Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Aan mijn kinderen, die elkaar al de hele avond aan het opjutten zijn.
En niet van elkaar af kunnen blijven.
Heb ze nu naar hun eigen slaapkamer gedirigeerd, rust in de keet

RoodVruchtje schreef op 15-11-2021 om 18:51:

[..]

Klopt, maar tevens vragen om het beter te begrijpen. Zelfs dat lijkt tegenwoordig teveel gevraagd en dus ook mijn ergernis!

Sorry maar wat valt er te begrijpen aan een winkelmedewerker die tegen een klant tekeer gaat over andere klanten?

Dat heeft niets met al dan niet gevaccineerd zijn te maken. Zoiets doe je gewoon niet!

Rogue schreef op 15-11-2021 om 18:01:

[..]

ik zou het nog zeggen ook.. met straight face en een kop thee

fe.gif

Het lag echt op puntje van mn tong.. Maar het had toch niet doorgedrongen denk ik. Zij zit al jaren in de 'de regering is niet te vertrouwen' fase.

Ergenis aan de uitspraak "Je kunt de ander niet veranderen, alleen jezelf." . Die ander is kennelijk geen zelf die kan veranderen door bepaalde input.

Granny71 schreef op 15-11-2021 om 19:33:

[..]

Sorry maar wat valt er te begrijpen aan een winkelmedewerker die tegen een klant tekeer gaat over andere klanten?

Dat heeft niets met al dan niet gevaccineerd zijn te maken. Zoiets doe je gewoon niet!

Vind jij, waarschijnlijk als ongevaccineerde, ik snap het in inmiddels wel.

Ik heb er een hekel aan als mensen mijn winkelwagentje aan de kant duwen zonder hun mond open te trekken. Vraag gewoon even of je erlangs mag, dat zet ik met alle plezier mijn winkelwagentje even aan de kant.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

15-11-2021 om 20:36

Een tegenligger die vlak voor mij insloeg. Vol in de remmen om niet in zijn flank te zitten.
Krijgen ze tegenwoordig hun rijbewijs via een spaarkaart van AH?

RoodVruchtje schreef op 15-11-2021 om 20:30:

[..]

Vind jij, waarschijnlijk als ongevaccineerde, ik snap het in inmiddels wel.

Nogmaals, wat heeft al dan niet gevaccineerd zijn te maken met het tekeer gaan over andere klanten? Dat is namelijk niet aan iemand af te zien.

Valdemar schreef op 15-11-2021 om 20:36:

Een tegenligger die vlak voor mij insloeg. Vol in de remmen om niet in zijn flank te zitten.

Hmmm, aan mijn portemonnee te voelen niet 🙄. Blij dat mijn kinders daar rekening mee hielden en allebei in 1 keer geslaagd zijn 😅.

Valdemar schreef op 15-11-2021 om 20:36:

Ja, of bij de Action. Zijn snel uitverkocht hoor, die dingen. Ik zit dagelijks wel een keer te vloeken op iemand die als een gek rijdt. Of juist heel rustig. Kan er een boek over schrijven.

Wieder schreef op 15-11-2021 om 21:05:

[..]

Hmmm, aan mijn portemonnee te voelen niet 🙄. Blij dat mijn kinders daar rekening mee hielden en allebei in 1 keer geslaagd zijn 😅.

Zo, lekkere kostenpost he? Ik ken iemand die 8 keer over zijn rijbewijs heeft gedaan, dus die zal ook wel een flinke rekening hebben gekregen gok ik zo.

Broodjebrie schreef op 15-11-2021 om 21:35:

[..]

Zo, lekkere kostenpost he? Ik ken iemand die 8 keer over zijn rijbewijs heeft gedaan, dus die zal ook wel een flinke rekening hebben gekregen gok ik zo.

Valt nog mee.

https://www.ad.nl/auto/britse-vrouw-heeft-na-30-jaar-en-duizend-lessen-nog-steeds-geen-rijbewijs~a691aafa/

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

16-11-2021 om 07:23

Ik schrijf nu vast iets fouts maar ik begrijp niet zo goed wat er nou zo verschrikkelijk is aan de weer wat strengere coronaregels. Het is niks vergeleken met de 1e 2 lockdowns. Ik snap niet wat er nou zo dramatisch aan is en ik begin me te ergeren aan dat gemopper gemekker en gezeur, echt het spijt me...

QuizzicalOpossum53

QuizzicalOpossum53

16-11-2021 om 07:48

AliceM1982 schreef op 16-11-2021 om 07:23:

Ik schrijf nu vast iets fouts maar ik begrijp niet zo goed wat er nou zo verschrikkelijk is aan de weer wat strengere coronaregels. Het is niks vergeleken met de 1e 2 lockdowns. Ik snap niet wat er nou zo dramatisch aan is en ik begin me te ergeren aan dat gemopper gemekker en gezeur, echt het spijt me...

Dan ben jij duidelijk geen ondernemer in één van de sectoren die het betreft. En geen student die nu weer online colleges moet volgen. En woon je niet in een verzorgingshuis waar het bezoek weer flink ingeperkt is. Ik begrijp dan weer niet zo goed dat mensen zich niet kunnen inleven in een ander. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.