Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Morgan-Salander schreef op 21-11-2021 om 18:23:

My God: in Editie NL laten ze nu berichtjes zien van mensen die een oproep doen om hun bloedeigen kind bewust te laten besmetten met Corona. Ik vind het sowieso bezopen wanneer je zo'n oproep doet, maar voor je eigen kind (en dan dus met de reden omdat je wondertje anders wordt uitgesloten): ONBEGRIJPELIJK.

zijn die mogolen serieus

cant-icant.gif

OrganicDeer76

OrganicDeer76

21-11-2021 om 19:59

Valdemar schreef op 21-11-2021 om 19:36:

Aan enkele drammers op het feedback topic.

Rogue schreef op 21-11-2021 om 19:41:

[..]

eerst een flink pak slaag en daarna na het bureau

washing-my-hands-not-my-problem.gif

Een flinke schop onder hun hol zodat ze minstens een week niet kunnen zitten!

Friezinnetje schreef op 21-11-2021 om 17:16:

de buren. Gistermorgen om half 7, een van hen gaat weg, kindje mee, huilend. Gisteravond komen ze luid pratend met vrienden thuis, ik lag net op bed. Gelukkig begon het te regenen, dus gingen ze in huis. Om 1.15 uur hoor ik ze weer, hond blaft, vrienden naar huis, nog een hoop gepraat. Vanmorgen om 6.30 uur hoor ik de hond weer blaffen, een vertrekt naar het werk. Nu blaft de hond al weer een half uur, die staat buiten, terwijl zij binnen zitten.

Lekker dan daar zou ik mij ook aan irriteren, zeker wanneer ze de hond lekker buiten laten staan blaffen. 
Dan heeft ze er zelf zeker weinig/geen last van.

aan collega’s. Niet met je kuthumeur én nog redelijk onder invloed van alles wat goed verboden heeft de sfeer komen verpesten. Ben blij dat je over twee weken opgedonderd bent, want die stemmingswisselingen van jou trek ik niet.

Dolfje schreef op 21-11-2021 om 16:18:

[..]

Ik heb er nog nooit van gehoord. Maar het werkt dus echt?

Ja ik vind het echt goed werken. Als je het bij de eerste tintelingen gebruikt dan zet de koortsblaas niet door. En als het blaasje er al is dan droogt hij supersnel in, maar dan is het wel pijnlijk omdat het met hitte werkt. Maar dat is maar een paar tellen.

En op den duur kreeg ik ze ook steeds minder vaak. Maar ik durf niet met zekerheid te zeggen of dat door dat apparaatje is gekomen.

Aan dat de verwarming niet was aangeslagen. 

Morgan-Salander schreef op 21-11-2021 om 12:51:

Adele, waarom nou?....

https://www.ad.nl/show/adele-krijgt-haar-zin-spotify-verwijdert-shuffle-knop-bij-albums~a4b0f769/

Ik las het op nu.nl, maar daaronder meteen een uitleg dat het nog wel kan, dit staat er: 
Het is overigens nog steeds mogelijk om nummers in een willekeurige volgorde af te spelen. Bij een album staat weliswaar geen shuffleknop meer, maar als je een willekeurig liedje in de lijst aanklikt, verschijnt de optie wel. Op de vraag waarom dat zo is, heeft Spotify nog niet gereageerd.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

22-11-2021 om 09:40

Morgan-Salander schreef op 21-11-2021 om 12:51:

Adele, waarom nou?....

https://www.ad.nl/show/adele-krijgt-haar-zin-spotify-verwijdert-shuffle-knop-bij-albums~a4b0f769/

Als je op een willekeurig nummer van een album klikt komt de shuffle knop weer tevoorschijn.

Broodjebrie schreef op 21-11-2021 om 21:17:

[..]

Een flinke schop onder hun hol zodat ze minstens een week niet kunnen zitten!

precies gewoon een ouderwetse Caraïbische opvoeding.

aan het feit dat het nog steeds druk is bij het tuincentrum...en ik nog boodschappen moet doen 

PriceyRook54

PriceyRook54

22-11-2021 om 15:38

Tickel schreef op 22-11-2021 om 09:40:

[..]

Als je op een willekeurig nummer van een album klikt komt de shuffle knop weer tevoorschijn.

Ik las "dan komt die suffe kop weer tevoorschijn". Ik ben niet zo kapot van Adele, dus ik zat al te knikken 

Ainne schreef op 22-11-2021 om 15:38:

[..]

Ik las "dan komt die suffe kop weer tevoorschijn". Ik ben niet zo kapot van Adele, dus ik zat al te knikken

Hahaha heerlijk, ik moest hardop lachen.

Vind helemaal niks aan Adele. En zo'n soort acties maken dr bij mij niet echt populairder. 

Aan reacties in het feedback topic. Het lijkt verdorie Rotterdam wel. Rellen om het rellen

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

22-11-2021 om 20:00

lientje69 schreef op 22-11-2021 om 19:55:

Aan reacties in het feedback topic. Het lijkt verdorie Rotterdam wel. Rellen om het rellen

Wat zeg jij? Je verheerlijkt gewoon de rellen! Bla bla bla.

En dan vasthouden aan zo'n onnozele beschuldiging en nog bijval krijgen van een andere onnozelaar bovendien.

Stiekem ergerlijk en vermakelijk tegelijk.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.