Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Aan onze apotheek die een gesprek(uitleg medicijnen) in rekening heeft gebracht wat niet heeft plaatsgevonden.
Man: ik kom een zalfje halen. Apotheek: weet u hoe het werkt? Man: ja ik gebruik het al jaren. Apotheek: ja maar het is iets meer dan een jaar geleden. Man: ja maar de werking is niet veranderd.Goedemiddag.
Toch een gesprek in rekening gebracht.
Het zal wel legaal zijn maar ik erger me er dood aan. Lekker verdienmodel. 

Een apotheek die een gesprek in rekening brengt, is dat nieuw? 

Pretty_Lovely schreef op 10-11-2021 om 10:29:

Een apotheek die een gesprek in rekening brengt, is dat nieuw?

Helaas niet

Ter hand stelling noemen ze dat geloof ik. Is uitleg over gebruik. Kost iets van 8 euro ofzo. Echt belachelijk. Gebeurt heel veel

Herfstappeltaart schreef op 10-11-2021 om 10:24:

Aan onze apotheek die een gesprek(uitleg medicijnen) in rekening heeft gebracht wat niet heeft plaatsgevonden.
Man: ik kom een zalfje halen. Apotheek: weet u hoe het werkt? Man: ja ik gebruik het al jaren. Apotheek: ja maar het is iets meer dan een jaar geleden. Man: ja maar de werking is niet veranderd.Goedemiddag.
Toch een gesprek in rekening gebracht.
Het zal wel legaal zijn maar ik erger me er dood aan. Lekker verdienmodel.

Had die van mij ook een handje van. Heb aangegeven dat ik niet ga betalen voor niks. Deden ze even moeilijk over maar heb aan hen duidelijk gemaakt dat ik niet hoef te bewijzen dat de voorlichting heeft plaats gevonden maar zij. Uiteindelijk zijn ze opgehouden met het sturen van rekeningen voor advies dat nooit is gegeven. 

lientje69 schreef op 10-11-2021 om 10:43:

[..]

Helaas niet

Ter hand stelling noemen ze dat geloof ik. Is uitleg over gebruik. Kost iets van 8 euro ofzo. Echt belachelijk. Gebeurt heel veel

Weer wat geleerd. 

volgens mij gebeurt het als er een nieuw recept is uitgeschreven dat ze het in rekening brengen

Ikbengek schreef op 10-11-2021 om 11:06:

volgens mij gebeurt het als er een nieuw recept is uitgeschreven dat ze het in rekening brengen

In ons geval was de uitleg: omdat het een jaar geleden is. Maar man gebruikt deze zalf al jaren en er is niets veranderd in de samenstelling of werking. Echt belachelijk.

Hij doet heel lang met zo'n tubetje omdat het tegen eczeem is en dat spul niet zo goed is voor je gezondheid verder.

Bailey26 schreef op 10-11-2021 om 10:44:

[..]

Had die van mij ook een handje van. Heb aangegeven dat ik niet ga betalen voor niks. Deden ze even moeilijk over maar heb aan hen duidelijk gemaakt dat ik niet hoef te bewijzen dat de voorlichting heeft plaats gevonden maar zij. Uiteindelijk zijn ze opgehouden met het sturen van rekeningen voor advies dat nooit is gegeven.

Goedzo!

Ik erger me aan mijn dochter die denkt dat ik niks beters te doen heb dan een beetje taxi voor haar te spelen.
En ik ben lichtelijk geërgerd of liever gezegd heb stress door een plotselinge verandering in mijn werkomstandigheden. Had ik niet zien aankomen. Ik zou per februari overgeplaatst worden maar dat wordt nu al over anderhalve week.

Die kutspotjes van week voor het leven. Ga mannen castreren of zo. Ongewenste zwangerschappen worden altijd veroorzaakt door onverantwoordelijke ejaculaties. 

Suish schreef op 10-11-2021 om 12:27:

Die kutspotjes van week voor het leven. Ga mannen castreren of zo. Ongewenste zwangerschappen worden altijd veroorzaakt door onverantwoordelijke ejaculaties.

Ik las er net iets over ja, dat 3FM ze uitzendt. Heel typisch: in een interview dat ik las sprak iedereen er zijn afschuw over uit, behalve één DJ, die ironisch genoeg van Poolse komaf is. Ik spoel reclames waar nodig door, of ga naar de wc tijdens een reclameblok, maar ben nu toch wel benieuwd. Kan de reclame echter nergens vinden. Iemand die wel een linkje heeft?

Oh ik heb hem al gevonden. Bah bah. Ik vraag me af of de muts die bij de EO-stem hoort alle ongewenste en niet geaborteerde kinderen een warm en veilig thuis gaat bieden.

Suish schreef op 10-11-2021 om 12:27:

Ik meen het, heb je ooit gehoord van een ongewenste zwangerschap die niet werd veroorzaakt door een man? 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

10-11-2021 om 15:56

Suish schreef op 10-11-2021 om 14:50:

Ik meen het, heb je ooit gehoord van een ongewenste zwangerschap die niet werd veroorzaakt door een man?

Jij bent niet gelovig neem ik aan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.