Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
JtM

JtM

30-10-2021 om 08:07 Topicstarter

Ik hoor vanuit bed de regen op het raam.  Had eigenlijk gehoopt dadelijk een droge wandeling met hond te kunnen maken. Gisteravond ben ik ook al nat geregend, het water kwam door m'n jas heen.

Dat het regent, ik wou nog wat dingen buiten doen

Netherfield schreef op 29-10-2021 om 21:46:

Dat ik van mijn nieuwe fiets gepleurd ben omdat mijn nieuwe remmen ook veeeeeeeeel beter remmen dan de oude…Vloog bijna over de kop toen ik remde voor een tegemoetkomende auto in een smal straatje. Lag ik daar op de stoep…

Ohh au   verder niks kapot? Bij jezelf en de nieuwe fiets? 

Helaas is het weer erg onzeker vandaag; er wordt regen voorspeld.

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

30-10-2021 om 10:47

Friezinnetje schreef op 29-10-2021 om 09:15:

[..]

oh, ik kan overal pinnen en heb nooit meer cash bij me. Nou heb ik geen kinderen, dus zakgeld hoef ik niet te geven.

Ik was laatst bij een stomerij en moest op en neer naar de pinautomaat omdat ik contant moest betalen. Er zitten hier ook nog verschillende kleine winkeltjes waar je niet kunt pinnen. Gewoon in een stad.

Geërgerd aan de grasmaaiende persoon die, ingehuurd door de gemeente, keihard het nog jonge grasveld kapot rijdt en alles veel te kort maait. En dat de herplante boom (nadat er drie waren omgezaagd, wegens aanleg fietspad/renovatie riolering) is doodgegaan en nog steeds niet vervangen door een groeikrachtige opvolger.

Wilgenkatje- schreef op 30-10-2021 om 10:53:

Geërgerd aan de grasmaaiende persoon die, ingehuurd door de gemeente, keihard het nog jonge grasveld kapot rijdt en alles veel te kort maait. En dat de herplante boom (nadat er drie waren omgezaagd, wegens aanleg fietspad/renovatie riolering) is doodgegaan en nog steeds niet vervangen door een groeikrachtige opvolger.

Hè jakkes, wat een bomenmoordenaars!

Ik erger mij aan vaccinatie weigeraars die met corona opgenomen moeten worden waardoor mensen die medische hulp nodig hebben moeten wachten, asociaal gedrag vind ik het.

HAHA!wait..what schreef op 30-10-2021 om 10:33:

[..]

Ohh au verder niks kapot? Bij jezelf en de nieuwe fiets?

Krasje op stuur en krasje op bril. 

Netherfield schreef op 29-10-2021 om 21:46:

Dat ik van mijn nieuwe fiets gepleurd ben omdat mijn nieuwe remmen ook veeeeeeeeel beter remmen dan de oude…Vloog bijna over de kop toen ik remde voor een tegemoetkomende auto in een smal straatje. Lag ik daar op de stoep…

Herkenbaar! Op mijn nieuwe fiets moest ik remmen voor een fietser voor me en toen vloog ik over mijn stuur heen. Ik heb nog naar huis kunnen fietsen na die val, maar vraag niet hoe. Ik was aardig beurs toen, dus ik hoop dat je een beetje goed terecht bent gekomen.

Ik erger aan mezelf vandaag omdat ik doe aan uitstel gedrag 

Aan die ellendige regen. Hele week mooi weer gehad en ik dacht gisteren nog; ik zal het weekend weer eens lekker een eind gaan fietsen. Kan ik dus mooi vergeten nu.
Nu thuis maar wat rommelen en als het goed is wordt het straks droog, kan ik toch nog even naar buiten.

Aan mijn man die maar niet van me wil aannemen dat de droger niet goed werkt (hij draait veel langer dan in het begin, levert de ene keer goed droog wasgoed af en de andere keer klammig, blijft soms hangen op 1 minuut i.p.v.. naar 0 te springen).
"weet je zeker dat dat niet zo hoort?" ....Ja!!

Aan mijn wekkerradio die niet automatisch de juiste tijd oppikt. Ik moet z'n stekker uit het stopcontact trekken en er weer instoppen en dan synct-ie. Tenminste, in plaats van een uur liep-ie toen nog maar een minuut mis.
Verder heb ik ook nog een andere klok die de juiste  tijd met een radiosignaal moet vinden, maar die heeft af en toe ook kuren, ook irritant.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.