Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
JtM schreef op 07-11-2021 om 09:48:

Auw, ik heb zo'n enorme hoofdpijn.

Tover-Feetje schreef op 06-11-2021 om 20:37:

_Anoniem_, die open hoeken bij een dekbedovertrek ken ik.
Op zich natuurlijk handig dat je het dekbed er zo weer snel recht in kan krijgen.
Maar ik wil s'nachts helemaal mijn dekbed niet op staan te schudden

Auwereel, die bedbretels heb ik ook gehad.
Dat ging soms wel maar ook vaak niet goed.

Tickel, die pinnen lijken mij hetzelfde werken als een grote veiligheidsspeld.
Dat werkt dus wel goed tegen het wegzakken maar mijn overtrekken gingen na verloop van tijd wel scheuren op de plek waar de pin doorheen ging.
Ik neig nog een poging te doen met deze klemmen (al lijken ze me wel wat groot)
https://nl.aliexpress.com/item/1005003281311221.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.6f052e0ejI6io2

Tuinfluiter, ik vrees dat het dat uiteindelijk toch gaat worden.
Maar ik heb daar helemaal geen zin in...waarom zitten die bandjes niet al standaard aan dekbedden en overtrekken

Trouwens, klittenband werkt niet met korte stukken, dat heb ik ook geprobeerd. Misschien werkt het wel over de hele lengte. Mocht iemand het toch nog uitproberen, let erop wel klittenband-deel je waar aan zet, want als je het harde deel aan het dekbedhoes zet en het zachte deel aan het dekbed, moet je voor elk nieuw dekbedhoes de twee delen klittenband kopen en heb je op den duur meters zacht klittenband over...

Aan dat de zon scheen, buienradar zei dat het droog zou blijven, ik als een blij ei was aan de lijn hing en er een half uur later een bui overheen ging! Grrrrrrr

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

07-11-2021 om 12:11

Ik erger mij vandaag aan dat ik geen auto heb. Ik wil graag iets ophalen niet al te ver weg maar gewoon geen doen met het OV  
Normaal mis ik een auto nooit, maar vandaag wel. 

Dat ik een recept kwijt ben.
Weet wel ongeveer hoe ik het moet maken, maar heb het lijstje nodig met ingrediënten en de precieze hoeveelheden 

Dat ik al bijna een maand geleden iets retour heb gezonden aan een webshop voor huisdeco, meubelen e.d. (was een vreselijk onhandig groot pakket dus ik sjouwde me een breuk ) en nog steeds mijn geld niet terug.

Ik bestel daar echt nooit iets meer.

Aan de reclame van bol.com, en dan speciaal aan dat kind wat niet tevreden is met zijn kado, want wilde wat anders, wat hij daarna toch krijgt en promt schopt hij zijn niet gewilde voetbal de tent uit.

rionyriony schreef op 07-11-2021 om 17:46:

Dat ik al bijna een maand geleden iets retour heb gezonden aan een webshop voor huisdeco, meubelen e.d. (was een vreselijk onhandig groot pakket dus ik sjouwde me een breuk ) en nog steeds mijn geld niet terug.

Ik bestel daar echt nooit iets meer.

Laat mij raden, begint de webshop met een K?

majorette2005 schreef op 07-11-2021 om 23:38:

Aan de reclame van bol.com, en dan speciaal aan dat kind wat niet tevreden is met zijn kado, want wilde wat anders, wat hij daarna toch krijgt en promt schopt hij zijn niet gewilde voetbal de tent uit.

Ja! Stomme reclame, zag ik gisteren ook meerdere keren.

Ja vond ik ook stuitend en onsympathiek.

aan sommige mensen die nooit hun waffel kunne houden en vreselijk ongeduldig/nieuwsgierig zijn 

Ik zag dat er dus helemaal niet in… Ik zag een kind dat graag die knuffel/pop wilde hebben en het toen zelf gemaakt heeft van een voetbal. Vervolgens krijgt ie wat ie het allerliefste had willen hebben: die pop en dus kon die zelfgemaakte de deur uit 😊

Dat mijn voeten en handen nog steeds weinig gevoel hebben.

SuzyQFive schreef op 08-11-2021 om 14:16:

[..]

Ik zag dat er dus helemaal niet in… Ik zag een kind dat graag die knuffel/pop wilde hebben en het toen zelf gemaakt heeft van een voetbal. Vervolgens krijgt ie wat ie het allerliefste had willen hebben: die pop en dus kon die zelfgemaakte de deur uit 😊

Oh, ik dacht dat hij hem uit een doos haalde en de voetbal  zag er ook nog spiksplinternieuw uit

SuzyQFive schreef op 08-11-2021 om 14:16:

[..]

Dat was de bedoeling ook van het reclamefilmpje maar ik vond het toch onsympathiek overkomen. Of die bal geen enkele waarde had. Misser wat mij betreft.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.