Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
AggressiveReindeer87
19-11-2021 om 06:45
Morgan-Salander schreef op 18-11-2021 om 22:51:
[..]
Ik ook, 95 % van de tijd
![]()
Ook wel knap van je want 24u7 puberende pubers lijkt me behoorlijk vermoeiend.
Ik moet ook echt weer even een best flink ergenis kwijt; dat blackfriday gedoe overal. Uit Amerika overgewaaide onzin waar we zo nodig ook nog aan mee moeten doen...
majorette2005
19-11-2021 om 08:05
Ik erger mij aan een vriendin, eerst een gender reveal party, daarna babyshower, dan baby geboren , weer party want geboren, nu eerste verjaardag, groot feest afhankelijk wie er gaan komen wordt er een zaaltje afgehuurd, en je krijgt een verjaardagslijstje toegestuurd. WTF ga je doen als kind ouder wordt? Op kraamvisite prina maar al die onzin eromheen, zelfs voor er iets geboren was, bedank ik vriendelijk.
Morgan-Salander
19-11-2021 om 08:11
lk erger me aan *deze sneuneus.
https://www.ad.nl/buitenland/fietser-die-meisje-5-kniestoot-gaf-eist-schadevergoeding-van-haar-familie~ae2d472f/
En nou begint de publiciteit rondom zijn egootje opnieuw, kan hij straks bij Geen Stijl of bij dit forum (omdat ik er aandacht besteed, dus ook bij mij) gaan eisen om een schadevergoeding.
Morgan-Salander
19-11-2021 om 08:17
majorette2005 schreef op 19-11-2021 om 08:05:
Ik erger mij aan een vriendin, eerst een gender reveal party, daarna babyshower, dan baby geboren , weer party want geboren, nu eerste verjaardag, groot feest afhankelijk wie er gaan komen wordt er een zaaltje afgehuurd, en je krijgt een verjaardagslijstje toegestuurd. WTF ga je doen als kind ouder wordt? Op kraamvisite prina maar al die onzin eromheen, zelfs voor er iets geboren was, bedank ik vriendelijk.
Ik heb eens van een afstandje een collega meegemaakt die een soort van ceremoniemeester was van zo'n babyshower voor een zwangerosaurus. Niet normaal. Maandenlang kreeg ik een wekelijkse update met alle hysterische gekkigheden rondom de eisen die zwangere Horrormona had rondom de zwangerschap van het achtste wereldwonder. Heb me kapot gelachen om de energie die die college erin stak. Die hield er bijna een babyshowercermonymeesterburnout aan over.
Dolfje
19-11-2021 om 08:18
Morgan-Salander schreef op 19-11-2021 om 08:11:
https://www.ad.nl/buitenland/fietser-die-meisje-5-kniestoot-gaf-eist-schadevergoeding-van-haar-familie~ae2d472f/
En nou begint de publiciteit rondom zijn egootje opnieuw, kan hij straks bij Geen Stijl of bij dit forum (omdat ik er aandacht besteed, dus ook bij mij) gaan eisen om een schadevergoeding.
Wat een sukkel. Maar toch vind ik het idioot dat ze dat kind daar laten lopen,je ziet die fietsers toch aankomen?
BrightEchidna89
19-11-2021 om 08:25
Dolfje schreef op 19-11-2021 om 08:18:
[..]
Wat een sukkel. Maar toch vind ik het idioot dat ze dat kind daar laten lopen,je ziet die fietsers toch aankomen?
Hoe bedoel je? Het is toch een veldweg en de fietser komt achter hun rug, die kerel had gewoon even moeten stoppen.
Dolfje
19-11-2021 om 08:48
Valdemar schreef op 19-11-2021 om 08:25:
[..]
Hoe bedoel je? Het is toch een veldweg en de fietser komt achter hun rug, die kerel had gewoon even moeten stoppen.
Oh zo ik dacht dat het een wedstrijd was waar ze stonden te kijken. Als hij van achter hun rug kwam had hij ook eerst even moeten roepen dat ze aan de kant konden gaan en moeten stoppen inderdaad.
Dolfje
19-11-2021 om 08:51
Ik was nog niet zo goed wakker. Heb nu het filmpje van vorig jaar gezien. Sukkel inderdaad.
Herfstappeltaart
19-11-2021 om 09:02
majorette2005 schreef op 19-11-2021 om 08:05:
Ik had je het liefst 10 likes gegeven....
redbulletje
19-11-2021 om 09:27
Morgan-Salander schreef op 19-11-2021 om 08:11:
Ik ergerde me aan dat gezin dat een kleine aanstoting aangreep voor een publieke heksenjacht. Jankmuil die vader.
Granny71
19-11-2021 om 09:53
redbulletje schreef op 19-11-2021 om 09:27:
[..]
Ik ergerde me aan dat gezin dat een kleine aanstoting aangreep voor een publieke heksenjacht. Jankmuil die vader.
Als het een uitzonderlijke situatie zou zijn, zou je gelijk hebben maar helaas menen heel veel wielrenners dat de weg hun persoonlijke racebaan is
Morgan-Salander
19-11-2021 om 10:45
Wat moet ik toch projectielbraken van die advocaat van Brech 🤮 🤮 🤮.
Dolfje
19-11-2021 om 11:12
Dat net op de smalle trap in de sportschool mensen gewoon naar boven lopen terwijl ik al naar beneden liep. Wacht gewoon ff. Dit vond ik voor corona al zwaar irritant.
ProfitableMantis53
19-11-2021 om 14:02
Mensen die het duidelijk tegen een bepaalde persoon hebben en dan toch steeds de naam van die persoon zeggen. Hoe gaat het nu, Jan? Wat fijn voor je, Jan. Oh dat is goed om te horen, Jan!
ProfitableMantis53
19-11-2021 om 14:26
Nog één: misverstanden. Ik hoor en lees ze zo vaak. Er wordt niet goed geluisterd of gelezen en dan gaat het gesprek toch verder terwijl er dus iets niet goed begrepen is. Ik kan daar zó niet tegen en wil het misverstand dan altijd oplossen. Maar meestal is daar geen gelegenheid voor. Of het is op tv, dan kan het al helemaal niet.