Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
ProfitableMantis53
21-11-2021 om 14:46
Het geluid van een electrische heggenschaar vermengd met dat van pratende buren op straat tegenover ons huis. En aan mezelf omdat ik daar niet tegenkan. Terwijl wat is er nou erg aan dat die heg wordt gesnoeid, juist fijn toch? En mensen die sociaal zijn met elkaar en lachen op een normaal volume. Maar nee, ik moet weer zonodig stilte om me heen.
Netherfield
21-11-2021 om 15:03
Aan mezelf want eigenlijk wil ik wat meer tijd besteden aan de buurvrouw die in scheiding ligt maar nu kies ik voor mezelf want eigenlijk heb ik wel genoeg aan mijn eigen sores. En me dan toch schuldig voelen
SuzyQFive
21-11-2021 om 15:34
Die lui die nu in Groningen ‘demonstreren’. Dom volk. Als ik die foto’s bekijk zie ik vooral mensen met een lagere sociale status (mag ik dat zo zeggen?). Niet dat ik zelf zo fantastisch ben maar deze lui verwijten ons schapen te zijn terwijl ze zelf nu als een domme kudde door de stad lopen.
Wasgij
21-11-2021 om 15:59
Dolfje schreef op 21-11-2021 om 10:55:
Ik heb weer een zeer pijnlijke koortslip. Heel mijn kaak doet pijn.
https://verzetjetegendekoortslip.nl/
Heb je de Herpotherm weleens geprobeerd?
Ik heb dat ding al 10 jaar en als je er op tijd bij bent, dan scheelt het enorm veel ellende met dat stomme virus.
Dolfje
21-11-2021 om 16:18
Wasgij schreef op 21-11-2021 om 15:59:
[..]
https://verzetjetegendekoortslip.nl/
Heb je de Herpotherm weleens geprobeerd?
Ik heb dat ding al 10 jaar en als je er op tijd bij bent, dan scheelt het enorm veel ellende met dat stomme virus.
Ik heb er nog nooit van gehoord. Maar het werkt dus echt?
Elmie
21-11-2021 om 17:12
Nera schreef op 21-11-2021 om 14:46:
Het geluid van een electrische heggenschaar vermengd met dat van pratende buren op straat tegenover ons huis. En aan mezelf omdat ik daar niet tegenkan. Terwijl wat is er nou erg aan dat die heg wordt gesnoeid, juist fijn toch? En mensen die sociaal zijn met elkaar en lachen op een normaal volume. Maar nee, ik moet weer zonodig stilte om me heen.
Herkenbaar 🥴
Elmie
21-11-2021 om 17:14
Netherfield schreef op 21-11-2021 om 15:03:
Aan mezelf want eigenlijk wil ik wat meer tijd besteden aan de buurvrouw die in scheiding ligt maar nu kies ik voor mezelf want eigenlijk heb ik wel genoeg aan mijn eigen sores. En me dan toch schuldig voelen
![]()
Stom is dat het, dan let je op je grenzen en is het nog niet goed van jezelf. Terwijl je hierdoor juist eerder ruimte hebt voor anderen
Elmie
21-11-2021 om 17:15
SuzyQFive schreef op 21-11-2021 om 15:34:
Die lui die nu in Groningen ‘demonstreren’. Dom volk. Als ik die foto’s bekijk zie ik vooral mensen met een lagere sociale status (mag ik dat zo zeggen?). Niet dat ik zelf zo fantastisch ben maar deze lui verwijten ons schapen te zijn terwijl ze zelf nu als een domme kudde door de stad lopen.
Ik kan het gewoon niet begrijpen hoe die mensen zijn!
FaithfulDuck87
21-11-2021 om 17:16
de buren. Gistermorgen om half 7, een van hen gaat weg, kindje mee, huilend. Gisteravond komen ze luid pratend met vrienden thuis, ik lag net op bed. Gelukkig begon het te regenen, dus gingen ze in huis. Om 1.15 uur hoor ik ze weer, hond blaft, vrienden naar huis, nog een hoop gepraat. Vanmorgen om 6.30 uur hoor ik de hond weer blaffen, een vertrekt naar het werk. Nu blaft de hond al weer een half uur, die staat buiten, terwijl zij binnen zitten.
Morgan-Salander
21-11-2021 om 18:23
My God: in Editie NL laten ze nu berichtjes zien van mensen die een oproep doen om hun bloedeigen kind bewust te laten besmetten met Corona. Ik vind het sowieso bezopen wanneer je zo'n oproep doet, maar voor je eigen kind (en dan dus met de reden omdat je wondertje anders wordt uitgesloten): ONBEGRIJPELIJK.
FaithfulDuck87
21-11-2021 om 18:24
Morgan-Salander schreef op 21-11-2021 om 18:23:
My God: in Editie NL laten ze nu berichtjes zien van mensen die een oproep doen om hun bloedeigen kind bewust te laten besmetten met Corona. Ik vind het sowieso bezopen wanneer je zo'n oproep doet, maar voor je eigen kind (en dan dus met de reden omdat je wondertje anders wordt uitgesloten): ONBEGRIJPELIJK.
Echt vreselijk. Je laat je kind dus idd liever besmetten, waarbij je ook niet weet wat er gaat gebeuren, of je laat ze inenten met een vaccin die veilig is.
Dolfje
21-11-2021 om 19:02
0
Morgan-Salander schreef op 21-11-2021 om 18:23:
Wtf
en hoezo uitgesloten worden?
PriceyRook54
21-11-2021 om 19:39
Valdemar schreef op 21-11-2021 om 19:36:
Aan enkele drammers op het feedback topic.
Oe ik ga kijken - al verwacht ik dat ze al onder mijn negeer staan
Rogue
21-11-2021 om 19:41
Broodjebrie schreef op 20-11-2021 om 09:51:
[..]
Inderdaad.
Als het mijn kind geweest zou zijn dan had ik hem aan zijn haren naar het politiebureau getrokken.
eerst een flink pak slaag en daarna na het bureau