Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Het kabinet wil vooralsnog geen grote vaccinatiecampagne voor kinderen van 5 tot 12 jaar. Het aantal besmettingen loopt fors op onder jonge kinderen. Toch wil minister De Jonge het Pfizer-vaccin eerst beschikbaar stellen voor de groep met medische problemen. Andere landen kiezen wel voor een grote prikronde voor jonge kinderen.

En zo hobbelen we weer achter andere landen aan en doen we weer lekker eigenwijs onze eigen zin.

Morgan-Salander schreef op 18-11-2021 om 11:02:

Het kabinet wil vooralsnog geen grote vaccinatiecampagne voor kinderen van 5 tot 12 jaar. Het aantal besmettingen loopt fors op onder jonge kinderen. Toch wil minister De Jonge het Pfizer-vaccin eerst beschikbaar stellen voor de groep met medische problemen. Andere landen kiezen wel voor een grote prikronde voor jonge kinderen.

En zo hobbelen we weer achter andere landen aan en doen we weer lekker eigenwijs onze eigen zin.

En zo is een Kerst zonder opa en oma weer verzekerd.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

18-11-2021 om 11:11

Morgan-Salander schreef op 18-11-2021 om 10:58:

Aan Puberto, die fingerboards heeft gekocht en hiermee al om halfzeven aan het spelen was .

Sorry maar

Ik heb zelf bewust geen kinderen maar wel een soort van bonuskind, een puberend nichtje waar ik veel mee optrek. Ja pubers zijn vermoeiend maar ik vind ze zo grappig...

Aan al die reclame die steeds meer op dit forum overal irritant oppopt. 
Maakt het niet bepaald gebruiksvriendelijk. 

Brienne schreef op 18-11-2021 om 15:55:

Aan al die reclame die steeds meer op dit forum overal irritant oppopt.
Maakt het niet bepaald gebruiksvriendelijk.

In het bugtopic vertelde Alex dat daar aangewerkt wordt. Zou in de loop van de dag of anders morgen weer normaal moeten zijn gelukkig.

Lollypopje schreef op 18-11-2021 om 16:09:

[..]

In het bugtopic vertelde Alex dat daar aangewerkt wordt. Zou in de loop van de dag of anders morgen weer normaal moeten zijn gelukkig.

In dat topic vertelt hij ook dat die witte vlakken blijvend zijn helaas. 

redbulletje schreef op 18-11-2021 om 16:34:

[..]

In dat topic vertelt hij ook dat die witte vlakken blijvend zijn helaas.

Nee, dat de reclames die daar staan blijvend zijn. En die reclames zijn niet nieuw op die plekken.

En ik heb liever dat hij daar ruimte voor reserveert, dan dat mijn scherm steeds gigantisch verspringt

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

18-11-2021 om 16:48

Ik erger me aan mijzelf, want ik verveel me al twee dagen, op momenten dat ik even niks te doen heb. (Ben vrij vandaag, vanmorgen het een en ander gedaan maar had vanmiddag nergens zin in, geen zin in Netflix en niks op tv)
Ook erger ik me aan mijn darmen, ik heb Prikkelbaar darm syndroom. Niet heel erg maar soms heeft mijn buik dolle drie dagen en heb ik zonder aanleiding ineens best wel last van PDS gerelateerde klachten. (Nou ja zonder aanleiding, ik heb het niet heel erg en ben daarom vaak niet erg voorzichtig met niet eten waar ik klachten van krijg. Eigenlijk eet ik die ook gewoon. Ik vertik het om te gaan fodmap-dieeten maar misschien is het toch wel een goed idee om me meer aan de basisadviezen bij PDS te gaan houden )

Oww en contact gehad met KPN (ze belden ook zelf) maar ik erger me nog steeds aan ze. Het is dat ik daar echt een stuk voordeliger uit ben dan bij Ziggo want ik heb alles daar want anders was ik allang overgedingest...

Lollypopje schreef op 18-11-2021 om 16:36:

[..]

Nee, dat de reclames die daar staan blijvend zijn. En die reclames zijn niet nieuw op die plekken.

En ik heb liever dat hij daar ruimte voor reserveert, dan dat mijn scherm steeds gigantisch verspringt

Ik forum zonder ads dus voor mij zijn die grote witte blokken hinderlijk. 

redbulletje schreef op 18-11-2021 om 16:48:

[..]

Ik forum zonder ads dus voor mij zijn die grote witte blokken hinderlijk.

Dat begrijp ik. Maar aangezien de ads hun inkomen zijn is het niet gek dat het fijn forummen van ledem die die hebben hun prioriteit zijn als de behoeftes clashen.

En zo storend vind ik die ads hier echt niet. Behalve die pop up, maar dat lijkt inmiddels weer gefikst

dat ik jeuk heb op een plek waar ik net niet bij kan 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

18-11-2021 om 22:34

Lollypopje schreef op 18-11-2021 om 22:32:

dat ik jeuk heb op een plek waar ik net niet bij kan

17_MM_6fb7a09d-a14b-4161-ba72-8f675aa23635_768x.png?v=1571712544

Friezinnetje schreef op 18-11-2021 om 22:34:

[..]

17_MM_6fb7a09d-a14b-4161-ba72-8f675aa23635_768x.png?v=1571712544

Zo jammer nu dat bol.com niet binnen 5 minuten een bestelling kan leveren, anders was die nu onderweg

AliceM1982 schreef op 18-11-2021 om 11:11:

[..]

Sorry maar

Ik heb zelf bewust geen kinderen maar wel een soort van bonuskind, een puberend nichtje waar ik veel mee optrek. Ja pubers zijn vermoeiend maar ik vind ze zo grappig...

Ik ook, 95 % van de tijd

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

18-11-2021 om 22:51

Lollypopje schreef op 18-11-2021 om 22:43:

[..]

Zo jammer nu dat bol.com niet binnen 5 minuten een bestelling kan leveren, anders was die nu onderweg

nou ja, voor de volgende keer dan  

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.