Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Netherfield schreef op 16-11-2021 om 12:33:

Aan de Tweede Kamer die niet aan 2G wil. Nog langer in deze ellende

Aan jou - en anderen - die dit soort onnozele uitspraken doen. 

Regendrup. schreef op 16-11-2021 om 08:10:

Ik erger me aan het feit dat het ONMOGELIJK is om een testafspraak te maken.

Ik moest een afspraak voor mijn (stief)dochter maken, haar klas is in quarantaine wegens een besmette leerling. Dus ze moet morgen getest worden voordat ze weer naar school mag, of wachten tot maandag zonder test. 

Ik heb in 5 minuten 19x gebeld en opgehangen voor ik erdoor kwam. Gewoon steeds achter elkaar proberen. 

Hinoki schreef op 16-11-2021 om 14:59:

[..]

11.000 kinderen tussen 10 en 14 besmet 😱. Laat me mijn dochters maar inenten hoor. (10 en 11, de andere drie zijn al ingeënt). 

Hinoki schreef op 16-11-2021 om 14:59:

[..]

Lollypopje schreef op 16-11-2021 om 15:02:

[..]

Aan mijn nieuwe aardappelschilmesje . Had de oude weggegooid want bot , maar nu heb ik vandaag al 2x in mijn vinger gesneden met de nieuwe . Vanmorgen met fruit door mijn yoghurt en vanmiddag met een tomaatje

Loeischerp dat kreng !

Apiejapie schreef op 16-11-2021 om 12:02:

[..]

Nóg irritanter dan dit: als ze mijn rolstoel aan de kant zetten omdat ze erbij willen. Vraag gewoon effe of ik aan de kant wil gaan of wacht effe. Heb mijn duw handvatten eraf gehaald want vond het zó naar om als een klein kind weggezet te worden.

Herkenbaar helaas.  Rolstoel=onzichtbaar.

Gelukkig is dat met een scootmobiel een stuk minder.

Rogue schreef op 16-11-2021 om 10:49:

[..]

een verloren zaak dus

Daar ben ik ook bang voor. Vind het ook triest, haar kinderen zijn gelukkig niet zo, dus dat scheelt hopelijk iets.

ik heb me flink aan mezelf geërgerd toen ik een flesje olie kapot liet vallen vandaag. Wat dweilt dat toch lastig op.

Auwereel schreef op 16-11-2021 om 16:53:

ik heb me flink aan mezelf geërgerd toen ik een flesje olie kapot liet vallen vandaag. Wat dweilt dat toch lastig op.

Oei, dat heb ik ook een keer gehad. Had een fles olijfolie niet goed dichtgedaan en (redelijk) vooraan in keukenkastje staan. Ik wilde iets pakken en stootte die fles dus om. Wat een ellende  Sindsdien heb ik hem dus ergens achterin staan en let ik er goed op dat ie echt dichtzit.

Apiejapie schreef op 16-11-2021 om 12:02:

[..]

Nóg irritanter dan dit: als ze mijn rolstoel aan de kant zetten omdat ze erbij willen. Vraag gewoon effe of ik aan de kant wil gaan of wacht effe. Heb mijn duw handvatten eraf gehaald want vond het zó naar om als een klein kind weggezet te worden.

Nee joh dat meen je niet, dat is toch echt belachelijk!

Ik heb eigenlijk nooit een bijdrage voor in dit topic, ik heb me vandaag tot nu toe nog nergens aan geërgerd. Maar kom op zeg, hoe haalt iemand het in zijn hoofd om jou met rolstoel en al te verplaatsen 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

16-11-2021 om 17:07

Regendrup. schreef op 16-11-2021 om 12:18:

[..]

Serieus doen mensen dat?! Onbegrijpelijk..

+1, echt schandalig... inderdaad, hoe haal je het in je hoofd..

Nou, geërgerd is niet het goede woord. Ik voel me triest om een geliefde die als transplant nu driemaal (!) is gevaccineerd en nog steeds 0 antistoffen in haar bloed heeft. Bleek vandaag na onderzoek. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.