Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
watertoren schreef op 13-11-2021 om 13:36:

Aan mezelf. Ik ben gisteren gevallen met de fiets en nu zit mijn hele been in het gips. Mijn been is op 2 plaatsen gebroken. Moet maandag het ziekenhuis bellen voor operatie.

Zo dat is zeker schrikken, beterschap gewenst dat je maar weet gauw gezond op de fiets mag zitten.

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

13-11-2021 om 20:29

watertoren schreef op 13-11-2021 om 13:36:

Aan mezelf. Ik ben gisteren gevallen met de fiets en nu zit mijn hele been in het gips. Mijn been is op 2 plaatsen gebroken. Moet maandag het ziekenhuis bellen voor operatie.

Jeetje heftig! Sterkte en hopelijk kun je snel geopereerd worden. 

Aan die man die de voetbalkantine zonder geldige QR-code wilde betreden, niet zijn zin kreeg, en vervolgens kei hard riep - naar de andere gasten - Jullie zijn zeker allemaal gevaccineerd?!.. ik had bijna willen zeggen; “ja, zou U ook moeten doen”, maar had geen zin in ruzie en/of een bots op mn neus..

Gisteren in de supermarkt aan de ontzettend grote hoeveelheid mensen die hun mondkapje onder hun neus droegen in plaats van erover. 
Draag dan niets.

Misplaatste eigenroem vind ik irritant.

lientje69 schreef op 14-11-2021 om 11:40:

Gisteren in de supermarkt aan de ontzettend grote hoeveelheid mensen die hun mondkapje onder hun neus droegen in plaats van erover.
Draag dan niets.

Dat mag toch niet? Ik vind het niet slim overigens.

rionyriony schreef op 14-11-2021 om 11:45:

[..]

Dat mag toch niet? Ik vind het niet slim overigens.

Mondkapje onder neus wordt vaak gedaan door mensen die het onzin vinden en zo hopen geen gezeur te krijgen. 

Dat vind ik behoorlijk hypocriet. Als je dan zo principieel bent, draag hem dan inderdaad niet.

TriflingButterfly90

TriflingButterfly90

14-11-2021 om 12:10

Lollypopje schreef op 14-11-2021 om 11:53:

[..]

Mondkapje onder neus wordt vaak gedaan door mensen die het onzin vinden en zo hopen geen gezeur te krijgen.

Dat vind ik behoorlijk hypocriet. Als je dan zo principieel bent, draag hem dan inderdaad niet.

Dat, maar ook veel mensen die zeggen dat ze anders geen lucht krijgen en zo nog wel. En door collega’s die anders hun bril laten beslaan zeggen ze. Ik heb zelf een bril en als je je mondkapje fatsoenlijk opzet met je bril eroverheen beslaat hij niet.

mijn ergernis is dan wel dat mijn bril vaker afglijdt door het mondkapje. Om maar ot te gaan. 

Lollypopje schreef op 14-11-2021 om 11:53:

[..]

Anderhalve week geleden liep in het ziekenhuis een witte jas rond met het mondkapje onder haar neus .

Poison schreef op 14-11-2021 om 12:10:

[..]

Dat, maar ook veel mensen die zeggen dat ze anders geen lucht krijgen en zo nog wel. En door collega’s die anders hun bril laten beslaan zeggen ze. Ik heb zelf een bril en als je je mondkapje fatsoenlijk opzet met je bril eroverheen beslaat hij niet.

mijn ergernis is dan wel dat mijn bril vaker afglijdt door het mondkapje. Om maar ot te gaan.

Dat laatste heb ik ook en hoor je dan weer niemand over. Heb ooit mijn bril bijna een verdieping naar beneden laten vallen omdat hij bovenaan een trap afgleed terwijl ik mijn handen vol had

Ik heb trouwens gemerkt dat de mijne bij ffp2 maskers wel wat beter blijft zitten.

Net een grot bezocht (België) waar we op een gegeven moment in een bootje moesten, maar niks geen 1,5 meter..
Om een beeld te geven: m'n pa een broertje zaten naast elkaar en daarachter m'n ma en ik. Op de andere bankjes zaten andere mensen
Volgensmij dus 2 gezinnen en een stel alles bij elkaar.

Gaat echt lekker zo..

Ik erger me eraan dat er voor volwassenen geen leuke tv programma's meer zijn.
Vandaag zie ik op NPO 3 alleen maar leuke kinderprogramma's: dat nieuwe programma met Irma over gebarentaal (waarom is er niet zo'n spelprogramma voor volwassenen???) en nu "beestenboel". Ze zitten in Canada waar een Nederlandse man woont die een reddingshond heeft. Die hond een kruising van een Husky met een Coyote. Supertof!

noas_1993 schreef op 14-11-2021 om 12:22:

Net een grot bezocht (België) waar we op een gegeven moment in een bootje moesten, maar niks geen 1,5 meter..
Om een beeld te geven: m'n pa een broertje zaten naast elkaar en daarachter m'n ma en ik. Op de andere bankjes zaten andere mensen

Gaat echt lekker zo..

Maar je bent niet uitgestapt en om een bootje voor jezelf gevraagd?

noas_1993 schreef op 14-11-2021 om 12:22:

Gaat echt lekker zo..

Ik had om een priveboot gevraagd voor jullie gezin.

Overigens las ik juist op m'n facebook een advertentie van een feestzaal net over de grens dat je bij hen feesten tot 200 man mag vieren zónder corona maatregelen. 

Poison schreef op 14-11-2021 om 12:10:

[..]

Inderdaad, zo doe ik het ook. En de enkele keer dat ie beslaat is dat als het regent en je dan een winkel binnenkomt, maar dat komt niet vaak voor gelukkig.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.