Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

24-11-2021 om 17:26

Herfstappeltaart schreef op 24-11-2021 om 15:23:

[..]

Ik denk dat heel veel mensen dat allang deden.

Anders zouden de cijfers niet weer zo retehoog zijn... 
(Ik snap het wel dat iedereen het zat is maar de zorg werkt zich een slag in de ronte en hart en kanker operaties worden uitgesteld. Genoeg rede voor mij om me aan de regels te houden, ook al heb ik er ook geen zin in)

Oww das meteen mijn ergenis; vanaf vandaag is 1,5 meter afstand houden weer verplicht. Ik was net even een uurtje in de stad, je zou bijna denken dat ik de enige ben die daaraan denkt want het leek net een mijnenveld. Echt ik wil de lokale middenstander steunen hoor maar dit is niet te doen. (En nee ik ben niet bang om ziek te worden, ik wil mij gewoon aan de regels houden, punt. Gegroet, mevrouw de moraalridder  )

AliceM1982 schreef op 24-11-2021 om 17:26:

[..]

Anders zouden de cijfers niet weer zo retehoog zijn...
(Ik snap het wel dat iedereen het zat is maar de zorg werkt zich een slag in de ronte en hart en kanker operaties worden uitgesteld. Genoeg rede voor mij om me aan de regels te houden, ook al heb ik er ook geen zin in)

Oww das meteen mijn ergenis; vanaf vandaag is 1,5 meter afstand houden weer verplicht. Ik was net even een uurtje in de stad, je zou bijna denken dat ik de enige ben die daaraan denkt want het leek net een mijnenveld. Echt ik wil de lokale middenstander steunen hoor maar dit is niet te doen. (En nee ik ben niet bang om ziek te worden, ik wil mij gewoon aan de regels houden, punt. Gegroet, mevrouw de moraalridder )

Ik hou nog steeds zoveel mogelijk afstand van iedereen. Ben ik nooit mee opgehouden eigenlijk. Maar het wordt je inderdaad niet makkelijk gemaakt.

Heel veel mensen in het Kruidvat op een normaal rustig tijdstip. Het leek wel een bejaarden uitstapje.  Ik probeer het later deze week nog maar een keer.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

24-11-2021 om 18:50

Herfstappeltaart schreef op 24-11-2021 om 18:43:

[..]

Ik hou nog steeds zoveel mogelijk afstand van iedereen. Ben ik nooit mee opgehouden eigenlijk. Maar het wordt je inderdaad niet makkelijk gemaakt.

Ik ook niet... 

In het nabije winkelcentrum viel mij op dat iedereen een mondkap droeg, in de winkels, maar ook in het hele centrum, ook redelijk afstand werdt er gehouden. 

Herfstappeltaart schreef op 24-11-2021 om 18:43:

[..]

Hier hetzelfde. 

dpd. Er zou bezorgd worden tussen 2 en 3. Niks gebracht. Ergens tussen 4en5 werd er aangebeld, maar kon niet open doen want was bezig met mijn ergo. 
Nu staat er in de track&trace dat er om 13.52 is bezorgd. Wat ik super knap vind,want ik weet zeker dat er op dat moment niet is aangebeld.

En nu geen idee waar mijn pakket is.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

24-11-2021 om 20:04

Lollypopje schreef op 24-11-2021 om 20:01:

dpd. Er zou bezorgd worden tussen 2 en 3. Niks gebracht. Ergens tussen 4en5 werd er aangebeld, maar kon niet open doen want was bezig met mijn ergo.
Nu staat er in de track&trace dat er om 13.52 is bezorgd. Wat ik super knap vind,want ik weet zeker dat er op dat moment niet is aangebeld.

En nu geen idee waar mijn pakket is.

Bezorgdiensten zijn ruk, echt allemaal. En ik weet dat ze het druk hebben maar ik vind dat geen excuus voor slechte service. Ik hoop dat je pakket snel terecht is.

naar een Sinterklaas film geweest met de kinderen. Staat op het einde opeens die bellinga familie te dansen, waarom?

Verdienen die ouders niet genoeg over de rug van de kinderen via YouTube? 

AliceM1982 schreef op 24-11-2021 om 20:04:

[..]

Bezorgdiensten zijn ruk, echt allemaal. En ik weet dat ze het druk hebben maar ik vind dat geen excuus voor slechte service. Ik hoop dat je pakket snel terecht is.

En ik snap dat er dingen mis kunnen gaan, maar het op bezorgd zetten is gewoon echt heel irritant. Want dan heb je echt geen idee.

[..]

Je weet dat ze voor het minimumloon 50 pakjes per uur moeten bezorgen? Zou jij dan nog tijd hebben voor service?

Granny71 schreef op 24-11-2021 om 20:18:

[..]

Je weet dat ze voor het minimumloon 50 pakjes per uur moeten bezorgen? Zou jij dan nog tijd hebben voor service?

Je moet het de bezorgers niet aanrekenen, maar het bedrijf. Het bedrijf moet service leveren en de bezorgers daar tijd voor gunnen. Dus geen 50 pakjes per uur. Dan maar duurder en niet pretenderen dat je goedkoper iets leveren kan met zo'n slechte service. Dus je zegt, bij ons is het goedkoop, maar de service stelt niets voor omdat onze bezorgers worden uitgebuit, òf bij ons is het duurder met extra service. Die service dan ook leveren en je werknemers zo belonen dat ze inderdaad die service willen en kunnen leveren.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

24-11-2021 om 21:13

[..]

Misschien was dit geen nieuws in Nederland deze week:

https://www.standaard.be/cnt/dmf20211122_98050815

Hoog tijd dat we een einde maken aan deze wantoestanden en ervoor zorgen dat de bezorgers gewoon een fatsoenlijk loon krijgen naar werken.

Auwereel schreef op 24-11-2021 om 20:24:

[..

bij ons is het duurder met extra service. 

De consument wil niet meer betalen (liefste helemaal gratis bezorging) en dat het extra geld in de zakken van de bezorgers terecht komt is een utopie.

Zeker als er maar 2 echte spelers op de bezorgmarkt zijn. 

Lollypopje schreef op 24-11-2021 om 20:13:

[..]

En ik snap dat er dingen mis kunnen gaan, maar het op bezorgd zetten is gewoon echt heel irritant. Want dan heb je echt geen idee.

Ach, ik heb meerdere malen s'ochtends als ik mijn mail nakeek een mail ontvangen (gestuurd om 03.30 uur) dat ik niet thuis was en het pakje op een afhaalpunt lag. Meestal van DHL maar ook wel van post.nl

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.