Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Dat mijn collega naar kantoor zou komen voor ons eerste fysieke werkoverleg sinds corona en toen toch via Webex ging. 

ik ergerde me aan een site voor vandaag voor 12 uur, besteld, morgen in huis. Mijn zoon heeft een kluswoning gekocht en ik ben daar erg veel. Hij bestelde gisterenmiddag iets en ik zei van laat het maar op jouw adres afleveren want ik ben dan toch hier. Dat was vandaag dus. Kreeg hij een mailtje dat het morgen pas komt en hij kon ook niks meer veranderen omdat het al bij TNT was. Ik was eigenlijk van plan om morgen bepaalde dingen in mijn eigen huis te gaan doen maar ja. Ze komen nu tussen 12 en 3 uur. 

TanSwallow86

TanSwallow86

28-10-2021 om 21:12

Ik had boodschappen gedaan bij de Aldi en lag bijna met mijn bek op iemands trekhaak, persoon keek niet in achteruitkijkspiegel, kon nog net opzij springen. Die spiegels hangen er zeker voor Jan met de korte achternaam 

Zeker, spiegels zijn voor mietjes 🤪.

Dat alle banken tegenwoordig gesloten zijn en dat geld afstorten buiten op straat moet in de nieuwe gele geldautomaten van Geldmaat. En dat er dus in een straal van 25 km geen werkende Geldmaat om te storten te vinden is. Grrrrd

lientje69 schreef op 29-10-2021 om 08:40:

Dat alle banken tegenwoordig gesloten zijn en dat geld afstorten buiten op straat moet in de nieuwe gele geldautomaten van Geldmaat. En dat er dus in een straal van 25 km geen werkende Geldmaat om te storten te vinden is. Grrrrd

Of geld pinnen: haast onmogelijk. Laatst ben ik 5 pinautomaten met "tijdelijk buiten gebruik" af gegaan voordat ik kon pinnen. In een stad al vervelend maar ik had ondertussen 3 dorpen gehad en moest uiteindelijk in een stad verderop pinnen. Belachelijk! Had bijna 25 km gereden (dus 50 retour) om wat geld te pinnen.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

29-10-2021 om 08:46

Apiejapie schreef op 29-10-2021 om 08:43:

[..]

Of geld pinnen: haast onmogelijk. Laatst ben ik 5 pinautomaten met "tijdelijk buiten gebruik" af gegaan voordat ik kon pinnen. In een stad al vervelend maar ik had ondertussen 3 dorpen gehad en moest uiteindelijk in een stad verderop pinnen. Belachelijk! Had bijna 25 km gereden (dus 50 retour) om wat geld te pinnen.

maar waar gebruik je nog cash-geld dan? 

Dat ik nu alweer 10 minuten in de wachtkamer zit te wachten. Waarom loopt het zo vroeg op de dag al uit??

Friezinnetje schreef op 29-10-2021 om 08:46:

[..]

Veel mensen gebruiken dat nog hoor. Om bijvoorbeeld een beter overzicht te houden . Mensen onder bewind. Ouderen. Geld om bij een verjaardag te geven of een bruiloft. Op markten of braderieën. Er zijn zelfs winkels/ bedrijven die geen pin hebben.

Best veel dus nog.

[..]

Zoon zakgeld geven, sommige dingen van de verbouwing, geld voor de oppas, boodschappen die zoon soms doet voor me (even naar de bakker/supermarkt/cafetaria), cadeautje voor verjaardag enz. 

Boodschappen en tanken pin ik, maar heb toch soms nog wel contant nodig. 

[..]

Collecte, sportkaart kopen (hebben geen pinautomaat), Turkse kleermaker (heeft ook geen pinautomaat).

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

29-10-2021 om 09:15

lientje69 schreef op 29-10-2021 om 08:54:

[..]

Veel mensen gebruiken dat nog hoor. Om bijvoorbeeld een beter overzicht te houden . Mensen onder bewind. Ouderen. Geld om bij een verjaardag te geven of een bruiloft. Op markten of braderieën. Er zijn zelfs winkels/ bedrijven die geen pin hebben.

Best veel dus nog.

oh, ik kan overal pinnen en heb nooit meer cash bij me. Nou heb ik geen kinderen, dus zakgeld hoef ik niet te geven. 

lientje69 schreef op 29-10-2021 om 08:40:

Zou een kluis in huis installeren. Geld op de bank levert toch niks meer op. En in een kluis kun je er niet over belast worden. 

redbulletje schreef op 29-10-2021 om 09:16:

[..]

Zou een kluis in huis installeren. Geld op de bank levert toch niks meer op. En in een kluis kun je er niet over belast worden.

Lijkt me lastiger als je een bedrijf hebt. Dat geld moet toch traceerbaar zijn? En bovendien lijkt me dat je maar een max aan contanten thuis wilt hebben liggen.

redbulletje schreef op 29-10-2021 om 09:16:

[..]

Dat is strafbaar hè.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.