Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
redbulletje
05-11-2021 om 23:35
Ainne schreef op 05-11-2021 om 09:25:
De benzineprijzen. Ik heb een piiiepklein autootje en betaalde net 50 Euro voor een volle tank, voorheen was dat 40
Ik betaalde deze week in België al 1,73! In oktober was 't nog 1,48. Echt schandalig deze prijzen waarvan 't overgrote deel naar de belastingmaffia verdwijnt.
Morgan-Salander
06-11-2021 om 08:54
Ik erger me rot aan Angela de Jong. Als die vrouw ooit eens iets strafbaars doet, straf haar dan eens door haar een programma te laten presenteren. Dat moet ze toch perfect kunnen, getuige de kritiek die ze altijd heeft op andermans presentatietalent.
_Anoniem_
06-11-2021 om 09:03
willem1959 schreef op 05-11-2021 om 19:39:
[..]
Ik tank altijd voor 30 euro.
alleen ben je nu steeds sneller klaar ;-/
Herfstappeltaart
06-11-2021 om 09:28
_Anoniem_ schreef op 06-11-2021 om 09:03:
[..]
alleen ben je nu steeds sneller klaar ;-/
Hahaha die grap maken wij ook altijd (wij merken niks van die benzineprijzen hoor, we tanken altijd voor 25 euro)
Brienne
06-11-2021 om 09:39
Herfstappeltaart schreef op 06-11-2021 om 09:28:
[..]
Hahaha die grap maken wij ook altijd (wij merken niks van die benzineprijzen hoor, we tanken altijd voor 25 euro)
Wij kunnen mooi in Duitsland tanken, we wonen vlakbij de grens (alhoewel het daar ook steeds duurder wordt).
Maar we pakken het dan toch niet slim aan. Dan gaan we daar tanken en dan zeggen we: oh zullen we nog even een 'Caffè mit kuchen' doen bij de bakker? Daar gaat het geld weer wat we hebben bespaart....
SuzyQFive
06-11-2021 om 09:42
Apiejapie schreef op 05-11-2021 om 10:46:
[..]
Man en ik beiden een auto. Soms op dezelfde dag tanken en dan is er op één dag dik 200 euro van de rekening afgeschreven. En ik kan echt niet zonder auto dus geen keuze verder. Echt vet balen.
En al zou je wel met het OV kunnen, dan ben je echt niet minder geld kwijt…
redbulletje
06-11-2021 om 10:30
Brienne schreef op 06-11-2021 om 09:39:
[..]
Wij kunnen mooi in Duitsland tanken, we wonen vlakbij de grens (alhoewel het daar ook steeds duurder wordt).
Maar we pakken het dan toch niet slim aan. Dan gaan we daar tanken en dan zeggen we: oh zullen we nog even een 'Caffè mit kuchen' doen bij de bakker? Daar gaat het geld weer wat we hebben bespaart....
Je kunt je geld beter uitgeven aan wat lekkers dan aan de bizarre accijnzen op benzine.

redbulletje
06-11-2021 om 10:32
Ik ergerde me er aan dat bij de apotheek niemand mondkapjes droeg en er iemand met 'n hoestend kind binnen stond en die niet naar buiten werd gestuurd. Toen ik daar tegen mijn medewerker iets van zei zei ze dat ze niemand mogen weigeren: wtf! Een kind met klachten moet toch gewoon thuisblijven? Laat staan meegenomen worden uit winkelen zonder mondkapje.
kitchenwitch
06-11-2021 om 11:02
Aan mijn printer! Ik moest een verzendlabel uitprinten.
Eerst beweerde hij dat hij geen inkt meer had. Wat niet waar is, bijna volle cartridge. Probleem opgelost, met veel pijn en moeite.
Toen had hij geen connectie. Alles gereset, en hoera, connectie!
En vervolgens was het een enorm gedoe om dat label zo uit te printen dat niet een deel van de code wegviel... Waarom plaatst DHL zo'n label precies aan het randje van een pagina? Tegen de tijd dat je door hebt welke aangepaste instelling je moet gebruiken ben je 6 mislukte prints verder...
Maar het is gelukt... Wat een gedoe, het ding is verdorie pas een paar maanden oud.
Wasgij
06-11-2021 om 11:50
Ik erger me eraan dat ik dit seizoen al de 3e verkoudheid heb en ook al een buikgriep heb gehad. Hoop dat dit niet de hele winter zo doorgaat.
Tover-Feetje
06-11-2021 om 12:29
Aan mijn dekbed dat altijd wegzakt in de overtrek
Klemmetjes werken bij mij niet.
Ik heb een tijd van die grote veiligheidsspelden door de hoeken gedaan maar uiteindelijk scheuren die de overtrek kapot 
SuzyQFive
06-11-2021 om 13:47
kitchenwitch schreef op 06-11-2021 om 11:02:
Aan mijn printer! Ik moest een verzendlabel uitprinten.
Eerst beweerde hij dat hij geen inkt meer had. Wat niet waar is, bijna volle cartridge. Probleem opgelost, met veel pijn en moeite.
Toen had hij geen connectie. Alles gereset, en hoera, connectie!
En vervolgens was het een enorm gedoe om dat label zo uit te printen dat niet een deel van de code wegviel... Waarom plaatst DHL zo'n label precies aan het randje van een pagina? Tegen de tijd dat je door hebt welke aangepaste instelling je moet gebruiken ben je 6 mislukte prints verder...
Maar het is gelukt... Wat een gedoe, het ding is verdorie pas een paar maanden oud.
Ik werk in het onderwijs en we hebben echt duizenden memes over de printer en kopieerapparaten 😂.
Thuis wil ik over op een laserprinter, schijnt toch beter te werken.
SuzyQFive
06-11-2021 om 13:48
Tover-Feetje schreef op 06-11-2021 om 12:29:
![]()
Ik heb een tijd van die grote veiligheidsspelden door de hoeken gedaan maar uiteindelijk scheuren die de overtrek kapot
Gek, daar heb ik dan nooit last van tenzij de overtrek aan de onderkant open is en geen instopstrook heeft.
Apiejapie
06-11-2021 om 14:02
SuzyQFive schreef op 06-11-2021 om 09:42:
[..]
En al zou je wel met het OV kunnen, dan ben je echt niet minder geld kwijt…
Zoals ik aangaf, kan ik niet met het Ov (man ook niet gezien zijn werktijden en het gebrek aan Ov hier in het dorp). Het Ov is inderdaad ook duur. Gelukkig kunnen we het betalen maar regelmatig 200 aftikken om beide tanks vol te gooien is toch flink slikken.
_Anoniem_
06-11-2021 om 14:21
Tover-Feetje schreef op 06-11-2021 om 12:29:
![]()
Een vriendin van mij had een overtrek waarbij de hoeken een opening hadden, wel mooi omgezoomd, dus als je het bed had opgemaakt, zag je het niet. Alleen het handige was, je kon je hand erin steken en het weggezakte dekbed weer pakken. Vond ik eigenlijk wel erg handig. Dit kan je natuurlijk ook met bestaande dekbed doen door in de hoeken de stiksels een stukje los te tornen.