Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

16-11-2021 om 17:10

Wilgenkatje- schreef op 16-11-2021 om 17:08:

Nou, geërgerd is niet het goede woord. Ik voel me triest om een geliefde die als transplant nu driemaal (!) is gevaccineerd en nog steeds 0 antistoffen in haar bloed heeft. Bleek vandaag na onderzoek.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

16-11-2021 om 17:20

Drietje schreef op 16-11-2021 om 07:48:

[..]

Dan ben jij duidelijk geen ondernemer in één van de sectoren die het betreft. En geen student die nu weer online colleges moet volgen. En woon je niet in een verzorgingshuis waar het bezoek weer flink ingeperkt is. Ik begrijp dan weer niet zo goed dat mensen zich niet kunnen inleven in een ander.

Dat bedoel ik dus ook niet met gezever. Anyway ons allemaal aan die regels houden ipv dat bepaalde mensen roepen dat het onzin is  (dat bedoelde ik dus) heeft juist voor de door jou genoemde doelgroepen meer zin dus.. 

Er zijn notabene kankerpatient die moeten wachten op hun operatie doordat de ziekenhuizen weer vollopen. Dat is in mijn opinie erger dan een student die weer een paar dagen online les krijgt en een winkel die 2 uur eerder dicht moet maar goed, ieder zijn mening...

Broodjebrie schreef op 16-11-2021 om 16:55:

[..]

Oei, dat heb ik ook een keer gehad. Had een fles olijfolie niet goed dichtgedaan en (redelijk) vooraan in keukenkastje staan. Ik wilde iets pakken en stootte die fles dus om. Wat een ellende Sindsdien heb ik hem dus ergens achterin staan en let ik er goed op dat ie echt dichtzit.

Heb je het omstoten ook al eens met wasverzachter geprobeerd? Dat is ook zo rot! Mijn dochter was 2 toen ze papa ging helpen de boodschappen uit te pakken en ze liet de fles wasverzachter vallen (echt van 5cm hoogte) en die fles scheurde kapot. De vloer is echt weken glad gebleven 😬

Nou, geërgerd is niet het goede woord. Ik voel me triest om een geliefde die als transplant nu driemaal (!) is gevaccineerd en nog steeds 0 antistoffen in haar bloed heeft. Bleek vandaag na onderzoek.

Gatsie! Ik ben ook heel hard aan het duimen voor mijn buurman. Hij had na 2x maar 6 antistoffen. Deze week prikken voor uitslag na de derde. Ze hopen dat na het afbouwen van 1 immunosupressor het wel beter gaat (Heeft een auto-immuunstoornis waarvoor ie iets kreeg en een transplantatie waarvoor ie iets anders kreeg, ze verwachten dat die laatste voldoende is om ook zijn AI te behandelen). 

Auwereel schreef op 16-11-2021 om 16:53:

ik heb me flink aan mezelf geërgerd toen ik een flesje olie kapot liet vallen vandaag. Wat dweilt dat toch lastig op.

Heb je nu niets aan maar tip voor de volgende keer, niet dweilen maar er zand of nog beter kattenbakvulling overheen strooien. Dat neemt alles op en maakt dus veel makkelijker schoon.

Leef met je mee ook een dierbare van mij is om die reden driemaal gevaccineerd en had na twee keer erg weinig antistoffen.  We wachten in spanning op de uitslag.

Apiejapie schreef op 16-11-2021 om 12:02:

[..]

Nóg irritanter dan dit: als ze mijn rolstoel aan de kant zetten omdat ze erbij willen. Vraag gewoon effe of ik aan de kant wil gaan of wacht effe. Heb mijn duw handvatten eraf gehaald want vond het zó naar om als een klein kind weggezet te worden.

Wtf??? 

AliceM1982 schreef op 16-11-2021 om 17:20:

[..]

