Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
PriceyRook54

PriceyRook54

13-11-2021 om 14:43

Oh nee, Watertoren wat kut!

PriceyRook54

PriceyRook54

13-11-2021 om 14:45

SuzyQFive schreef op 13-11-2021 om 10:30:

[..]

Wel een USB poort? Dan kan je daarop een Bluetooth reciever plaatsen en dan kan ie met een draadloze koptelefoon kijken. Als je een smarttv hebt dan kan het sowieso al meteen met een draadloze.

Mmm misschien, ik zal eens kijken, dankje, want dit gaat tot scheiding leiden als we geen oplossing vinden. 

watertoren schreef op 13-11-2021 om 13:36:

Aan mezelf. Ik ben gisteren gevallen met de fiets en nu zit mijn hele been in het gips. Mijn been is op 2 plaatsen gebroken. Moet maandag het ziekenhuis bellen voor operatie.

O wat naar, ik hoop dat ze je been weer goed in elkaar kunnen zetten bij de operatie.

Aan mezelf. Ik ben gisteren gevallen met de fiets en nu zit mijn hele been in het gips. Mijn been is op 2 plaatsen gebroken. Moet maandag het ziekenhuis bellen voor operatie.

Ooooooh wat vervelend! Veel sterkte gewenst.

Sterkte! Wat een ellende..

Sterkte Watertoren, wat een pech zeg 😬.

Ik erger me aan de buren (gelukkig geen directe buren) die de gewoonte hebben om de hele dag niks te doen, en dan 's avonds te gaan klussen. Volgens mij hebben ze geen muur meer over in dat huis!

Mijn "leidinggevende" die volledig in de stress schiet als ze iets onverwachts moet regelen. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

13-11-2021 om 18:45

Ik ergerde me net aan het nos journaal van 18u waarbij ze mensen gingen vragen wat ze ervan vonden dat de horeca dicht gaat om acht uur. Irritant en nutteloos omdat je toch wel weet wat het antwoord daarop is. (Niemand zegt joepie de poepie in kwata lupie... )
Voor dat soort stomme vragen kijk ik het nieuws niet...*mopperdemopper...* 

Watertoren: ooohh wat een pech, beterschap!

AliceM1982 schreef op 13-11-2021 om 18:45:

Ik ergerde me net aan het nos journaal van 18u waarbij ze mensen gingen vragen wat ze ervan vonden dat de horeca dicht gaat om acht uur. Irritant en nutteloos omdat je toch wel weet wat het antwoord daarop is. (Niemand zegt joepie de poepie in kwata lupie... )
Voor dat soort stomme vragen kijk ik het nieuws niet...*mopperdemopper...*

Helemaal mee eens! Daar erger ik me ook dood aan. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

13-11-2021 om 18:55

Herfstappeltaart schreef op 13-11-2021 om 18:47:

[..]

Helemaal mee eens! Daar erger ik me ook dood aan.

(echt ik skip het volgende journaal maar want anders ligt mn tv vanavond beneden bij de buren in de tuin... )

TanSwallow86

TanSwallow86

13-11-2021 om 19:03

Bij de Aldi vanmiddag, ik stond in de rij te wachten bij de kassa, staat er een vent achter mij zowat in mijn nek te hijgen. Ik vroeg hem of hij zich aan de 1,5 meter wilt houden. Had de meneer schurft aan. Hij zei dat doe ik niet. Ik zei, jammer dan, maar ik wil niet dat u in mijn nek staat te hijgen, graag afstand houden, gelukkig ging er nog een kassa open en ben daar naar gevlucht. 

Sterkte  wat een ellende. 

HarleyQuin schreef op 13-11-2021 om 19:03:

Bij de Aldi vanmiddag, ik stond in de rij te wachten bij de kassa, staat er een vent achter mij zowat in mijn nek te hijgen. Ik vroeg hem of hij zich aan de 1,5 meter wilt houden. Had de meneer schurft aan. Hij zei dat doe ik niet. Ik zei, jammer dan, maar ik wil niet dat u in mijn nek staat te hijgen, graag afstand houden, gelukkig ging er nog een kassa open en ben daar naar gevlucht.

Pak een karretje en hou dat achter je bij de kassa.  Daar heb  ik al verschillende hijgers blauwe schenen mee bezorgd. Lekker uit m'n buurt blijven!

TanSwallow86

TanSwallow86

13-11-2021 om 20:03

Wieder schreef op 13-11-2021 om 19:48:

[..]

Pak een karretje en hou dat achter je bij de kassa. Daar heb ik al verschillende hijgers blauwe schenen mee bezorgd. Lekker uit m'n buurt blijven!

Heb altijd een karretje, ik ga dan op een gegeven moment aan de zijkant staan van karretje, maar dat lukt ook niet altijd

Jeetje wat rot! Beterschap!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.