Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
PriceyRook54

PriceyRook54

01-11-2021 om 10:28

Ik ook aan mezelf, heb een schop onder mijn kont nodig!

JtM

JtM

01-11-2021 om 10:41 Topicstarter

Wieder schreef op 01-11-2021 om 09:47:

Dat ze nu onze oprit weer geblokkeerd hebben met een aanhangwagen omdat ze ergens aan het werk zijn, dwars voor mijn auto! Dus als ik weg moet, kan ik eerst weer gaan lopen zoeken waar die mensen zijn en wachten tot ze van hun ladder (ofzo, ik weet niet eens of ze op een ladder staan) af zijn en dat ding versleept hebben. En dan heb ik dit keer nog geluk, want het zijn werklieden, dus die vind ik ergens wel. Heel vaak is het ook visite van godweetwie, soms zetten ze de auto zelfs óp mijn oprit en zijn ze boos dat ik hun auto vast zet (da's mijn wraak. En in mijn fantasie ga ik dan een uurtje of wat in bad ofzo, kunnen zij lekker wachten, maar daar ben ik dan weer net te beschaafd voor. En ik heb geen bad, detail).

En wat me nog het meest irriteert is dat ik het zo ergerlijk vind dat ze het doen, terwijl ik niet eens weg moet! Mijn irritatie is zelfs nóg irritanter dan hun gedrag!

Wat godschruwelijk irritant! Ik zou die werkmannen nu vast gaan zoeken zodat ze hun aanhanger kunnen wegzetten en jij (straks) geen haast hebt.

En wat enorm asosociaal dat mensen hun auto op jouw oprit zetten. Zouden ze aan mij een goede hebben, ik zou ze inderdaad ook klem zetten en de rest van de avond de deur niet meer opendoen. Niet mijn probleem hoe je dan thuis komt.

Ik ergerde me vandaag dat ik mijn sleutels kwijt was. Ik ben vanaf 10 uur vanochtend aan het zoeken geweest. Ik raakte er een beetje van in paniek. Aan de bos zat mijn autosleutel en de sleutel van de voor en achterdeur en de sleutel van het huis van mijn zoon. Ik heb ze gelukkig net terug gevonden in mijn tas waar ik al 10 keer ingekeken had. Ik ben echt heel erg opgelucht nu!

Ik erger me eraan dat mijn zoon voor de derde keer op plek 2 stond voor een sociale huurwoning en hem voor de 3e keer weer niet toegewezen heeft gekregen 

JtM schreef op 01-11-2021 om 10:41:

[..]

Wat godschruwelijk irritant! Ik zou die werkmannen nu vast gaan zoeken zodat ze hun aanhanger kunnen wegzetten en jij (straks) geen haast hebt.

En wat enorm asosociaal dat mensen hun auto op jouw oprit zetten. Zouden ze aan mij een goede hebben, ik zou ze inderdaad ook klem zetten en de rest van de avond de deur niet meer opendoen. Niet mijn probleem hoe je dan thuis komt.

Het is zó irritant! Ik snap echt dat er gewerkt moet worden en dat je daar weleens overlast van kunt hebben, maar zet het ding twee meter verder en de overlast is verminderd tot lastig van de oprit kunnen komen in plaats van niet. En als ze het gebruik van hun ogen combineren met het gebruik van hun hersenen, zouden ze zelf ook tot die conclusie kunnen komen.

Aan mezelf. Het lijkt wel vrijdag de 13e vandaag. 2 wondjes en een schaafwond rijker. Echt, het is dat ik nog niks gebroken heb. Ik blijf binnen de rest van de dag.

Broodjebrie schreef op 01-11-2021 om 16:19:

Aan mezelf. Het lijkt wel vrijdag de 13e vandaag. 2 wondjes en een schaafwond rijker. Echt, het is dat ik nog niks gebroken heb. Ik blijf binnen de rest van de dag.

Oooo, godsgruwelijk ellendig zo'n dag

Poezie schreef op 01-11-2021 om 16:23:

[..]

Oooo, godsgruwelijk ellendig zo'n dag

Ja.. soms heb je van die dagen dat je beter in bed had kunnen blijven zegmaar. Vandaag was zo'n dag.

