Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
PriceyRook54

PriceyRook54

12-11-2021 om 16:24

Morgan-Salander schreef op 12-11-2021 om 16:13:

[..]

Maar dat móét Ainne, er moet een sms-actie op touw worden gezet door jou, speciaal voor Viaforisten. Mag de brutale dochter van Ainne wel of niet naar de bioscoop? Sms 'ja' of 'nee' naar 1234

Ainne schreef op 12-11-2021 om 16:08:

Dames/heren, ik ga hier écht geen discussie over voeren. Ik uitte slechts mijn ergernis op het ergernistopic.

Daar heb je gelijk in. Excuus vanuit mij. 

PriceyRook54

PriceyRook54

12-11-2021 om 16:32

Niet nodig, maar wel bedankt Apiejapie

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

12-11-2021 om 16:42

Morgan-Salander schreef op 12-11-2021 om 16:13:

[..]

Maar dat móét Ainne, er moet een sms-actie op touw worden gezet door jou, speciaal voor Viaforisten. Mag de brutale dochter van Ainne wel of niet naar de bioscoop? Sms 'ja' of 'nee' naar 1234

Ainne schreef op 12-11-2021 om 13:36:

Grrr ik krijg net bericht van school dat mijn 14-jarige volgende week een uur moet nablijven wegens brutaal zijn naar een leerkracht.
Ze zou dit weekend naar de bios gaan met een vriendin maar dat kan ze mooi vergeten. Wordt gezellig vanavond.

Mijn moeder liet me vroeger dan wel op stap gaan omdat ze geen zin had om tegen mijn sjachie kop aan te moeten kijken maar ik kreeg wel een paar weken strafcorvee 

Poison schreef op 12-11-2021 om 08:26:

Ook ik erger me aan de komende maatregelen en dat gelek van nieuws altijd.
En aan het vreemde geval dat in de periode van 28 oktober tot en met 10 november vorig jaar er minder besmettingen waren volgens de kaart van het RIVM met 0% vaccinaties en dat in diezelfde week dit jaar met minimaal 80% vaccinaties. Dat ergert me enorm en ik vraag me af hoe dat kan.

Er is natuurlijk wel een behoorlijk verschil in wat we 'mochten' de afgelopen weken als je dat vergelijkt met vorig jaar zelfde tijd. Dus besmettingscijfers kun je niet zomaar vergelijken. Dezelfde vrijheid als nu maar dan met 0% vaccinaties zou nog hele andere cijfers opleveren

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

12-11-2021 om 22:13

CharlieB schreef op 12-11-2021 om 21:43:

[..]

Er is natuurlijk wel een behoorlijk verschil in wat we 'mochten' de afgelopen weken als je dat vergelijkt met vorig jaar zelfde tijd. Dus besmettingscijfers kun je niet zomaar vergelijken. Dezelfde vrijheid als nu maar dan met 0% vaccinaties zou nog hele andere cijfers opleveren

Dit. En eigenlijk snap ik niet wat er nou zo erg is aan de (strengere) maatregelen. Ok ik kom er ook niet van in een feesstemming, zeker niet na 2 jaar maar zo verschrikkelijk is het toch allemaal niet? We hebben weinig keuze i.m.o en wat ze ook besluiten, er zijn altijd mensen die het er niet mee eens zijn... echt wat een gezeik allemaal...

Compleet onbelangrijke domme ergenis; ik vind dat er steeds minder leuke programma's op tv zijn. (Ja ik heb Netflix maar daar heb ik niet altijd zin in... ben beetje Netflix moe geloof ik)

Aan mijn man die het geluid bij Voetbal Inside of hoe dat zeikprogramma ook heet, op standje dove bejaarde heeft. “Anders versta ik het soms niet.”

AliceM1982 schreef op 12-11-2021 om 22:13:

[..]

Dit. En eigenlijk snap ik niet wat er nou zo erg is aan de (strengere) maatregelen. Ok ik kom er ook niet van in een feesstemming, zeker niet na 2 jaar maar zo verschrikkelijk is het toch allemaal niet? We hebben weinig keuze i.m.o en wat ze ook besluiten, er zijn altijd mensen die het er niet mee eens zijn... echt wat een gezeik allemaal...

