Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

04-11-2021 om 09:14

AliceM1982 schreef op 04-11-2021 om 09:13:

[..]

+200...
En aan mijzelf, ik heb zo nu en dan van die wispelturige buien. Ik woon alleen (heerlijk, dat wel!) en ik ben dol op met meubels schuiven. Ik woon in een oud huis met kamers die wat moeilijker in te richten zijn omdat ze niet rechttoe rechtaan zijn, soms weet ik het ff niet en dan schuif ik nogal eens en dat vind ik een beetje vermoeiend. (Gestimuleerd door Nate en Jeremiah van TLC )

Gooi ik het meteen maar even in de groep; wat vinden jullie het prettigst, bank recht voor tv of overdwars zodat je kunt liggen als je tv kijkt? (Ik heb een bovenwoning met de woonkamer op zolder, de meest lastige kamer om in te delen. Bank staat nu recht voor tv, in het midden van de kamer)

AliceM1982 schreef op 04-11-2021 om 09:13:

[..]

+200...
En aan mijzelf, ik heb zo nu en dan van die wispelturige buien. Ik woon alleen (heerlijk, dat wel!) en ik ben dol op met meubels schuiven. Ik woon in een oud huis met kamers die wat moeilijker in te richten zijn omdat ze niet rechttoe rechtaan zijn, soms weet ik het ff niet en dan schuif ik nogal eens en dat vind ik een beetje vermoeiend. (Gestimuleerd door Nate en Jeremiah van TLC )

Gooi ik het meteen maar even in de groep; wat vinden jullie het prettigst, bank recht voor tv of overdwars zodat je kunt liggen als je tv kijkt.

Recht voor. Maar ik lig sowieso nooit op de bank. Liever een poef onder mijn benen.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

04-11-2021 om 11:08

Zusterclivia schreef op 04-11-2021 om 10:42:

[..]

Recht voor. Maar ik lig sowieso nooit op de bank. Liever een poef onder mijn benen.

Ik heb ook een poef, dat zit idd ook wel lekker dus dat is ook nog een optie.. (ik wil vooral liggen als ik moe ben maar dan is tv kijken niet zo handig  )

PriceyRook54

PriceyRook54

04-11-2021 om 11:17

Ik zit gigantisch vast in het verkeer, ongeveer 500 meter van mijn huis 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

04-11-2021 om 11:36

Ainne schreef op 04-11-2021 om 11:17:

Ik zit gigantisch vast in het verkeer, ongeveer 500 meter van mijn huis

Owww dat is echt rete irritant..

Aan collega's die het ziek zijn van een ons afdelingshoofd gelijk ernstig maakten

Maar goed; er werd besproken of we de afdeling in moesten lichten over haar ziek zijn. ''Je wilt het natuurlijk wel weten als je afdelingshoofd ziek en/of afwezig is''

Kan ik inkomen, vervolgens zei er 1; ik heb het mijn cluster medegedeeld en ook uitgelegd wat er aan de hand was. (met toestemming van haar)

Ik dacht minstens dat ze kanker had...
Blijkt ze Corona te hebben. Wat natuurlijk ook in sommige gevallen heftig kan zijn, maar waarom zo krampachtig doen?

Aan mijn behoorlijk heftige verkoudheid. Heb het bij vlagen benauwd . Blijf hoesten. Getest uiteraard maar geen Corona. Ben dus ook gewoon werken op verzoek van de manager. Met mondkapje op. Dat dan weer wel.
Maar net niet ziek genoeg om thuis te blijven en net niet prettig genoeg voelen om te werken. Zit mezelf dus in de weg zeg maar.

Heb de banken haaks op de tv staan. 

Ik ergee me regelmatig aan felle hel-witte verlichting van auto's en scooters. Die verlichting is ook zo groot, niet aan te ontkomen. Word ik als fietser verblind.

Aan een heel groot en dik zilvervisje dat op mijn nieuwe diamond painting was gaan zitten. Ik heb hem buiten met flink wat moeite bevrijd (want als hij aan de ene kant los was zette hij de andere kant weer in de lijmlaag vast) waarna hij het op een lopen zette maar hij liet wel schubben achter.

Aan de drukte in het OV. En ik moet wel als ik naar mijn moeder ga maar heb er echt de schurft aan. Zou willen dat ze in mijn stad komt wonen en ik er zo heen zou kunnen fietsen ( moet ook weer niet te dicht bij zijn  )

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

04-11-2021 om 19:39

Dolfje schreef op 04-11-2021 om 19:34:

Aan de drukte in het OV. En ik moet wel als ik naar mijn moeder ga maar heb er echt de schurft aan. Zou willen dat ze in mijn stad komt wonen en ik er zo heen zou kunnen fietsen ( moet ook weer niet te dicht bij zijn )

Ik ook en dat veel mensen geen mondkapje dragen. 

Yolo schreef op 04-11-2021 om 19:39:

[..]

Ik ook en dat veel mensen geen mondkapje dragen.

Nou dat was hier gelukkig wel.

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

04-11-2021 om 19:49

Dolfje schreef op 04-11-2021 om 19:39:

[..]

Nou dat was hier gelukkig wel.

Hier is het in de bussen echt erg, zeker een kwart draagt geen mondkapje. Niet elke buschauffeur zegt er iets van, uit angst (pas nog een hele rel hier in de bus met een mondkapje weigeraar). Wat ik ook wel kan begrijpen maar goed is het niet. 

laatst was de tram ook helemaal vol ik zat nog net niet ingesloten .. ergerde me dood.

momenteel erger ik me aan dat je niet kan doorspoelen als je een programma terug kijkt

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.