Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Morgan-Salander schreef op 19-11-2021 om 08:17:

[..]

Ik heb eens van een afstandje een collega meegemaakt die een soort van ceremoniemeester was van zo'n babyshower voor een zwangerosaurus. Niet normaal. Maandenlang kreeg ik een wekelijkse update met alle hysterische gekkigheden rondom de eisen die zwangere Horrormona had rondom de zwangerschap van het achtste wereldwonder. Heb me kapot gelachen om de energie die die college erin stak. Die hield er bijna een babyshowercermonymeesterburnout aan over.

Dacht eerst even dat RB dit berichtje had geschreven 😬

SuzyQFive schreef op 19-11-2021 om 15:17:

[..]

Dacht eerst even dat RB dit berichtje had geschreven 😬

😀

Morgan-Salander schreef op 19-11-2021 om 16:30:

Weer een verongelijkt cluppie....

https://nos.nl/artikel/2406275-ongeloof-in-de-vuurwerksector-verbod-valt-rauw-op-ons-dak

Om te gieren dit....

Vuurwerkverkopers in tranen na verbod: ‘Ik sta gewoon te trillen’

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

19-11-2021 om 16:47

Morgan-Salander schreef op 19-11-2021 om 16:30:

Weer een verongelijkt cluppie....

https://nos.nl/artikel/2406275-ongeloof-in-de-vuurwerksector-verbod-valt-rauw-op-ons-dak

Snap dat het enorm balen is, maar dit zag je natuurlijk wel aankomen. 

Friezinnetje schreef op 19-11-2021 om 16:47:

[..]

Snap dat het enorm balen is, maar dit zag je natuurlijk wel aankomen.

Nou inderdaad. Zelfs los van Corona kon je dit op je klompen aanvoelen. Het gaat zonder Corona ook al jaren om een vuurwerkverbod.

Morgan-Salander schreef op 19-11-2021 om 16:46:

[..]

Om te gieren dit....

Vuurwerkverkopers in tranen na verbod: ‘Ik sta gewoon te trillen’

Hoe zou jij het vinden als je voor 100.000den euro's aan vuurwerk hebt ingekocht omdat er vorige week gezegd werd dat het gewoon mocht en je er nu mee blijft zitten? Vaak zijn het kermisklanten die dit als winter inkomsten hebben.

Ik ergerde me vandaag aan een verkoper (telefoonwinkel) die beweerde dat hij een boete zou krijgen (en die op mij zou verhalen) omdat ik zonder mondkapje maar met ontheffing in zijn winkel was.

Ze verzinnen ze waar je bijstaat

Granny71 schreef op 19-11-2021 om 17:12:

[..]

Hoe zou jij het vinden als je voor 100.000den euro's aan vuurwerk hebt ingekocht omdat er vorige week gezegd werd dat het gewoon mocht en je er nu mee blijft zitten? Vaak zijn het kermisklanten die dit als winter inkomsten hebben.

Wat ik al eerder schreef: omdat je het op je klompen kon voelen aankomen. Ik voorspelde het gisteren al en ja daar kunnen we het over eens zijn. Dat gedraai steeds is bloedirritant.

Morgan-Salander schreef op 19-11-2021 om 17:18:

[..]

Wat ik al eerder schreef: omdat je het op je klompen kon voelen aankomen. Ik voorspelde het gisteren al en ja daar kunnen we het over eens zijn. Dat gedraai steeds is bloedirritant.

Ze kunnen niet wachten met inkopen tot het besluit eindelijk eens genomen wordt.

En lachen om iemand die huilt van ellende 

Granny71 schreef op 19-11-2021 om 17:15:

Ik ergerde me vandaag aan een verkoper (telefoonwinkel) die beweerde dat hij een boete zou krijgen (en die op mij zou verhalen) omdat ik zonder mondkapje maar met ontheffing in zijn winkel was.

Ze verzinnen ze waar je bijstaat

Als zij niet willen dat iemand zonder mondkapje de winkel binnen komt dat is dan hun goed recht. Die ontheffing (die iedereen zelf kan downloaden) maakt het risico er niet minder om natuurlijk. 

redbulletje schreef op 19-11-2021 om 17:23:

[..]

Als zij niet willen dat iemand zonder mondkapje de winkel binnen komt dat is dan hun goed recht. Die ontheffing (die iedereen zelf kan downloaden) maakt het risico er niet minder om natuurlijk.

Klopt maar kom niet aanzetten met niet bestaande boetes die je dan vervolgens op de klant zou kunnen verhalen want dat is grote onzin.

En bij de ontheffing moet je bewijzen toevoegen (doktersverklaring of medicijnverpakkingen) dus het is niet zo dat iedere jan boeren lul dat ding kan uitprinten en gebruiken.

Granny71 schreef op 19-11-2021 om 17:21:

[..]

Ze kunnen niet wachten met inkopen tot het besluit eindelijk eens genomen wordt.

En lachen om iemand die huilt van ellende

Ze hadden het niet hoeven inkopen, want - voor de derde keer - je kon dit op je klompen voelen aankomen.

En nee, geen medelijden met lui die spul verkopen waar je meer lasten dan lusten van hebt.

Morgan-Salander schreef op 19-11-2021 om 17:30:

[..]

Ze hadden het niet hoeven inkopen, want - voor de derde keer - je kon dit op je klompen voelen aankomen.

En nee, geen medelijden met lui die spul verkopen waar je meer lasten dan lusten van hebt.

Het is hun inkomen!!!!!!!!

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

19-11-2021 om 17:35

Granny71 schreef op 19-11-2021 om 17:34:

[..]

Het is hun inkomen!!!!!!!!

Maar daarom mogen ze zelf ook nog wel iets nadenken. Vorig jaar hetzelfde, dus ws ligt er hier en daar een heleboel nog te wachten. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.