Dat bedoel ik dus ook niet met gezever. Anyway ons allemaal aan die regels houden ipv dat bepaalde mensen roepen dat het onzin is (dat bedoelde ik dus) heeft juist voor de door jou genoemde doelgroepen meer zin dus..

Er zijn notabene kankerpatient die moeten wachten op hun operatie doordat de ziekenhuizen weer vollopen. Dat is in mijn opinie erger dan een student die weer een paar dagen online les krijgt en een winkel die 2 uur eerder dicht moet maar goed, ieder zijn mening...

Dit! Ik heb een cliënt die geopereerd moet worden, het is al een keer uitgesteld en nu dus weer een keer. Echt om moedeloos van te worden.

Broodjebrie schreef op 16-11-2021 om 16:55:

[..]

Oei, dat heb ik ook een keer gehad. Had een fles olijfolie niet goed dichtgedaan en (redelijk) vooraan in keukenkastje staan. Ik wilde iets pakken en stootte die fles dus om. Wat een ellende Sindsdien heb ik hem dus ergens achterin staan en let ik er goed op dat ie echt dichtzit.

Een grote pindakaaspot met bijna volledige inhoud laten vallen op het moment dat je je kinderen aanspoort omdat het tijd is om naar school te gaan, dat is ook niet leuk. Zo fijn van die scherven in de pindakaas. 

Grote potten komen sinds die tijd niet meer bij mij in huis 

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

16-11-2021 om 19:05

Broodjebrie schreef op 16-11-2021 om 18:04:

[..]

Wtf???

Inderdaad wtf.. Als ik dat zou zien dan zou ik die persoon er toch echt op aanspreken. Ooh daar zou ik nou echt woest van worden, gewoon iemand met rolstoel en al aan de kant zetten? 

TanSwallow86

TanSwallow86

16-11-2021 om 19:06

Momenteel mijzelf. Zit mijzelf even gigantisch in de weg 

Granny71 schreef op 16-11-2021 om 17:38:

[..]

Heb je nu niets aan maar tip voor de volgende keer, niet dweilen maar er zand of nog beter kattenbakvulling overheen strooien. Dat neemt alles op en maakt dus veel makkelijker schoon.

Als ik zand uit de speelplaats hier voor het huis neem, is het gebruikte kattenbakvulling! Misschien maar een potje zand in huis halen voor zulke situaties.

Het flesje viel kapot op de rand van het aanrecht, alle keukenkastjes zaten eronder. En mijn nette jasje, en mijn suède sloffen. Dus, meer tips welkom.

Yolo schreef op 16-11-2021 om 19:05:

[..]

Inderdaad wtf.. Als ik dat zou zien dan zou ik die persoon er toch echt op aanspreken. Ooh daar zou ik nou echt woest van worden, gewoon iemand met rolstoel en al aan de kant zetten?

Maar echt..!

Auwereel schreef op 16-11-2021 om 19:05:

[..]

Een grote pindakaaspot met bijna volledige inhoud laten vallen op het moment dat je je kinderen aanspoort omdat het tijd is om naar school te gaan, dat is ook niet leuk. Zo fijn van die scherven in de pindakaas.

Grote potten komen sinds die tijd niet meer bij mij in huis

Oei.. Snap ik!

Auwereel schreef op 16-11-2021 om 19:08:

[..]

Als ik zand uit de speelplaats hier voor het huis neem, is het gebruikte kattenbakvulling! Misschien maar een potje zand in huis halen voor zulke situaties.

Het flesje viel kapot op de rand van het aanrecht, alle keukenkastjes zaten eronder. En mijn nette jasje, en mijn suède sloffen. Dus, meer tips welkom.

Als je het dan toch moet kopen zou ik echt voor kattenbak vulling gaan. Dat absorbeert veel beter.

Jas en sloffen naar de stomerij en de keukenkastjes zoveel mogelijk met keukenrol opruimen en pas als allerlaatste dasty en een sopdoek.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.