest ik nog eens terug om hem weer weg te halen.
Precies niks bereikt dus. Ik heb wel een nieuwe plek gevonden voor de diamond painting.
Wat een leed toch in de wereld.
Wel fijn dat ik blijkbaar niet de enige kluskluns ben..
Bel hangt maar niet hoe ik het wil met een schroefje, dat kreeg ik niet voor elkaar. Ik heb wel een boor maar dat durf ik dus niet
. Heb de plek dus maar goed schoongemaakt met spiritus en hem met van dat superlijm vastgeplakt. Vraag tzt nog wel of iemand er ff een schroef in kan jassen. (Ik woon alleen mocht iemand zich dat afvragen)
Ik erger me momenteel heel erg aan mijn twee katten, die zijn de laatste tijd ontzettend ondeugend en vandaag helemaal... Het zijn twee oude mutsen van 12 en 13 maar dat vinden ze zelf duidelijk niet
Ene kat wilde vanmorgen tucs jatten, ze is gek op brood en koek en chips, en andere kat zat brokjes te jatten in de ruimte waar ik ze bewaar (kunnen ze niet bij want schuifdeur maar ze had zichzelf daar opgesloten en heeft dat bakje met de brokjes omgesmeten...) terwijl ze aan de lijn is want dat moet van de dierenarts.
Wobbelkont
29-11-2021 om 18:57
Mijn “verse” pasta van de AH die niet meer zo vers bleek te zijn ondanks een houdbaarheidsdatum van 25/12. Dan maar volkoren fusili.
Broodjebrie
29-11-2021 om 19:28
SuzyQFive schreef op 29-11-2021 om 18:28:
[..]
Getsie… zo irritant. Tijdelijk ductape erop?
Ja da's nog wel een oplossing.. Moet ik wel weten waar het naar binnen sijpelt. Morgen maar eens op onderzoek uit..