Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Dat er in mijn woonplaats al 6 weken overlast is door vuurwerk en er vannacht een brievenbus is opgeblazen
Die idioten zijn niet te pakken te krijgen..

noas_1993 schreef op 14-11-2021 om 21:37:

Dat er in mijn woonplaats al 6 weken overlast is door vuurwerk en er vannacht een brievenbus is opgeblazen
Die idioten zijn niet te pakken te krijgen..

Bij mij in de buurt is er vandaag zo'n randdebiel opgepakt nav al weken regelmatig knallen. Er bleek 300 kilo illegaal vuurwerk in z'n rijtjeshuis. 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

14-11-2021 om 21:40

Ik denk dat de vuurwerkterreur weleens erger dan ooit kan worden dit jaar.

Nera schreef op 14-11-2021 om 21:40:

Ja dat denk ik ook.

Hier zie ik kinderen van een jaar of 12 met vuurwerk in de weer. Geen superharde knallen, maar wel zwaarder dan een trekbommetje. Zouden ze dat zelf van hun zakgeld kopen, of van hun ouders krijgen, en dan nog, waar halen ze het vandaan?

Nera schreef op 14-11-2021 om 21:40:

Ik vrees het ook, en ik heb al zo'n tyfushekel aan die zooi.

Ik zit al heel vaak met m'n koptelefoon op, maar rond deze periode letterlijk bijna de hele dag. Ik schrik gewoon van elke knal..

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

14-11-2021 om 23:01

Dolfje schreef op 14-11-2021 om 20:41:

[..]

Er was nog tijd genoeg om te wandelen of yoga! Soms is het gewoon goed om ff niks te doen dus niet schuldig voelen!

Dat klopt, heb nog stukje gewandeld en ik was even onrustig in mn hoofd dus heb vanavond zelfs nog een uur een pittig yogalesje gedaan. 

Verder heb je helemaal gelijk hoor, maar ik word onrustig van bankhangen...

QuizzicalOpossum53

QuizzicalOpossum53

14-11-2021 om 23:10

Auwereel schreef op 14-11-2021 om 22:11:

Hier zie ik kinderen van een jaar of 12 met vuurwerk in de weer. Geen superharde knallen, maar wel zwaarder dan een trekbommetje. Zouden ze dat zelf van hun zakgeld kopen, of van hun ouders krijgen, en dan nog, waar halen ze het vandaan?

Dat kopen ze op school. 

Dat man zaterdag mijn fietsband geplakt had, gisteren gevoeld, band was nog hard.
Vanmorgen op de fiets de kinderen naar school gebracht en ik was op de terugweg, band weer lek.
Heel eind moeten lopen 

Mama-Inge schreef op 15-11-2021 om 08:56:

Dat man zaterdag mijn fietsband geplakt had, gisteren gevoeld, band was nog hard.
Vanmorgen op de fiets de kinderen naar school gebracht en ik was op de terugweg, band weer lek.
Heel eind moeten lopen

Zó irritant inderdaad. Band zelf aan de binnenkant goed schoon gemaakt?

Vuurwerk is mega irritant. Wat ik dan zo mooi vindt, staat er in de krant, zoveel kilo illegaal vuurwerk. Buiten oud en nieuw is vuurwerk sowieso illegaal, categorie 1 niet meegerekend… Hier wordt ook al weer flink geknald, Duitsland is niet zo ver weg dus daar wordt het gekocht. Ik heb een tijdje netjes via politie.nl meldingen gemaakt van vuurwerk maar daar merk je verder ook niks van.

ik irriteer me eraan dat ik al weet-ik-hoe-vaak gebeld heb om een afspraak te maken voor een coronatest en de lijnen overbezet zijn. Ik wéét dat niemand er wat aan kan doen maar stoor me toch, ook al helpt dat natuurlijk niks

Apiejapie schreef op 15-11-2021 om 11:13:

ik irriteer me eraan dat ik al weet-ik-hoe-vaak gebeld heb om een afspraak te maken voor een coronatest en de lijnen overbezet zijn. Ik wéét dat niemand er wat aan kan doen maar stoor me toch, ook al helpt dat natuurlijk niks

Hier nog een. Wilde eventjes  met dochter naar de huisarts omdat ze al 3 weken hoest en bekend is met astma. Eerst testen dus. Dochter thuis, lijnen allemaal bezet. 

Uurtje geleden een afspraak kunnen maken voor morgenmiddag en dan hopelijk binnen 48 uit de uitslag. Het is wel druk mevrouw, dus het kan ook langer duren 🙈 
Kind mag met verkoudheid naar school. Maar moet thuis blijven als er een testafspraak is. #zwaargeergerd 

Apiejapie schreef op 15-11-2021 om 11:13:

Gisteren gebeld zonder problemen en vanochtend al getest 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.