Compleet onbelangrijke domme ergenis; ik vind dat er steeds minder leuke programma's op tv zijn. (Ja ik heb Netflix maar daar heb ik niet altijd zin in... ben beetje Netflix moe geloof ik)

Zó met je eens! Ik kan me ook echt best kwaad maken om mensen die dus gaan demonstreren op een onvriendelijke manier. Kijk dat je het niet eens bent met de maatregelen kan, maar om dan ministers en hun gezin te bedreigen, een galg te gebruiken, vuurwerk richting ME gooien, echt schaam je diep. 

Ik merk eigenlijk niet eens zoveel van de maatregelen. Ja oké, de mondkapjes dan. Maar ik ben ook introvert dus misschien dat een extravert daar meer problemen mee heeft, met de maatregelen. Ik sprak van de week met iemand en die was best gefrustreerd over de huidige gang van zaken, terwijl ik alleen maar dacht: Ik heb er niet zo'n last van. Maar ik heb ook een ander leven dan haar, dat scheelt denk ik ook.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

12-11-2021 om 23:03

Broodjebrie schreef op 12-11-2021 om 22:39:

[..]

Zó met je eens! Ik kan me ook echt best kwaad maken om mensen die dus gaan demonstreren op een onvriendelijke manier. Kijk dat je het niet eens bent met de maatregelen kan, maar om dan ministers en hun gezin te bedreigen, een galg te gebruiken, vuurwerk richting ME gooien, echt schaam je diep.

Ik merk eigenlijk niet eens zoveel van de maatregelen. Ja oké, de mondkapjes dan. Maar ik ben ook introvert dus misschien dat een extravert daar meer problemen mee heeft, met de maatregelen. Ik sprak van de week met iemand en die was best gefrustreerd over de huidige gang van zaken, terwijl ik alleen maar dacht: Ik heb er niet zo'n last van. Maar ik heb ook een ander leven dan haar, dat scheelt denk ik ook.

ik heb er ook weinig last van. (Ook niet erg extravert en absoluut geen avondmens. Ik vond daarom die avondklok best fijn eigenlijk... 😁)
En die debiele acties dat heeft echt niks te maken met het niet eens zjjn van de maatregelen, dat is gewoon tuig dat rotzooi wil trappen...

Ik heb er momenteel wel last van, want ik krijg gewoon stress van al dat corona-gezeik, de harde toon en de soms onnavolgbare maatregelen en de onnavolgbaarheid van het loslaten van die maatregelen. Het ergste vind ik nog wel, dat ze ELKE keer vol-le-dig overvallen lijken/worden/doen door het feit dat het loslaten van maatregelen leidt tot een piek in de besmettingen. 😱

Hoe dan? Onder welke steen woon je als je denkt dat loslaten niet door een piek gevolgd wordt.

Netherfield schreef op 12-11-2021 om 22:19:

Aan mijn man die het geluid bij Voetbal Inside of hoe dat zeikprogramma ook heet, op standje dove bejaarde heeft. “Anders versta ik het soms niet.”

Als mijn man dit soort programma's kijkt moet hij een koptelefoon op als ik ook thuis ben. Ik kan echt niet tegen dat gezever.

Dolfje schreef op 13-11-2021 om 09:12:

[..]

Als mijn man dit soort programma's kijkt moet hij een koptelefoon op als ik ook thuis ben. Ik kan echt niet tegen dat gezever.

Haha! Ik vind dat ook echt domme programma’s met drie van die heren die voortdurend moeten meten wie de grootste heeft 🤦🏼‍♀️

Momenteel erger ik mij aan de stank van een kattenbak waar vannacht wat in gedraaid is. Vriend heeft nog steeds een klein open bakje in de woonkamer staan en die geur waait nu zo naar boven de slaapkamer in 🤢. Als ik als eerste beneden kom elimineer ik dat eerst voor ik überhaupt iets anders doe. Zo goor! Sowieso heb ik een hele sterke reuk. 

Mijn man kijkt graag naar filmpjes op zijn laptop, ook zo irritant om naar te luisteren 
Hij heeft nu ook een koptelefoon en ik vind het heel fijn dat ik dat gezeur niet meer hoef te horen 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.