Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Die rellen in Rotterdam… 🤦🏼‍♀️. 
Het is zelfs een van de headlines bij de BBC en CNN. 
Stel kleuters dat iets verboden wordt en dan ga ik maar even met iets gooien omdat ik mijzelf niet op een andere manier kan uiten. Dit soort mensen is hun kleutertijd gewoon niet ontgroeid. 
En het was de eigenlijk nog heel rustig met vuurwerk hier in de buurt maar sinds gisteren om de haverklap een knal. 

Aan de rellen in Rotterdam. Zoveel geweld. Afschuwelijk 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

20-11-2021 om 08:44

_Arianna_ schreef op 20-11-2021 om 08:38:

nou idd. Stelletje randdebielen! En dan ook weer aan de mensen op FB die het allemaal goedkeuren en dit kun je verwachten en het is het begin van een burgeroorlog. Werkelijk denk even na!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

20-11-2021 om 08:53

Friezinnetje schreef op 20-11-2021 om 08:44:

[..]

nou idd. Stelletje randdebielen! En dan ook weer aan de mensen op FB die het allemaal goedkeuren en dit kun je verwachten en het is het begin van een burgeroorlog. Werkelijk denk even na!

Dit...wat een trieste lui zeg... Hebben ze echt niks beters te doen?  (Bovendien snappen ze blijkbaar niet waarom de maatregelen weer even nodig zijn. Er worden hart en kankeroperaties uitgesteld omdat de ziekenhuizen weer overvol aan het worden zijn. Dat is toch wel een tikkie erger dan wat regeltjes maar goed..)

Friezinnetje schreef op 20-11-2021 om 08:44:

[..]

Ik vind het beangstigend.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

20-11-2021 om 08:59

Herfstappeltaart schreef op 20-11-2021 om 08:55:

[..]

Ik vind het beangstigend.

Is het ook want er zijn duidelijk een aantal mensen compleet van het padje af...

JtM

JtM

20-11-2021 om 09:10 Topicstarter

Wat een idioten gister weer in Rotterdam, geen woorden voor.

Ergenis:
Ik moet vandaag de auto wassen (door de wasstraat) en de binnenkant uit doen. Stel het al enige tijd uit maar vandaag moet het écht. 

_Arianna_ schreef op 20-11-2021 om 08:38:

Inderdaad.. Dit is niet meer demonstreren, afschuwelijk. Ik heb het nieuws maar even vermeden gisteren, werd er naar van. Vannacht schrok ik wakker van een brandweerauto en was heel even bang dat hier ook de pleuris losbrak (woon niet in de buurt van Rotterdam hoor) maar het bleek te gaan om een auto-ongeluk.

AliceM1982 schreef op 20-11-2021 om 08:53:

[..]

Dit...wat een trieste lui zeg... Hebben ze echt niks beters te doen? 

Ik denk serieus van niet.
 Het is tuig wat niks toevoegt aan de maatschappij.  Kinderachtige idioten. Nu is het corona en het vuurwerverbod, eerder dit jaar in mijn stad was het de avondklok. De volgende keer is het iets anders. Ze grijpen alles aan om te rellen. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

20-11-2021 om 09:41

Dolfje schreef op 20-11-2021 om 09:38:

[..]

Het is tuig wat niks toevoegt aan de maatschappij. Kinderachtige idioten. Nu is het corona en het vuurwerverbod, eerder dit jaar in mijn stad was het de avondklok. De volgende keer is het iets anders. Ze grijpen alles aan om te rellen.

Ja idd, het onderwerp maakt geen fluit uit, gaat idd puur om rotzooi trappen...koekwousen..

Dolfje schreef op 20-11-2021 om 09:38:

[..]

Het is tuig wat niks toevoegt aan de maatschappij. Kinderachtige idioten. Nu is het corona en het vuurwerverbod, eerder dit jaar in mijn stad was het de avondklok. De volgende keer is het iets anders. Ze grijpen alles aan om te rellen.

Vaak zijn het ook wel dezelfde.

Broodjebrie schreef op 20-11-2021 om 09:42:

[..]

Vaak zijn het ook wel dezelfde.

Precies. Ik las ook dat het niet alleen Feyenoord "supporters" waren maar ook van andere clubs en dat was hier toen ook. Zag dat Aboutaleb zei dat er veel op beeld staan. Laat ze maar dokken.  

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

20-11-2021 om 09:48

Dolfje schreef op 20-11-2021 om 09:46:

[..]

Precies. Ik las ook dat het niet alleen Feyenoord "supporters" waren maar ook van andere clubs en dat was hier toen ook. Zag dat Aboutaleb zei dat er veel op beeld staan. Laat ze maar dokken.

En met zijn allen op een eilandje in de zee, en laat ze elkaar daar de hersens maar in slaan. Roeit elkaar wel uit

Dolfje schreef op 20-11-2021 om 09:46:

[..]

Inderdaad.

Als het mijn kind geweest zou zijn dan had ik hem aan zijn haren naar het politiebureau getrokken.

Wat een idioten daar in Rotterdam inderdaad   
Ik erger me dan ook weer aan de mensen die roepen dat ze demonstraties vanaf nu dus maar beter kunnen verbieden.. Dit was geen (aangemelde) demonstratie maar gewoon dom rellen..

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.