Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik moest mijn zoon ophalen op het station. Ik was wat te vroeg en toen ik heb de motor ook laten draaien zodat ik naar de radio kon luisteren en de verwarming aan kon laten.

Aan de huuropzichter die te laat voor zijn afspraak was.Had bewust voor het werk afgesproken zodat ik daarna de dag(avond) aan mij zelf heb.
Gelukkig toch nog redelijk op tijd op mijn werk gekomen.
En vervolgens sta ik bijna op een muizenkop, ja echt alleen de kop die op mijn deurmat ligt. Meegenomen door poes lief.

Katten bedoelen het goed, maar toch irriteerde het mij wel op dat moment.

Aan mijn collega. 

Apiejapie schreef op 08-11-2021 om 18:57:

Tijdens de zwemles moeten we buiten wachten ivm corona. Ouders gaan dus ondertussen boodschappen doen of wachten in de auto. Ik lees graag wat in de auto. Maar de auto naast me staat continu te draaien. Waarom??? Zet dat ding uit!! Werkt me gigantisch op de zenuwen. Vooral omdat ze dit vaker doet. Ik twijfel of ik er wat van zal zeggen volgende keer.

Verwarming lijkt me. Zou zelf ondertussen gaan shoppen of wandelen om de tijd te doden. 

redbulletje schreef op 08-11-2021 om 19:58:

[..]

Verwarming lijkt me. Zou zelf ondertussen gaan shoppen of wandelen om de tijd te doden.

Ik ging altijd boodschappen doen. Heerlijk rustig zonder kind.

lientje69 schreef op 08-11-2021 om 17:35:

[..]

Kan . Maar dan zit mijn moeder dus met de ellende. En het blijft toch je moeder. En we hebben onze vader op zijn sterfbed beloofd voor haar te zorgen. Want zelf kan ze weinig tot niets. Laag iq en weinig doorontwikkeld. Mijn vader deed echt alles. Technische dingen. Bankzaken. Als er iets gekocht of vervangen moest . Enz Mijn moeder alleen het huishouden. En dat ook maar mondjesmaat.

redbulletje schreef op 08-11-2021 om 19:58:

[..]

Ga wel eens boodschappen doen inderdaad. Maar lukte me vandaag niet ivm pijn. Waarschijnlijk daardoor ook extra geïrriteerd. 

Klinkt logisch om de verwarming effe te laten loeien. Maar eenmaal warm, kan de auto toch uit. Waarom 45 minuten laten draaien. Zó onnodig en milieubelastend. 

watertoren schreef op 08-11-2021 om 19:25:

Ik moest mijn zoon ophalen op het station. Ik was wat te vroeg en toen ik heb de motor ook laten draaien zodat ik naar de radio kon luisteren en de verwarming aan kon laten.

Voor een paar minuten begrijp ik dat. Maar 45 minuten is absurd, vind ik.

lientje69 schreef op 08-11-2021 om 17:19:

[..]

Het kost gewoon zó veel tijd. Zus en ik zijn de halve middag bezig geweest. En wij hebben een baan, een gezin enz. Broer heeft uhm...nou...niks dus.

Kroeg zuipen en slapen. Dat irriteert dan behoorlijk. Zeker als je steeds hoort dat je dingen niet goed doet, dat het écht niet zo is want broer weet het beter enz. Dan hebben wij echt zoiets van : zie je het niet of wil je het niet zien. Je kind is een profiteur en een luie donder. Maar in haar ogen is hij geweldig. Oh man. Dat steekt. Kan er boeken vol over schrijven.

We gingen ook regelmatig ramen lappen bij haar bijvoorbeeld. Maar kozijnen zijn kuis verrot en enkel glas ramen vallen er bijna uit want kit is uitgedroogd. Dus dat doen we niet meer want als de ramen eruit klappen hebben wij het gedaan. Reactie: ja die moet je broer even afkitten. Dat is dus nu 2 jaar terug. Het wachten is op de eerste grote storm straks. Kunnen wij er weer heen om een plaat hout ervoor te spijkeren want broerlief zit in de kroeg.

Pfff.

Héél véél ergernis hier dus.

Groot compliment als je je broer nog ziet, hem geen klap op zijn achterhoofd geeft, hem niet doodzwijgt en hem nog goeiedag zegt. Wat een sukkel en luiwammes zeg! 

Knuffel voor jou en je zus. Hopelijk hebben jullie wél veel aan elkaar. 

Apiejapie schreef op 08-11-2021 om 20:50:

[..]

Voor een paar minuten begrijp ik dat. Maar 45 minuten is absurd, vind ik.

45 minuten is wel absurd ja. Bij mij was het maar een minuut of 8.

Dat ik net lekker zit maar moet plassen 😬

Dat het bestuur van de voetbalclub geen actie onderneemt met betrekking tot het controleren van de QR-code in de kantine. Dit weekend op eigen initiatief een boete weten te voorkomen door zelf maar aan de deur te gaan zitten - undercover controle gehad en glansrijk geslaagd - maar dit kan ik niet alleen dragen. Echt, is het zo moeilijk om actie te ondernemen?! 

Aan mijn man die manflu heeft. 

Netherfield schreef op 10-11-2021 om 08:06:

Aan mijn man die manflu heeft.

Heel erg veel sterkte! 
Mijn vriend is net een maand lang van de ene manflu naar de andere gegaan. En maar zielige geluidjes maken. Nou, na 2 dagen was ik er echt klaar mee. 

Het begint al met: Ik heb het gevoel dat ik tegen verkoudheid/griep aanhang… en dan al een week zeuren voordat je überhaupt ziek bent. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.