Poezie schreef op 01-11-2021 om 14:35:

Ik erger me eraan dat mijn zoon voor de derde keer op plek 2 stond voor een sociale huurwoning en hem voor de 3e keer weer niet toegewezen heeft gekregen

Hebben wij zo'n 20 keer gehad met kopen van een 'afgeschreven' huurhuis. We wilden zo graag in die wijk wonen en daar werden veel huizen (ex huurhuizen) verkocht. Steeds 2e, 3e of 4e op de lijst. Je zou toch zeggen dat je op den duur wél aan de beurt bent. 

Uiteindelijk particulier een huis gekocht. Jarenlang gelukkig geweest en was mooiste plek van al die huizen. 

Hopelijk geldt dat uiteindelijk voor jouw zoon ook: dat zijn huis straks toch de leukste blijkt! 

TanSwallow86

TanSwallow86

01-11-2021 om 16:56

Dan heb ik geluk gehad met mijn huurhuis. Ik zag dat ie leeg stond, toen naar woningstichting gefietst en gevraagd hoeveel staat er op de lijst. Ik was de eerste, dus ik zei dan is ie bij deze verhuurd. Wou weg thuis. 
Deze huizen, is duplex woning, woon beneden, zijn meer geschikt voor alleenstaande of echtpaar of ouder en 1 kind, want maar 1 slaapkamer. En word ook gebruikt voor als mensen wachten op koopwoning.
Zodra huis leeg is word het vrij snel weer verhuurd, dus ik had echt geluk

Apiejapie schreef op 01-11-2021 om 16:50:

[..]

Hebben wij zo'n 20 keer gehad met kopen van een 'afgeschreven' huurhuis. We wilden zo graag in die wijk wonen en daar werden veel huizen (ex huurhuizen) verkocht. Steeds 2e, 3e of 4e op de lijst. Je zou toch zeggen dat je op den duur wél aan de beurt bent.

Uiteindelijk particulier een huis gekocht. Jarenlang gelukkig geweest en was mooiste plek van al die huizen.

Hopelijk geldt dat uiteindelijk voor jouw zoon ook: dat zijn huis straks toch de leukste blijkt!

Ja, dat hou ik hem en mezelf idd maar voor, ook dat het maar beter is dat deze het niet zijn geworden

Maar het is inderdaad erg frustrerend als je volwassen kind al 9 jaar zeer actief reageert op woningen (iedere dag zo ongeveer) en dat er dan nog steeds 0,0 voortgang is.

Poezie schreef op 01-11-2021 om 16:57:

[..]

Ja, dat hou ik hem en mezelf idd maar voor, ook dat het maar beter is dat deze het niet zijn geworden

Maar het is inderdaad erg frustrerend als je volwassen kind al 9 jaar zeer actief reageert op woningen (iedere dag zo ongeveer) en dat er dan nog steeds 0,0 voortgang is.

Ja, heel frustrerend. Mijn dochter is maar gaan kopen (ze is 20) en mijn zoon is via begeleid kamerwonen aan een plekje gekomen (containerwoning) 

Nadeel is ook dat je pas bij woningnet mag inschrijven als je 17,5 bent… 

Pfff was een leerling goniometrie aan het uitleggen maar einde van mijn werkdag, was gewoon te moe. Maakte allemaal fouten 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️. Arm kind. 

SuzyQFive schreef op 01-11-2021 om 17:15:

[..]

Ja, heel frustrerend. Mijn dochter is maar gaan kopen (ze is 20) en mijn zoon is via begeleid kamerwonen aan een plekje gekomen (containerwoning)

Nadeel is ook dat je pas bij woningnet mag inschrijven als je 17,5 bent…

Jeetje kopen op haar 20e. Ik ben 15 jaar ouder en kan dan hooguit een garage betalen 😂

Een fatsoenlijke vrije sector woning is ook buiten budget, maar ik hoop over een jaar of 2 er eindelijk sociaal tussen te komen. Niet in mijn voorkeur plaats, maar daar sta ik na 9 jaar nog 400e, dus dat zal nog wel 10 jaar duren.

Al die figuren die zonder mondkapje de bus instappen. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.