Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik verheerlijk de rellen helemaal niet.
Vind het belachelijk en asociaal gedrag En het gerel op het feedback topic vind ik ook belachelijk ja.
En zo te lezen ben ik niet de enige

Blij dat ik niet de enige ben met die ergernis. Ik heb het gevoel dat de mods in de ogen van sommigen niks goeds kunnen doen. Ze verwachten een bovenmenselijke perfectie en elke zin wordt uitgebreid gewogen of er geen comma verkeerd staat.
Voor mij is iedereen hier welkom, maar als je je continu ergert aan de mods moet je je gaan afvragen of dit forum met deze regels en deze mods wel de juiste plek voor jou is.

Ik weet in elk geval weer waarom ik me nooit heb aangemeld, want als ik steeds zo commentaar zou krijgen had dat echt mijn plezier in forummen vergalt

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

22-11-2021 om 22:39

lientje69 schreef op 22-11-2021 om 22:29:

Ik verheerlijk de rellen helemaal niet.
Vind het belachelijk en asociaal gedrag En het gerel op het feedback topic vind ik ook belachelijk ja.
En zo te lezen ben ik niet de enige

Absoluut, Lientje. Het was een flauwe grap die duidelijk niet overkwam. Mijn excuses. 

niet_rechts schreef op 22-11-2021 om 22:39:

[..]

Absoluut, Lientje. Het was een flauwe grap die duidelijk niet overkwam. Mijn excuses.

Ik dacht al.... ben ik nu zo raar???

lientje69 schreef op 22-11-2021 om 22:42:

[..]

Ik dacht al.... ben ik nu zo raar???

Ja, maar dat staat daar los van

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

22-11-2021 om 22:44

Ik sluit me volledig bij je aan, Lollypopje. Dat draadjes hier niet na 10 pagina's verzanden in gekattekop tussen groepjes forummers is in mijn ogen juist te danken aan de mods. Ik vind de sfeer op dit forum fijn.

niet_rechts schreef op 22-11-2021 om 22:44:

Ik sluit me volledig bij je aan, Lollypopje. Dat draadjes hier niet na 10 pagina's verzanden in gekattekop tussen groepjes forummers is in mijn ogen juist te danken aan de mods. Ik vind de sfeer op dit forum fijn.

Ik ook. Over het algemeen een hele relaxte en gemoedelijke sfeer. Discussies gaan soms hard, maar worden zelden echt naar. Dat is dan weer geen ergernis, maar juist iets waar ik heel blij van wordt

Dat ik alsnog de deur uit moest vanavond omdat er weer onrusten in de stad dreigden en mijn dochter van 13 in de schouwburg was.

Aan mijn collega. [insert een rij krachttermen] Nog 5 weken. 

Morgan-Salander schreef op 23-11-2021 om 10:42:

Agos, kijk hem trots zijn vanuit zijn ziekenhuisbed (https://www.ad.nl/binnenland/veel-bekende-verschijningen-onder-coronabetogers-rotterdam~acf6e5b6/) 🤮

Aggossie, een ze schoten met scherp! Wat had hij dan gedacht, met Nerf pistolen?

zo naar her werk. Laatste dagje van reeks van 9 dagen. 
Erger mij momenteel kapot aan groepsapp van werk. Constant berichten  doordat er elke keer diensten opgelost moeten worden ivm zieken... en dan is het rond en dan komt de volgende ziekmelding.
Heb groepsapp al op dempen gezet. Ben na vanavond 3 dagen vrij en vertik het om in doe dagen terug te komen om tot rust te komen.

In avondploeg werken we normaal met 3 personen. Weet nu al (door de groepsapp) dat we met 2 staan waarvan de ander ook nog eens een uitzendkracht is die nog nooit gewerkt bij ons heeft

Agos, kijk hem trots zijn vanuit zijn ziekenhuisbed (https://www.ad.nl/binnenland/veel-bekende-verschijningen-onder-coronabetogers-rotterdam~acf6e5b6/) 🤮

Je krijgt wat je verdient,helaas houd hij nu een ziekenhuisbed best voor een patient,die op de wachtlijst staat en geopereerd moet worden.

Slangen,infusen er uit  kleren aan en uit bed naar huis.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

23-11-2021 om 16:17

"Of neem Ben van der Kooi, een bekende rechts-radicaal uit de regio Rijnmond. Ook Van der Kooi duikt al anderhalf jaar bij veel coronabetogingen op en was vrijdagavond op de Coolsingel. ,,Er is een gevecht gaande tussen burgers corona-ontkenners en relschoppers  en de overheid’’, stelt hij. ,,De overheid  kleine groep radicaliseert, ze moeten stoppen met die coronahysterie.’’ Van der Kooi zegt ‘niet mee te hebben gedaan aan het bestormen van de politie’. ,,Ik zag die massa op die agenten afstormen. Ik begreep wel dat ze hun wapens hebben getrokken. Maar met scherp schieten?’’"

Er staan best veel onwaarheden in die tekst. Die van Feggelen zag ik op een filmpje. Die riep dat er iemand dood was geschoten, wat neergeschoten moest zijn, en hitste de omstanders op. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.